Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Čo spája Separa, LucyPug, Lady Ziku, Fera Jokea a Zdenku Studenkovú? Majú vlastný paušál

Nový O2 SMART Paušál prináša neobmedzené volania, veľké objemy dát aj predplatné obľúbených appiek. Pri jeho zostavovaní sa môžete inšpirovať známymi tvárami.

Spoločnosť O2 prišla na začiatku novembra s novým O2 SMART Paušálom. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS v rámci celej EÚ a veľkých objemov dát poskytuje aj predplatné a extra dáta na vybrané prémiové služby ako HBO GO, TIDAL, O2 TV či aplikácie denníkov SME a Denník N. Aby si zákazníci vedeli predstaviť kombinácie, ktoré nový paušál prináša, rozhodli sa v O2 osloviť influencerov a známe tváre.

Zistite viac o aplikáciách, ktoré si môžete vybrať v rámci svojho O2 SMART Paušálu. Prečítajte si

Každá zo šiestich oslovených osobností sa stala ambasádorom svojho O2 SMART Paušálu a prostredníctvom svojich sociálnych sietí predstavuje benefity a aplikácie, ktoré sa nachádzajú v paušále. Ktorý z nich vám bude najviac sedieť?

Separ O2 SMART Paušál

Známy slovenských raper Separ tak cez svoje sociálne siete komunikuje Separ O2 SMART Paušál, v ktorom má okrem extra dát na využívanie Instagramu aj predplatné hudobnej streamovacej služby TIDAL, ktorá ponúka viac ako 60 miliónov skladieb, videoklipy v špičkovej kvalite a ďalší atraktívny obsah.

Zákazníci s týmto paušálom získajú nielen neobmedzené volania, SMS a MMS v rámci celej EÚ a základný balík 3 GB dát, ale aj 10 GB na využívanie Instagramu a 10 GB na TIDAL aj s predplatným.

Fero Joke O2 SMART Paušál

Svoj paušál má aj internetový komik Fero Joke, ktorý vtipnými videami baví celé Slovensko.

Ten má vo svojom Fero Joke O2 SMART Paušále neobmedzené volania, SMS a MMS v rámci celej EÚ a 3 GB dát na bežné využívanie, ale aj balíček 2 × 10 GB extra dát na používanie Facebooku a Instagramu, ktoré sú mu zo všetkých aplikácií najbližšie.

Lady Zika O2 SMART Paušál

K ďalším známym tváram, ktoré majú vlastný O2 SMART Paušál, patrí Lady Zika. Tá je kráľovnou slovenského TikToku, sociálnej siete, ktorá je blízka najmä mladým ľuďom, a zároveň má viac ako 200 000 sledovateľov na Instagrame.

V Lady Zika O2 SMART Paušále tak popri neobmedzených volaniach, SMS a MMS v rámci celej EÚ a 3 GB dát nechýba 2 × 10 GB extra dát na TikTok a Instagram.

LucyPug O2 SMART Paušál

Spoluprácu s O2 prijala aj jedna z najznámejších slovenských vlogeriek LucyPug. Nové videá na jej YouTube kanáli sleduje viac ako pol milióna divákov a na Instagrame má viac ako 700 000 fanúšikov.

LucyPug O2 SMART Paušál si získa najmä tých používateľov, ktorým sú najbližšie práve spomínané appky. Okrem 10 GB na Instagram a 10 GB na YouTube v ňom nájdete aj neobmedzené volania, SMS a MMS v rámci celej EÚ aj 3 GB na bežné používanie.

Zdenkin O2 SMART Paušál

Tvárou nové paušálu sa stala aj prvá dáma slovenského filmu a divadla Zdenka Studenková. Keďže sa ako jedna z mála slovenských hercov objavila v produkcii HBO, konkrétne v seriáli Terapie, vo svojom O2 SMART Paušále predstavuje prémiovú službu HBO GO.

Okrem predplatného tejto streamovacej služby prináša aj 10 GB na jej sledovanie a 10 GB na aplikáciu WhatsApp. Zabudnúť nesmieme na neobmedzené volania, SMS a MMS v rámci celej EÚ aj 3 GB na bežné používanie.

Páči sa vám možnosť personalizovať si paušál, no radi by ste si vytvorili inú kombináciu? Vyskladať si ho môžete v rámci aplikácie Moje O2 alebo sa zastavte v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám s jeho nastavením radi pomôžu.   

Ak ešte nie ste zákazníkom O2 a radi by ste sa ním stali, O2 sa pri prenesení čísla postará o zmluvnú pokutu až do výšky 240 €. Viac informácií nájdete na www.o2.sk/vykupenie.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.    

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.