Ako sa vyhnúť zamietnutiu prenosu čísla do O2

9. 9. 2016; Autor: Sóda

Keď požiadate o prenos čísla do O2, môže sa stať, že váš starý operátor prenos zamietne. Ak sa to stane, musíte začať s prenosom odznovu. To sa síce dá aj cez SMSku, no najlepšie je sa takémuto zdržaniu úplne vyhnúť. A to tak, že si pred prenosom skontrolujete aktuálnosť vašich údajov u starého operátora. Toto sú pritom najčastejšie príčiny odmietnutia prenosu:

1. Vydali ste sa a zmenili si priezvisko

Operátori rozhodne nemajú nič proti sobášom. Ak sa ste si však po svadbe zmenili priezvisko a registrujete sa pod ním do O2, je potrebné zmenu najskôr ohlásiť u vášho starého operátora. Inak prenos odmietne.

2. Odsťahovali ste sa od rodičov

Okrem svojich obľúbených vecí si nezabudnite so sebou zobrať aj svoje číslo. Pred prenosom musíte pôvodnú adresu rodičov zmeniť na svoju novú aj u starého operátora.

3. Číslo chcete previesť z firmy na fyzickú osobu alebo naopak

Ak ste si založili firmu a chcete svoje číslo preniesť pod ňu, je nutné u vášho starého operátora doplniť do zmluvy vaše IČO a ostatné firemné údaje.

To isté platí v prípade, že u pôvodného operátora ste boli registrovaní ako firma a u O2 chcete byť vedení už ako fyzická osoba.

Máte záujem o prenos čísla?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.

Ďakujeme. Zavoláme vám.

Raz týždenne posielame výber toho najlepšieho zo Sódy.

Oslávte s O2 voľnosť od vecí, ktoré vám robia vrásky

O2 pre vás pripravilo interaktívnu skartovačku, ktorá z vašich problémov urobí konfety.

čítaj viac