Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Spišiaci: Potrebujete viac dát? Tak poďte k nám!

Stačí na to 20 minút, pozrite sa, ako jednoducho to vybavíte.

Váš telefón si pamätá WiFi heslá všetkých kaviarní v okolí a zrejme trávite viac času online, než s telefónom pri uchu. Pravdepodobne máte paušál s neobmedzenými volaniami a SMSkami, ktoré však skoro vôbec nevyužívate, zatiaľ čo si pravidelne musíte kontrolovať, koľko mobilných dát ešte môžete prečerpať.

Ak vám to znie povedome, príďte si radšej vybrať niektorý z nových dátových paušálov O2 so 4, 8 alebo 16 gigabajtmi dát, s ktorými sa už nebudete musieť obmedzovať a tŕpnuť, kedy sa vám spomalí internet.

Navyše, čaká vás aj bonus na nový telefón od 72 do 168 eur ku každému dátovému paušálu. Postaráme sa aj o zmluvnú pokutu od starého operátora do výšky 150 eur, ak do O2 prejdete pred vypršaním viazanosti.

A takto k novým O2 Dátam aj s telefónom jednoducho prídete vo vašom meste.

Máte záujem o prenos čísla?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.
Ďakujeme. Zavoláme vám.

1. Navštívte našu predajňu

Zastavte sa v najbližšej O2 predajni na Spiši, napríklad v týchto mestách:

Poprad

Spišská Nová Ves

Levoča

Kežmarok

Stará Ľubovňa

Zoznam všetkých predajní nájdete na webe O2.

2. Vojdite a poobzerajte sa po voľnom predajcovi

Vojdite do predajne a poobzerajte sa, ktorý zo stolov je voľný. Žiadne lístky s číslom sa tu neberú. Ak sú stoly plné, minútku počkajte, kým vybavia predošlého zákazníka.

Zatiaľ si môžete poobzerať, ktorý z vystavených telefónov by sa vám hodil.

3. Vypýtajte si prenos čísla so zrušením viazanosti

Hneď ako je predajca voľný, pohodlne sa usaďte a povedzte, že by ste si chceli preniesť číslo so zrušením viazanosti u vášho existujúceho operátora.

Predajca si vypýta vaše telefónne číslo, ktoré chcete preniesť a občiansky preukaz, takže mu osobné údaje nemusíte diktovať nahlas.

Chvíľku na to mu poviete, ktorý paušál ste si vybrali, alebo si nechajte aj poradiť. Čím vyšší O2 Paušál si zvolíte, tým väčší bonus na telefón získate.

4. Predajca s vami pripraví a prejde žiadosť o prenos

Popri príprave dokumentov vám predajca tiež ukáže, čo všetko si môžete ako zákazník O2 vybaviť z pohodlia domova.

Kým pripraví žiadosť o prenos, zmluvu a súhlas so spracovaním osobných údajov, môžete si napríklad pozrieť tlačené vydanie nášho časopisu Sóda, ktorý máte na stole (a pokojne si ho aj vezmite domov).

5. Predajca vám dá zmluvu na podpis

Nečakajú vás žiadne stohy papiera, všetko sa podpisuje biometricky, podobne, ako keď si vybavujete občiansky preukaz.

6. Spoločne si vyberiete váš nový telefón

Z ponuky si vyberiete telefón, ktorý chcete k svojmu paušálu a zaplatíte zaň 2 eurá.  Povedzme, že si vyberiete zariadenie v hodnote 216 eur. Výsledná cena 216 eur sa rozpočíta na 24 mesiacov, teda na mesačné platby vo výške 9 eur. Od poplatku za Modrý O2 Paušál vám budeme počas 24 mesiacov postupne odrátavať bonus vo výške 96 eur, teda vám mesačne odrátame 4 eurá. Za Modrý O2 Paušál v cene 15 eur a telefón tak budete mesačne platiť 15 + 5, teda 20 eur.

7. Hotovo – z predajne odídete s novou SIM kartou

Z predajne odídete s novou SIM kartou. Ostatné doklady ako záručný list k zariadeniu a doklad o jeho kúpe vám pošleme emailom.

Približne 4 pracovné dni ešte bude fungovať vaša stará karta, voláte normálne, ako doteraz. Medzičasom O2 Guru zadá na spracovanie všetky potrebné formality a administratívu spojenú s prenosom.

8. SMS o aktivácii

Keď vám príde SMS o aktivácii, vymeňte si jednoducho SIM kartu a budete fungovať po novom. Po vložení karty iba zadáte PIN, ktorý máte v dokumentoch od nášho predajcu a fungujete ako predtým.

Páčil sa vám článok?
12345
(Zatiaľ žiadne hodnotenia)
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

V Dobrej sieti najširšiu 4G LTE sieť potvrdilo vyše 11 700 zákazníkov O2

Do Dobrej siete od O2 sa zapojilo až 11 709 zákazníkov, ktorí sa takto presvedčili o výhodách najširšej 4G LTE siete na Slovensku, ktorá pokrýva vyše 93 % populácie. Súťažiaci tiež prispeli na dobrú vec, a to na projekt Generácia 3.0 od Nadácie Pontis zameraný na moderné vzdelávanie mladých a podporu inovatívnych učiteľov.

Geolokačná aktivita Dobrá sieť mala veľmi jednoduché a prehľadné pravidlá. Stačilo byť zákazníkom O2 a označiť sa v ktorejkoľvek z takmer 2 000 obcí pokrytých 4G LTE signálom, ktorý od septembra 2017 pokrýva už vyše 93,5 % populácie Slovenska.

Zákazníkov telefón musel byť prihlásený do 4G LTE siete, aby sa označenie mohlo uskutočniť. Cieľom aktivity bolo dať zákazníkom možnosť, aby sa sami mohli presvedčiť o kvalite O2 siete, a zároveň tak potvrdiť najširšiu sieť 4G LTE na Slovensku. Všetky označenia zákazníkov môžete nájsť na stránke Dobrej siete, ktorá zostáva aj naďalej dostupná na www.dobrasiet.o2.sk.

Dobrá sieť zaznamenala až 14 144 súťažných checknutí, pričom najviac ich bolo v bratislavskej mestskej časti Ružinov s počtom 324. „Za každé súťažné checknutie sme venovali 50 centov Nadácii Pontis. Súťažiaci teda prispeli sumou vyše 7 000 € na ich vzdelávací projekt Generácia 3.0,“ povedala hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár.

Za posledný rok pokrylo O2 vlastnou 4G LTE sieťou 1080 nových lokalít, čím koncom septembra sprístupnilo 4G LTE signál už pre 93,56 % populácie. Operátor s budovaním siete pokračuje ďalej a jej rozširovaniu sa plánuje venovať aj v budúcom roku.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.