Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Banskobystričania: Potrebujete viac dát? Tak poďte k nám!

Keď v Europe budete najbližšie, pridajte si do plánu aj 20 minút na prenos telefónneho čísla do O2. Tu je návod.

Váš telefón si pamätá WiFi heslá všetkých kaviarní v okolí a zrejme trávite viac času online, než s telefónom pri uchu. Pravdepodobne máte paušál s neobmedzenými volaniami a SMSkami, ktoré však skoro vôbec nevyužívate, zatiaľ čo si pravidelne musíte kontrolovať, koľko mobilných dát ešte môžete prečerpať.

Ak vám to znie povedome, príďte si radšej vybrať niektorý z nových dátových paušálov O2 so 4, 8 alebo 16 gigabajtmi dát, s ktorými sa už nebudete musieť obmedzovať a tŕpnuť, kedy sa vám spomalí internet.

Navyše, čaká vás aj bonus na nový telefón od 72 do 168 eur ku každému dátovému paušálu. Postaráme sa aj o zmluvnú pokutu od starého operátora do výšky 150 eur, ak do O2 prejdete pred vypršaním viazanosti.

A takto k novým O2 Dátam aj s telefónom jednoducho prídete vo vašom meste.

1. O2 pobočku nájdete na prízemí, v časti STREDNÁ EURÓPA, hneď pri vstupe

Vojdite hlavným vchodom (vchod od centra Banskej Bystrice) a hneď pri vstupe napravo, prvú v poradí, nájdete našu pobočku O2.

Ste autom?

Z podzemného parkoviska vyjdete  eskalátorom na prízemie. Smerujte do časti STREDNÁ EURÓPA. Tesne pred východom z obchodného centra (smerom do centra Banskej Bystrice), nájdete našu predajňu na ľavej strane.

2. Vojdite do predajne a poobzerajte sa po voľnom predajcovi

Vojdite do predajne a poobzerajte sa, ktorý stôl je voľný. Žiadne lístky s číslom sa tu neberú.

Ak sú stoly plné, minútku počkajte, kým vybavia predošlého zákazníka.

Skráťte si čakanie nahliadnutím na nové telefóny – rovno si ich prezrite, ktorý by sa vám k novému paušálu v O2 hodil.

3. Vypýtajte si prenos čísla so zrušením viazanosti

Hneď, ako je predajca voľný, sadnite si k nemu na stoličku a povedzte mu, že by ste si chceli preniesť číslo so zrušením viazanosti u vášho existujúceho operátora.

Vypýta si vaše telefónne číslo, ktoré chcete preniesť a občiansky preukaz, takže osobné údaje nemusíte diktovať nahlas.

Chvíľku na to sa dohodnete na paušále, ktorý vám vyhovuje.

4. Predajca s vami pripraví a prejde žiadosť o prenos

Popri príprave dokumentov vám predajca tiež ukáže, čo všetko si môžete ako zákazník O2 vybaviť z pohodlia domova.

Kým pripraví žiadosť o prenos, zmluvu a súhlas so spracovaním osobných údajov, môžete si napríklad pozrieť tlačené vydanie nášho časopisu Sóda, ktorý máte na stole (a pokojne si ho aj vezmite domov).

5. Dostanete zmluvu na podpis

Nečakajú vás žiadne stohy papiera, všetko sa podpisuje biometricky, podobne, ako keď si vybavujete občiansky preukaz.

6. Spoločne si vyberiete váš nový telefón

(Krok, ktorý môžete, ale nemusíte realizovať.)

Pozrite si napríklad aktuálne telefóny iPhone a ich ceny s Platinovým O2 Paušálom, prípadne si nechajte poradiť priamo na predajni.

7. Hotovo – z predajne odídete s novou SIM kartou

Z predajne odídete s novou SIM kartou, záručným listom k zariadeniu a dokladom o jeho kúpe. Kópiu zmluvy s O2 vám pošleme emailom, alebo ju na požiadanie vytlačíme (ak nemáte zriadenú emailovú adresu).

Približne 4 pracovné dni ešte bude fungovať vaša stará karta. Nemusíte sa báť, stále voláte ako doteraz.

Medzičasom predajca zadá na spracovanie všetky potrebné formality a administratívu spojenú s prenosom.

SMS o aktivácii

Keď vám príde SMS o aktivácii, vymeňte si jednoducho starú SIM kartu za novú a budete fungovať po novom. Po vložení novej karty iba zadáte PIN, ktorý máte v dokumentoch od nášho predajcu a môžete telefonovať a využívať dáta ako zvyčajne.

Máte záujem o prenos čísla?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.
Ďakujeme. Zavoláme vám.
Páčil sa vám článok?
12345
(Zatiaľ žiadne hodnotenia)
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

V Dobrej sieti najširšiu 4G LTE sieť potvrdilo vyše 11 700 zákazníkov O2

Do Dobrej siete od O2 sa zapojilo až 11 709 zákazníkov, ktorí sa takto presvedčili o výhodách najširšej 4G LTE siete na Slovensku, ktorá pokrýva vyše 93 % populácie. Súťažiaci tiež prispeli na dobrú vec, a to na projekt Generácia 3.0 od Nadácie Pontis zameraný na moderné vzdelávanie mladých a podporu inovatívnych učiteľov.

Geolokačná aktivita Dobrá sieť mala veľmi jednoduché a prehľadné pravidlá. Stačilo byť zákazníkom O2 a označiť sa v ktorejkoľvek z takmer 2 000 obcí pokrytých 4G LTE signálom, ktorý od septembra 2017 pokrýva už vyše 93,5 % populácie Slovenska.

Zákazníkov telefón musel byť prihlásený do 4G LTE siete, aby sa označenie mohlo uskutočniť. Cieľom aktivity bolo dať zákazníkom možnosť, aby sa sami mohli presvedčiť o kvalite O2 siete, a zároveň tak potvrdiť najširšiu sieť 4G LTE na Slovensku. Všetky označenia zákazníkov môžete nájsť na stránke Dobrej siete, ktorá zostáva aj naďalej dostupná na www.dobrasiet.o2.sk.

Dobrá sieť zaznamenala až 14 144 súťažných checknutí, pričom najviac ich bolo v bratislavskej mestskej časti Ružinov s počtom 324. „Za každé súťažné checknutie sme venovali 50 centov Nadácii Pontis. Súťažiaci teda prispeli sumou vyše 7 000 € na ich vzdelávací projekt Generácia 3.0,“ povedala hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár.

Za posledný rok pokrylo O2 vlastnou 4G LTE sieťou 1080 nových lokalít, čím koncom septembra sprístupnilo 4G LTE signál už pre 93,56 % populácie. Operátor s budovaním siete pokračuje ďalej a jej rozširovaniu sa plánuje venovať aj v budúcom roku.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.