Vytvorte s nami mapu Dobrej siete – 4G LTE pokrytia Slovenska a získajte dáta navyše

Spoločnosť O2 pokračuje v koncepte kampaní, ktoré zapájajú ľudí a podporujú ich v aktivitách na zlepšovanie spoločnosti. Prostredníctvom geolokačnej súťaže Dobrá sieť sa zákazníci presvedčia o komforte, ktorý im najširšia 4G LTE sieť na Slovensku ponúka, získajú bezplatné dáta navyše a prispejú na dobrú vec.

Dobrá sieť štartuje už v pondelok 6.11. a zapojiť sa môžu všetci zákazníci O2. Ich úlohou je označiť sa v niektorej z viac ako 1 700 obcí Slovenska, ktoré sú pokryté 4G LTE signálom. Svojimi označeniami postupne vytvoria mapu pokrytia Slovenska.

„Každý týždeň aktualizujeme mapu pokrytia 4G LTE signálom o nové lokality, pričom ním v súčasnosti pokrývame viac ako 90 % obyvateľstva. Dôležitejšie ako toto číslo však je, aby sa o tom presvedčili samotní zákazníci,“ povedala hovorkyňa O2 Tereza Molnár.

„V najbližších týždňoch budú práve oni prieskumníkmi signálu 4G LTE a presvedčia sa tak, že aj v Orechovej Potôni, Zemplínskych Hámroch či Zvolenskej Slatine už nájdu LTE pokrytie. Potvrdením svojej polohy v 1 700 miestach na Slovensku budú nielen sami tvoriť mapu pokrytia, ale získajú aj dáta navyše,“ približuje Molnár.

Dobrá sieť podporí vzdelávanie na Slovensku

Dobrá sieť však nebude len súťažnou aktivitou, ale bude mať aj iný rozmer.

„Spoločnosť O2 si kladie za cieľ podieľať sa na zlepšovaní prostredia okolo seba. Dlhodobo sa orientujeme na podporu vzdelanosti a inovácií, preto sme sa rozhodli, že za každé súťažné checknutie venujeme 50 centov na podporu vzdelávania prostredníctvom platformy Dobrá krajina, konkrétne projektu Generácia 3.0, ktorý podporuje lepšie formy vzdelávania detí,“ vysvetlila hovorkyňa O2.

Generácia 3.0 zároveň združuje pokrokové školy a vzdelávacie iniciatívy v regiónoch. Projekt Generácia 3.0 rovnako ako platforma Dobrá krajina sú aktivitami Nadácie Pontis.

Ako sa zapojiť

  1. Zapnite si mobilné dáta.
  2. Povoľte geolokáciu pre stránku www.dobrasiet.o2.sk.
  3. Po označení aktuálnej polohy vám príde SMS s kódom na dáta navyše, ktoré si môžete uplatniť. Ak pravidelne dáta nevyužívate, máte možnosť zažiadať o štartovací balíček dát.

Podrobné podmienky súťaže nájdete tu.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Raz týždenne posielame výber toho najlepšieho zo Sódy.


Ako získala nová kampaň pre O2 digitálnu podobu? Opýtali sme sa v agentúre TRIAD, ktorá za ňou stojí

Aj vám sa zapáčil morský svet, prostredníctvom ktorého O2 v súčasnosti komunikuje? Pozrite sa spolu s nami, ako vznikala jeho digitálna forma.

V prvom diele zo zákulisia novej kampane pre O2 More možností sme vám bližšie predstavili, ako v agentúre Oliver vznikala prvotná myšlienka aj celkový vizuál. Tento raz sa pozrieme na to, ako sa vybraný zámer ďalej spracoval a ako získal svoju tvár v digitálnom prostredí.

Za rozpracovaním morského konceptu stojí reklamná agentúra TRIAD Advertising, ktorá digitálne kampane pre O2 pripravuje dlhodobo.

Do jej portfólia teda patria napríklad online videá, komunikácia na Facebooku alebo bannery.

Krok 1: Zadanie

Na začiatku prác na novej kampani stojí vždy zadanie od O2, ktorému prechádza prvotná myšlienka a vizuály od agentúry Oliver. „Zadanie vždy prichádza od O2, s agentúrou Oliver však teraz začíname spolupracovať ešte užšie a pri vytváraní vianočnej kampane sa už podieľame na jej vzniku od samého začiatku,“ približuje kreatívny riaditeľ agentúry Vlado Kurek.

Zaujímavosť tohto zadania spočívala najmä v tom, že pracovalo s novým motívom mora a preto bolo potrebné detailne premyslieť, ako ho uviesť nielen v online prostredí.

Krok 2: Spracovanie zadania a vytvorenie kreatívneho tímu

V ďalšej fáze sa zadanie od O2 spracuje, na čom sa podieľa trojica stratég, kreatívny riaditeľ a account manager. Ak je to potrebné, vyžiadajú si doplňujúce informácie a spracujú interný brief.

Ten následne dostane kreatívny tím, ktorý spolu hľadá originálne riešenia. „Tím pre O2 sa v podstate vytvára vždy s konkrétnym zadaním, ale jeho jadro je stabilné. Tvorí ho asi 5 ľudí, ku ktorým sa podľa potreby pridávajú ďalší,“ vysvetľuje Vlado.

Krok 3: Zber nápadov

Aby v TRIADe vytvorili čo najzaujímavejšie nápady, stretáva sa pri brainstormingoch nielen základný kreatívny tím, ale aj ďalší ľudia z agentúry.

„Snažíme sa, aby brainstormingy prebiehali v malých skupinkách a boli efektívne. Niekedy na ne voláme aj ľudí, ktorí môžu priniesť úplne odlišný pohľad na vec, napríklad programátora alebo analytika,“ približuje kreatívny riaditeľ.

Pri práce na novom koncepte pre O2 sa v agentúre pohrávali najmä s myšlienkou, nakoľko zostať pri stvárnení mora imaginárny a nakoľko sa priblížiť jeho reálnej podobe.

Krok 4: Vyhodnotenie a tvorba materiálov

Zozbierané nápady sa prechádzajú a vyhodnocujú na pravidelných poradách s unit creative directorom a chief creative directorom. „Ak sú spokojní oni, je dobrá šanca, že bude spokojný aj klient,“ objasňuje.

Aby nový koncept O2 uviedli zrozumiteľne a súčasne originálne, rozhodli sa v TRIADe pracovať s dvomi fázami kampane. Najskôr uviesť tému More času a potom samotný program O2 Voľnosť, v rámci ktorého stojí akýkoľvek hovor s predplatenou kartou len 10 centov.

Novú tvár získal aj Strieborný O2 Paušál, ktorý ponúka neobmedzené volania do všetkých sietí v rámci EÚ a v prípade viazanosti u iných operátorov úhradu zmluvnej pokuty.

„V prípade Strieborného O2 Paušálu sme okrem iného hľadali aj hovorcu myšlienky a priniesli sme krabíky, ktoré si neobmedzene ,klepetiaʼ a po skoku do mora odkazujú: vykúpte sa z viazanostii,“ hovorí Vlado s úsmevom.

Aby vznikla dobrá kampaň, je podľa TRIADu potrebný aj dostatok času, a to spravidla 2 až 3 týždne. „Väčšinou sa nám to v tomto časovom rámci aj podarí, a to, samozrejme, bez pracovných víkendov. Tak tomu bolo aj v prípade O2,“ dopĺňa.

Krok 5: Príprava prezentácie

V ďalšej fáze sa vytvorí prehľadná prezentácia, ktorá obsahuje komplexný pohľad na zadanie.

„Nemá zmysel robiť šablónovito dve zadané média, napríklad urobiť banner a post na Facebook alebo televízny spot a vizuál. Vždy sa snažíme priniesť silný nápad, ktorý potom aplikujeme v tých médiách, v ktorých podľa nás najlepšie zafunguje,“ približuje Vlado.

TRIAD: Ceníme si, že v O2 majú odvahu robiť nové veci

Dlhoročnú spoluprácu s modrým operátorom, v rámci ktorej vznikla aj kampaň More možností, si v TRIADe cenia najmä preto, že má odvahu a chuť púšťať sa spolu s nimi do inovatívnych projektov.

„Spoločnosť O2 je jeden z našich top klientov. Nielen preto, že sme spolu s nimi získali veľa domácich a zahraničných cien za kreativitu, ale hlavne preto, že sú profesionáli, sú nároční a majú odvahu robiť nové veci,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ agentúry.

K spoločným projektom, na ktoré sú v TRIADe obzvlášť hrdí, patrí napríklad vytvorenie prvého interaktívneho statusu na Facebooku a personalizovanej webovej stránky pre každého zákazníka O2, ako aj zhmotnenie ľudského hlasu vo forme prívesku.

„Najviac si však vážime ochotu O2 pomenovávať spoločenské témy a kultivovať slovenské digitálne prostredie,“ uzatvára Vlado.

Vykúpte sa z viazanosti

Ste viazaný u iného operátora a radi by ste prešli do O2? Vyberte si z ponuky paušálov riešenie, ktoré vám najviac vyhovuje a o zmluvnú pokutu sa modrý operátor postará za vás.

V prípade Strieborného O2 Paušálu napríklad za 20 € mesačne získate neobmedzené volania aj SMS do všetkých sietí v rámci EÚ a k tomu balík až 1 GB dát.

Raz týždenne posielame výber toho najlepšieho zo Sódy.


Lifetech: Čo je nové