Keď požiadate o prenos čísla v pobočke O2, trvá celý proces asi štyri pracovné dni. Od okamihu podpísania žiadosti až po váš prvý telefonát, musí predajca alebo O2 Guru urobiť niekoľko krokov potrebných pre presťahovanie vášho čísla. Pozrite sa na to, čo sa počas toho deje v zákulisí.
1. Do prvého pracovného dňa požiada O2 vášho operátora o vydanie čísla
O2 pošle žiadosť vášmu starému operátorovi, aby vydal vaše číslo. Nemusí sa pritom báť nevôle či odvety. Operátori musia pri prenosoch spolupracovať.
2. Váš starý operátor do 2 pracovných dní posúdi, či vaše údaje súhlasia
Môže sa stať, že váš starý operátor prenos zamietne. Na to ale musí mať dobrý dôvod. Väčšina z nich sa týka nesúladu v údajoch údajov ako priezvisko, adresa či IČO. O najčastejších dôvodoch zamietnutia prenosu a ako im predísť, sa dočítate v tomto článku.
3. V spoločnej databáze operátorov sa číslo prepíše k O2
Všetky čísla na Slovensku sú uložené v spoločnom systéme. Vďaka tejto databáze sa dokážete dovolať kamarátovi, ktorý má číslo u iného operátora ako vy. Funguje podobne ako telefónna ústredňa. Práve tu sa vaše číslo oficiálne premiestni pod hlavičku O2.
4. Môžete začať volať
Po tom, ako sa aktivuje vaša nová SIM karta, stačí ju vložiť do telefónu a uskutočniť prvý hovor v sieti O2. Môžete napríklad niekomu zavolať a povedať mu, že ho máte radi.
Máte záujem o prenos čísla?
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.