Viac ako 93,5 % ľudí na Slovensku má dostupný rýchly 4G LTE internet od O2 bez poplatkov navyše, no nie všetci zákazníci ho využívajú, aj keď by mohli. Na jeho aktiváciu pritom stačia 3 kroky.
Venujte chvíľku svojho času tomuto článku a pomôžte Palimu aj sebe. Paľko pracuje v O2 na zákazníckej podpore a počas služby si občas poplače, keď mu ľudia volajú a píšu, že im ide internet pomaly. Ak totiž neurobia tieto 3 nenáročné kroky, nedokáže im pomôcť.
Ak chcete pomôcť Paľkovi a najmä sebe k rýchlemu mobilnému internetu od O2, spravte nasledujúce kroky:
1. Kontrola SIM karty
Pamätáte si, kedy ste naposledy menili svoju SIM kartu? Ak vám 4G LTE internet v mobile nefunguje, problém môže byť práve v nej.
2. Kontrola telefónu
Ak ste si istý, že vaša SIM karta je v poriadku, problém môže byť v telefóne. Preto si skontrolujte, či máte smartfón s podporou 4G LTE. Všetky nové telefóny už túto sieť podporujú.
3. Kontrola nastavenia
Už viete, že máte SIM kartu a telefón s podporou 4G LTE, no nová sieť na telefóne vám stále nenabehla? Overte si, či máte vo svojom zariadení zapnutý automatický výber siete.
Po úspešnom nastavení telefónu by ste mali mať na svojom smartfóne prístup k rýchlemu internetu od O2 bez akýchkoľvek poplatkov navyše. Ak sa vám napriek všetkým 3 krokom nepodarilo pripojiť k novej sieti, napíšte na Facebook O2 Slovakia alebo navštívte ktorúkoľvek O2 Predajňu.