Mobil týždňa: Sony Xperia XZ2

Novinka top triedy od Sony prichádza s novým dizajnom a zameraním na vaše zážitky.

Sony po rokoch opustilo svoju dizajnovú líniu, okrem toho ale prináša s novinkou rady XZ omnoho viac.

Prečo Sony Xperia XZ2?

  • odolnosťou voči vode aj prachu môžete tento smartfón používať kedykoľvek a kdekoľvek.
  • S možnosťou natáčať 4K či ultra slow-motion videá máte obrovské možnosti, ako unikátne zachytiť vase zážitky.
  • Zvuk premenený na vibrácie znamená, že pri prehrávaní videí budete vo svojich rukách cítiť aj ich zvuk. Nový zážitok!
  • Najnovší procesor Snapdragon 845 so 4 GB RAM je zárukou toho, že výkon smartfónu vás obmedzovať nebude.

Rovnako ako ostatné zariadenia z ponuky O2, aj tento mobil môžete získať k akémukoľvek O2 Paušálu na začiatok len za 2 €.

Michal Kmeť, O2 Guru zo Zákazníckeho centra O2

“Sony Xperia XZ2 dodá multimédiám vo vašom smartfóne nový rozmer. Či už si ich budete iba vychutnávať alebo tvoriť.”

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

O2 získalo ocenenie Via Bona Slovakia za férový prístup a odvahu otvoriť citlivé spoločenské témy

Modrý operátor zvíťazil v kategórii Férový hráč na trhu. Ocenenie získal aj za projekt k 17. novembru.

V utorok 10. apríla Nadácia Pontis už po osemnástykrát udelila ocenenia Via Bona Slovakia za rok 2017. Takto oceňuje zodpovedné firmy, ktoré sa svojím prístupom snažia meniť Slovensko k lepšiemu a podnikať zodpovedne a zmysluplne.

O2 získalo víťazstvo v kategórii Férový hráč na trhu okrem celkového férového prístupu v biznise a odvahe vyjadrovať sa aj k celospoločenským témam aj za projekt 17. november, ktorý sa minulý rok konal už druhý raz. Cieľom projektu je pripomenúť spoločnosti a hlavne mladej generácii odkaz 17. novembra 1989 a to, že sloboda a demokracia nie sú samozrejmosťou.

Týmto projektom O2 nadviazalo na iné celospoločenské témy, ku ktorým sa vyjadrilo už v minulosti. Takými momentmi bola napríklad obrana cícerovej nátierky pri jej krivých obvineniach, obhajoba olympionika Mateja Tótha, keď čelil podozreniam z dopingu či podpora Bielej vrany, ktorá oceňuje odvahu a hrdinstvo jednotlivcov.

„Som presvedčený, že už dávno neplatí, že firma je len poskytovateľom služby alebo produktu, ale má byť pre zákazníkov aj značkou s názorom a svoj názor ďalej sprostredkovávať. Preto popri produktových kampaniach máme čoraz viac potrebu pripomenúť nahlas aj naše hodnoty. Práve preto sme sa za posledný rok venovali odkazu 17. novembra, spustili pri príležitosti nášho 10. výročia kampaň so sériou výziev na zlepšenie Slovenska, usporiadali roadshow po školách, aby sme mladých inšpirovali k životu bez predsudkov či aktuálne si uctili spomienku na obete holokaustu a rasového násilia prostredníctvom série článkov,“ hovorí o identite firmy jej generálny riaditeľ Peter Gažík.

„Preto popri samozrejmom poskytovaní komfortných služieb vidím pridanú hodnotu, ako sa ,prispôsobiťʼ meniacemu sa svetu najmä v tom, aby sme našim zákazníkom sprostredkovali aj iný zážitok“, dopĺňa.

Tieto hodnoty sa firma snaží premietnuť aj do svojho každodenného biznisu, či už ide o vzťahy k zákazníkom, zamestnancom, dodávateľom, alebo partnerom.


Lifetech: Čo je nové