Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Veľké balíky dát aj predplatné obľúbených appiek: Nové paušály od O2 prinášajú ľuďom väčšiu slobodu

Spoločnosť O2 uviedla na trh nové SMART Paušály, ktoré prinášajú možnosť vyskladať si paušál podľa seba. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ a veľkých objemov dát ponúkajú aj predplatné streamovacích služieb a spravodajských webov.

Nová ponuka O2 reflektuje potreby moderného zákazníka a prináša extra dáta na obľúbené aplikácie. Viac o O2 SMART Paušáloch nám v rozhovore prezradil vedúci oddelenia segmentového marketingu Kristián Baráti.

Ktorý O2 SMART Paušál bude pre vás ten správny? Pozrite si, aké máte možnosti 

Prečo ste sa rozhodli výrazne zmeniť dobre fungujúcu ponuku paušálov?

Paušály boli zo začiatku o SMS-kách a volaniach, no postupne sa vyvíjali nové služby a potreby zákazníkov. Volania a SMS-ky už ľudia považujú za samozrejmosť a operátora dnes vnímajú podobne ako dodávateľa plynu alebo elektriny.

My však chceme byť pre zákazníkov niečo viac, chceme s nimi komunikovať a cítiť nadšenie zo vzájomeného vzťahu. Chceli sme tento vzťah posunúť ďalej, aby naši zákazníci dostávali aj nejakú hodnotu navyše.

Takže nové O2 SMART Paušály prinášajú revolúciu v dostupnosti aplikácií?

Novinkou je, že všetky nové paušály majú neobmedzené volania, SMS a MMS správy, takže ľudia si môžu volať a písať, koľko budú chcieť. Okrem toho ponúkame aj obrovské objemy dát na najobľúbenejšie appky a predplatné na rôzne služby, ktoré si zákazníci vyberú. Posúvame sa do sveta aplikácií a prinášame ľuďom väčšiu slobodu.

Dnes už takmer všetci denne používajú rôzne komunikačné appky. V čom dostanú zákazníci väčšiiu slobodu?

Na jednej strane sú sociálne siete ako Instagram, Facebook a rôzne appky na chatovanie. My však ponúkame aj rôzne prémiové aplikácie na streamovanie obsahu, ktoré vyžadujú predplatné. Pre veľa ľudí sú dnes nedostupné, podobne ako kedysi nový telefón. Jedna aplikácia sama osebe nestojí tak veľa, no väčšinou má človek záujem o viacero z nich. Prišiel čas, aby ľudia mohli používať aj tieto aplikácie výhodnejšie a bez obmedzení.

Keď si kúpim nový Smart Paušál, budem v ňom mať zahrnutý balík aplikácií?

Nepôjde o jeden konkrétny balík. Chceli sme ponuku čo najviac personalizovať, pretože každý má svoje vlastné obľúbené aplikácie. Napríklad nový Strieborný O2 SMART Paušál bude mať dve voľné pozície na aplikácie.

Jedna je vyhradená na niektorú z tzv. štandardných aplikácií ako Instagram či Facebook, na ktoré dostane zákazník samostatný dátový balík. Pre väčšinu aplikácií a drvivú väčšinu užívateľov to znamená dátovanie bez obmedzení s najobľúbenejšou appkou.

Druhá pozícia je potom určená na niektorú z prémiových služieb?

Áno, pri prémiových aplikáciách dostáva zákazník okrem extra dát aj predplatné. Pri výbere služieb sme vychádzali z analýz a z reálnej dátovej spotreby. Ponuku sme vyskladali tak, aby si v nej každý niečo našiel.

Na streamovanie videa máme HBO GO, ktoré je dnes oveľa lepšie lokalizované pre slovenský trh ako Netflix. K dispozícii je tiež viac ako 60 miliónov pesničiek v prémiovej kvalite cez streamovaciu appku TIDAL, ktorú spoluzakladali aj Jay-Z a Beyoncé.

Medzi prémiové appky patrí tiež YouTube, náhrada televízie v podobe O2 TV alebo predplatné spravodajských appiek Denníka SME a Denníka N.

Viem si nejako zvýšiť počet prémiových aplikácií?

K O2 SMART Paušálom stále ponúkame aj bonus na nové zariadenie. Dnešné smartfóny už však majú dlhú životnosť, takže ak si človek povie, že teraz nepotrebuje nový, môže si vybrať extra pozície na aplikácie a vyskladať si ich podľa seba.

Zistite viac o aplikáciách, ktoré si môžete vybrať v rámci svojho O2 SMART Paušálu. Prečítajte si

Pribudnú do budúcnosti aj ďalšie služby?

Nové paušály nám dávajú veľkú flexibilitu, ponuku budeme určite rozvíjať a pridávať veci podľa pripomienok zákazníkov a noviniek na trhu. Množstvo spoplatnených služieb vo svete postupne rastie.

Ľuďom sa nebude chcieť každý mesiac riešiť 10 rôznych predplatných a operátori sa podľa mňa stanú centrom zabezpečovania a hlavne uľahčovania týchto potrieb. Tak ako kedysi pomáhali zákazníkom zorientovať sa vo výbere hardvéru. Považujeme za pridanú hodnotu, že sa zákazník nebude musieť všade registrovať a zadávať platobné karty.

Prečo ste nové paušály nazvali prívlastkom SMART?

Odkazujeme tým na SMART revolúciu, ktorú spôsobil prechod spoločnosti z bežných mobilov na smartfóny. Toto je podobný druh spoločenskej zmeny, pretože prechádzame od paušálov, v ktorých sú iba hovory, SMS-ky a dáta na ponuku, ktorá reálne odzrkadľuje to, čo v smartfónoch robíme.

Oslovila vás nová ponuka O2 SMART Paušálov? Viac informácií sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.    

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.