Vloger a moderátor Sajfa, modelka Andrea Verešová, youtuberi Zrebný a Frlajs, zopár mrzutých mačiek, hrdinovia z počítačových hier aj obľúbená kapela Says vás v novej kampani O2 presvedčia, že celý internet si môžete nasťahovať k sebe domov.
Všetci sa stretnú s jediným cieľom – aby ľuďom ukázali neobmedzenosť a pohodlnosť využívania Internetu na doma od O2, ktorý je dostupný už pre vyše 93 % obyvateľov Slovenska.
Vo videu nechýbajú ani prvky počítačových hier, extrémne športy, workoutové cvičenia, kúzelník, vedci či beauty vlogeri.
„Vizuálna zmes obrazov a udalostí, ktorá takýmto spôsobom vznikla, má znázorňovať to, že si zákazník takto môže „nasťahovať celý internet k sebe domov, priamo do obývačky“, vysvetľuje koncept šéfka marketingovej komunikácie O2 Lucia Petrášová.
Nápad na tento bláznivý spot zo života internetu skrsol v hlave tímu reklamnej agentúry TRIAD, ktorý na realizácii spolupracoval s agentúrou Oliver Agency. „Keď sme dostali zadanie na pevný O2 Internet na doma, veľmi rýchlo sme sa dostali k nápadu, ktorý nás strašne bavil. Povedali sme si: poďme naozaj nasťahovať celý internet k niekomu domov. Od youtuberov, cez mrzuté mačky, herné postavy až po hudbu a krásne ženy,“ povedal copywriter Matúš Hliboký z TRIADu.
„Veľmi nás potešilo, že klient sa nielen zasmial pri prezentácii, ale dal tomuto projektu aj zelenú. Výzvou bolo urobiť video tak, aby bolo čo najpestrejšie a zároveň, aby dokázalo osloviť aj cieľovku staršiu ako sú násťroční fanúšikovia youtuberov“, doplnil kreatívny riaditeľ Vlado Kurek.