Nebojte sa pokuty za predčasný prenos čísla do O2. Postaráme sa o ňu

1. 2. 2017; Autor: Sóda, Foto: Sóda

O prenose čísla od jedného operátora k druhému majú ľudia často predstavu ako o neprehľadnej “papierovačke”. Viete, že by sa vám to aj oplatilo, no predstavíte si sériu telefonátov a byrokracie a poviete si, že máte aj lepšie veci na práci. Máme dve správy – jednu dobrú a druhú ešte lepšiu.

Máte záujem o prenos čísla?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.
Ďakujeme. Zavoláme vám.

Po prvé, v skutočnosti nič zložité ako zákazník riešiť nemusíte, prenos čísla pre vás bude veľmi jednoduchá záležitosť (návod nájdete nižšie v článku).

Ešte lepšou správou je to, že s prenosom nemusíte ani čakať do konca viazanosti. Ak sa vám práve v mysli vybavil odsek o zmluvnej pokute za jej predčasné ukončenie, nevadí. O2 ju do výšky 150 eur vyrieši za vás.

Ak sa vám nechce čakať na lepší paušál a nový telefón ďalšie mesiace, postupujte nasledovne

1. Na našom webe si nájdite najbližšiu predajňu O2

Zoznam predajní nájdete na webe O2

2. Navštívte predajňu a poobzerajte sa po voľnom konzultantovi alebo predajcovi

Vojdite do predajne a poobzerajte sa, ktorý zo stolov je voľný. Žiadne lístky s číslom sa tu neberú.

Ak sú stoly plné, minútku počkajte, kým vybavia predošlého zákazníka. Na stene za vami sú nové telefóny – rovno si pozrite, ktorý by sa vám k novému paušálu v O2 hodil.

3. Vypýtajte si prenos čísla so zrušením viazanosti

Hneď ako je predajca voľný, sadnite si k nemu na stoličku, a povedzte mu, že by ste si chceli preniesť číslo so zrušením viazanosti u vášho existujúceho operátora.

Vypýta si vaše telefónne číslo, ktoré chcete preniesť a občiansky preukaz, takže osobné údaje nemusíte diktovať nahlas.

Chvíľku na to sa dohodnete na paušále, ktorý vám vyhovuje – odporúčame napríklad náš najpopulárnejší Zlatý O2 Paušál.

4. Predajca s vami pripraví a prejde žiadosť o prenos

Popri príprave dokumentov vám predajca tiež ukáže, čo všetko si môžete ako zákazník O2 vybaviť z pohodlia domova.

Kým pripraví žiadosť o prenos, zmluvu a súhlas so spracovaním osobných údajov, môžete si napríklad pozrieť tlačené vydanie nášho časopisu Sóda, ktorý máte na stole (a pokojne si ho aj vezmite domov).

5. Dostanete zmluvu na podpis

Nečakajú vás žiadne stohy papiera, všetko sa podpisuje biometricky, podobne, ako keď si vybavujete občiansky preukaz. Kópie dokumentov vám prídu emailom.

6. Spoločne si vyberiete váš nový telefón (môžete samozrejme ostať aj pri tom starom)

Ak máte záujem o nový telefón, možete si ho vybrať priamo na mieste.

Pokiaľ si chcete nechať telefón, ktorý ste dostali ešte od starého operátora, nemusíte sa obávať, že sa s ním v sieti O2 nikomu nedovoláte. Od konca roka 2013 totiž žiadny z operátorov svoje zariadenia neblokuje.

7. Hotovo – z predajne odídete s novou SIM kartou

Z predajne odídete s novou SIM kartou, záručným listom k zariadeniu a dokladom o jeho kúpe. Kópiu zmluvy s O2 vám pošleme emailom, alebo na požiadanie vytlačíme (ak nemáte zriadenú emailovú adresu)

Približne 4 dni ešte bude fungovať vaša stará karta. Nemusíte sa báť, stále voláte ako doteraz. Medzičasom predajca zadá na spracovanie všetky potrebné formality a administratívu spojenú s prenosom.

8. SMS o aktivácii

Keď vám príde SMS o aktivácii, vymeňte si jednoducho SIM kartu a budete fungovať po novom. Po vložení karty iba zadáte PIN, ktorý máte v dokumentoch od nášho predajcu a fungujete.

9. Vyriešenie zmluvnej pokuty

Starý operátor vám potom doručí záverečnú faktúru so zmluvnou pokutou. Tú stačí do troch mesiacov od aktivácie O2 Paušálu (keď ste podpísali zmluvu v predajni) preposlať na emailovú adresu alebo ju priložiť po prihlásení v Moje O2.

Na váš bankový účet vám potom pošleme peniaze na zaplatenie zmluvnej pokuty. Ideálne je, ak do O2 pošlete túto faktúru čím skôr, aby sme vám peniaze stihli previesť na účet ešte v dobe splatnosti záverečnej faktúry od starého operátora, aby ste sa vyhli prípadným zbytočným poplatkom za omeškanie.

10. Peniaze do 7 pracovných dní

Prostriedky vám O2 prevedie do siedmych pracovných dní od zdokladovania pokuty.

Ak teda u svojho súčasného operátora nie ste spokojní a chceli by ste to zmeniť, nemusíte sa naozaj obávať žiadnych komplikovaných procesov ani administratívy. Postaráme sa o to, aby ste sa s prenosom čísla do O2 museli čo najmenej zaoberať.

Máte záujem o prenos čísla?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.
Ďakujeme. Zavoláme vám.
Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Raz týždenne posielame výber toho najlepšieho zo Sódy.

,

Môže automat na Facebooku zachrániť život?

Bot vytvorený pre Facebook messenger kontaktuje pohotovosť a poskytne rady ohľadne prvej pomoci.

čítaj viac