Domáca izolácia, zatvorené úrady a predajne nám ukázali, že v mnohých oblastiach už dokážeme fungovať digitálne. Digitalizácia bude časom nevyhnutná a v mnohých prípadoch pomôže, ak si ju osvojíme čo najskôr.
Dobrým príkladom je súčasná pandémia, ktorá so sebou priniesla aj príležitosť prispieť k digitalizácii, ktorá je pohodlná pre ľudí a šetrnejšia k životnému prostrediu. Ako motiváciu k prechodu na digitálne služby zavádza O2 Digitálny bonus.
Papierové faktúry nepotrebujete
Potrebujete držať v rukách kus papiera zabalený do ďalšieho papiera, aby ste mohli zaplatiť svoju faktúru? Určite nie, dokonca ani vtedy, ak faktúru dávate do účtovníctva.
Musíte ísť faktúru zaplatiť na pobočku, dokonca v hotovosti? Nemusíte, dokonca teraz by ste v rámci prevencie ani nemali. Všetko dokážete vyriešiť pár klikmi z pohodlia svojho gauča.
Na platenie faktúr, na aktivovanie dátových balíčkov, ako aj na množstvo ďalších služieb môžete už teraz využívať appku Moje O2.
Vďaka digitalizácii tak dokážete odbremeniť zamestnancov pôšt a pobočiek a zároveň prispieť k ekologickejšiemu fungovaniu spoločnosti.
A k tomu všetkému memusíte stáť v rade a dokonca ani vstať zo svojej sedačky.
Bonus za Digitálny box
Plnohodnotné digitálne služby sa v čase koronakrízy ukázali ako nevyhnutné. Keďže sa spoločnosť O2 snaží byť digitálnym spoločníkom, rozhodla sa ešte viac podporiť digitálne nastavenie svojich zákazníkov.
Digitálne nastavenie v O2 pozostáva z troch kritérií:
- Aktívna služba Digitálna faktúra, vďaka ktorej nebudete dostávať domov papierovú faktúru.
- Digitálna platba faktúr, ktorá sa vzťahuje na všetky spôsoby úhrady okrem platenia v O2 Predajniach alebo na poštách.
- Aktívny Digitálny box, ktorý slúži ako schránka všetkých užitočných dokumentov v appke Moje O2 alebo v časti Moje O2 na www.o2.sk.
O2 chce svojich zákazníkov motivovať k zodpovednejšiemu digitálnemu správaniu aj zvýšením cien fakturovaných programov o 2 €. Každý, kto si však uplatní všetky tri digitálne kritériá, dostane každý mesiac zľavu 2 €.
Úprava cien sa tak „digitálnych“ zákazníkov nedotkne. Využívanie Digitálnej faktúry a Digitálneho boxu je bezplatné, stačí si ich aktivovať raz na začiatku.
„Okrem toho, že digitálne správanie je zodpovednejšie k spoločnosti aj životnému prostrediu, je aj jednoznačne ekonomickejšie. Naopak, nedigitálne správanie, pod ktoré spadajú napríklad papierové faktúry či platba faktúr v predajniach, dlhodobo prináša zvýšené náklady nám aj našim zákazníkom,“ vysvetľuje riaditeľ marketingu O2 Slovakia Igor Tóth.
„Preto sme hľadali spôsob, ktorý by tieto náklady zohľadnil a zároveň reflektoval neustále navyšovanie hodnoty paušálov pri zachovaní pôvodných cien. Výsledkom je práve Digitálny bonus, ktorý zvýhodní tých zákazníkov, ktorí sa rozhodnú správať digitálne a ekologicky. Zároveň je to aj motivácia pre zákazníkov, aby sa začali správať viac digitálne tam, kde to je prirodzené, jednoduché, efektívne a pohodlné,” dopĺňa Tóth.
Pomoc pre seniorov
O2 si uvedomuje, že pre niektorých ľudí nemusí byť prechod na digitálne fungovanie jednoduchý. Preto chce povzbudiť ľudí, aby seniorom vo svojom okolí s digitálnym nastavením pomohli. Za odmenu dostanú ako súčasť kampane Dobré dáta 10 GB dát navyše.
„Sme si vedomí toho, že v spoločnosti sú skupiny ľudí, pre ktorých to bude náročnejšie. Týmto, ale aj ďalším zákazníkom radi pomôžeme. Veríme, že digitalizáciu ocenia aj v bežnom živote, keď nebudú musieť každý mesiac chodiť na poštu alebo do predajne, aby uhradili faktúru,” avizuje Igor Tóth pomoc pre seniorov.
Ak hľadáte rady, ako postupovať pri digitálnom nastavení, navštívte stránku www.o2.sk/digital a poradia vám aj na O2 Chate či na facebookovej stránke operátora. Zavolať môžete aj na Zákaznícku linku 949 alebo sa obráťte na zamestnancov ktorejkoľvek O2 Predajne.