Ak chcete mať prehľad v slovenskom marketingovom biznise, mali by ste okrem iných poznať aj tieto mená. V spolupráci s digitálnou marketingovou konferenciou Digital RULEZZ 2018 sme pripravili prehľad niektorých zaujímavých mužov, ktorí dlhodobo hýbu slovenskou marketingovou scénou.
Ich prednášky si spolu s prednáškami ďalších spíkrov zo Slovenska aj sveta môžete vypočuť 27. novembra na najväčšom evente o digitálnom marketingu na Slovensku. Lístky si môžete kúpiť tu.
Martin Woska z TRIADu
Martin Woska je spolumajiteľ a zároveň kreatívny a strategický riaditeľ reklamnej agentúry TRIAD. Okrem toho je aj prezidentom klubu najoceňovanejších kreatívcov Slovenska ADC.
Na konte má vyše 70 domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu, medzi nimi aj ocenenie za prínos digitálnemu marketingu na Digital PIE a cenu FILIP za celkový prínos slovenskej reklame.
Michal Pastier zo Zaraguzy
Michal Pastier je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Zaraguza a jeho meno je spojené aj so značkami Exponea a GoBigname. V roku 2016 bol Michal zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Res Publica, Google a Financial Times.
Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.
Filip Struhárik z Denníka N
Filip Struhárik je editor a social media manažér v Denníku N. Venuje sa najmä novinkám v online žurnalistike a digitálnych médiách a na tieto témy pripravuje aj populárny týždňový newsletter MediaBrífing.
Citovali ho už aj svetové médiá – agentúra Reuters, britská BBC, servery ako Mashable, TechCrunch a mnohé ďalšie veľké portály.
Peter Šebo z PS: Digital
Peter Šebo je zakladateľ agentúry PS:Digital. Niekoľko rokov pracoval ako redaktor pre digitálny marketing v odbornom mesačníku Stratégie a neskôr ako kreatívny riaditeľ pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia.
Pravidelne organizuje odborné konferencie z oblasti digitálneho marketingu na Slovensku aj v Českej republike.
Marcel Vašš z Etargetu
Marcel Vašš je šéfom reklamnej siete Etarget, firmy, ktorá stála pri zrode slovenského online marketingu a dodnes v ňom hrá významnú úlohu.
Denne sa venuje programatickému nákupu reklamy a tvorbe zmysluplných marketingových stratégií pre zákazníkov. Spolu s tímom skúsených odborníkov vybudoval uznávanú reklamnú platformu v 7 krajinách strednej a východnej Európy.
Ján Šifra z Folku
Ján Šifra založil a vedie agentúru Folk, ktorá tvorí zákaznícke magazíny a obsahové kampane na domácom aj globálnom trhu. Folk zastrešuje tvorbu obsahu pre firmy ako O2, Curaprox či Nadáciu VÚB.
Agentúra má za sebou takmer 2 000 brandových a produktových článkov, 10 magazínov aj ocenenie IAB za špeciálny prínos do slovenskej reklamy. Novinkou od Folku je marketingový newsletter Tri nápady ponúkajúci značkám hotové návrhy na kampane v slovenských médiách.
Braňo Macko z Ponyhouse
Braňo Macko je zakladateľ a kreatívny riaditeľ content marketingovej agentúry Ponyhouse. Pred jej založením pracoval ako copywriter v MUW Saatchi&Saatchi, Digita.sk či ADMA.
Má za sebou úspešné spolupráce napríklad so značkami ako RTVS, Red Bull, 365.bank, či Sedita.
Hľadáte ešte viac inšpirácie? Pozrite si aj 7 žien zo slovenského digitálneho marketingu, ktoré sa oplatí sledovať.
Všetci lídri internetového marketingu spomínaní v tomto článku búdu prednášať aj na Digital Rulezz 2018 – najväčšej konferencii digitálneho marketingu na Slovensku, ktorá sa bude konať 27. novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici.
Ak sa chcete dozvedieť viac o súčasných trendoch od najväčších kapacít internetového a mobilného marketingu u nás aj v zahraničí, určite príďte. Lístky nájdete na tomto mieste.