Maličká slovenská firma, ktorú preslávili sedacie vaky, už desať rokov žne svetové úspechy

Tuli je ukážkou, že aj malá firma môže robiť veľké veci.

Tuli pôsobí na slovenskom trhu už viac ako desať rokov. Malá firma sídliaca v Moste pri Bratislave má vlastnú šijaciu a plniacu dielňu, kde sa vyrábajú ručne šité sedacie vaky pre deti aj dospelých. Okrem vakov vznikajú v dielni aj unikátne modely hračiek.

Každý kus vyrobeného vaku je samostatne kontrolovaný a šitý dvojitým pevnostným švom, čím sa stáva odolným voči silovému tlaku. Namiesto lacného textilu z Číny firma používa kvalitné jednofarebné či vzorované látky, ktoré sa vyrábajú na území Európskej únie.

Zapojte sa do súťaže o vak Smart Fŕkaný značky Tuli.

Ak je to potrebné, vaky sa dajú ušiť aj z vodeodolných a svetlostálych látok. Práve preto ich nájdete nie len v bytoch, reštauráciách či kanceláriách.

Rovnako pohodlne si však na nich posedíte aj na terasách, lyžiarskych svahoch či na kúpalisku pri bazéne. Keď k tomu prirátate desať ročnú záruku, je jasné, prečo si držia povesť kvalitného a odolného výrobku.

Svetové úspechy

Tuli sa už niekoľkokrát podarilo vytvoriť niečo, čo nemá nik iný na svete. Napríklad Tuli Cinema, prvé kino svojho druhu na svete. Namiesto klasických kinosedačiek sa v tomto kine sedí na Tuli vakoch v špeciálne navrhnutých boxoch. Celá miestnosť len tak hrá farbami.

Napriek občasným predsudkom ide skutočne o veľmi pohodlné sedenie, ktoré je mimochodom odporúčané aj ortopédmi. Keďže vaky sú plnené potravinárskymi guľôčkami, dokonale sa prispôsobujú anatómii tela, neustále sa pohybujú, a tak masírujú a podporujú lymfatický systém.

Iným príkladom je LUMINO – prvý podsvietený vak na svete, ktorý je určený najmä na zvýraznenie vášho firemného loga. Niekoľko si ich objednal napríklad Slovenský olympijský tím.

Výrobky firmy Tuli oslovili významné domáce a medzinárodné firmy, ktoré si nechávajú vyrábať vaky s vlastným špeciálnym dizajnom a svojim logom. Ide o zvučné mená ako Curaprox, Mercedes, Volvo, Eset, Chupa Chups, Amazon, Predpredaj.sk, X-bionic, Alpenspan a množstvo iných.

Na všetkých produktoch firmy pracujú poprední dizajnéri, čoho dôkazom je, že ako prvá firma zo Slovenska získali prestížne medzinárodné dizajnérske ocenenie Reddot Award 2013 v kategórii produktového dizajnu.

Nový letný model Tulifuk s vami precestuje celý svet

Nový prírastok do rodiny – TuliFuk je navrhnutý tak, aby spĺňal požiadavky na komfortné sedenie, a zároveň ste si ho mohli rýchlo zbaliť kamkoľvek. Stačí ho nafúknuť dvomi jednoduchými pohybmi vo vzduchu, svojím dokonalým tvarom sa prispôsobí vášmu telu a vy si môžete dopriať mäkučké sedenie v kempe, na festivale, v záhrade, proste kdekoľvek vás napadne.

Ľahko sa vyfúkne a ešte ľahšie zbalí do milého dizajnového batôžka, ktorý je súčasťou každého Tulifuku. Ostáva vám už len vybrať si jednu z ponúkaných neónových farieb alebo moderných vzorov a farebné leto plné zábavy sa môže začať.

O úspechoch sa rozpráva ľahko, no za tým, aby klienti a zákazníci mohli sedieť pohodlne so založenými rukami, sa skrýva obrovské množstvo práce. Značka Tuli je dôkazom, že drina a snaha prináša želané ovocie a že ak sa chce, aj malá firma zo Slovenska vie robiť veľké veci.

Článok vznikol v spolupráci s firmou Tuli, ktorá už vyše 10 rokov vyrába pohodlné, kvalitné a štýlové sedenie a veselé hračky podporujúce kreativitu detí aj rodičov. Spolupracuje s poprednými dizajnérmi a architektmi a svet ju pozná vďaka originálnemu konceptu kina – Tuli Cinema.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Kampaň O2 Nebuď pirát pozitívne ovplyvnila správanie mladých vodičov

Mladí ľudia si vďaka kampani O2 uvedomili riziká, ktoré so sebou prináša používanie mobilu za volantom, a počas jazdy s ním manipulujú menej.

Začiatkom apríla tohto roka odštartovala spoločnosť O2 Slovensko v rámci svojej iniciatívy Dátuj zodpovedne kampaň Nebuď pirát, ktorej cieľom bolo upozorniť širokú verejnosť na nebezpečenstvo používania telefónov za volantom. 

Orientovala sa najmä na mladých vodičov vo veku od 18 do 25 rokov, ktorí sú najviac náchylní na branie mobilných telefónov do rúk aj počas šoférovania.

Celá kampaň odštartovala prichytením a pokutovaním moderátora a YouTubera Mateja „Sajfu“ Cifru Políciou SR počas jeho livestreamu spoza volantu. Do kampane sa následne zapojilo približne 20 influencerov, ktorí vyjadrili svoj názor na túto tému a snažili sa využiť svoj vplyv, aby mladým ľuďom ukázali, že používanie telefónu za volantom je jednou z najčastejších príčin dopravných nehôd.

Prečítajte si: Viem, že telefón za volantom nie je správna vec, hovorí Matej „Sajfa“ Cifra

Keď kampaň mení návyky mladých vodičov

Podľa prieskumu agentúry Kantar kampaň od apríla tohto roku zaregistrovalo až 60 % mladých vodičov.

„Otvorenie tejto témy malo svoj význam. Až 97 % mladých vodičov hodnotí kampaň pozitívne a polovica opýtaných sa vyjadrila, že kampaň ovplyvnila používanie telefónu za volantom,“ hovorí šéfka komunikácie O2 Slovakia Tereza Molnár.

„Priemerný počet dotykov displeja za jazdu klesol z počiatočných 0,7 na 0,39, takže v správaní vodičov vidíme jednoznačný posun.“

„Naším hlavným cieľom bolo práve to, aby si mladí ľudia tieto riziká uvedomili, diskutovali o nich a prispôsobili im aj svoje reálne každodenné správanie za volantom, takže ju považujeme za veľký úspech,“ dodáva.

Interakcií s mobilom za volantom je medziročne menej

Z prieskumu vyplýva, že takmer 70 % mladých vodičov má pocit, že kampaň pozitívne ovplyvňuje správanie vodičov, a až 88 % si myslí, že takéto celospoločenské projekty pomáhajú zlepšiť život na Slovensku.

„Medziročne vidíme v prieskume aj istý pokles aktivít za volantom, ktoré si vyžadujú interakciu s mobilným telefónom, akými sú napríklad nastavovanie navigácie, písanie SMS správ či telefonovanie,“ vysvetľuje šéfka komunikácie.

Vodiči si aplikáciu O2 Extra výhody s navigáciou obľúbili, najazdili vyše dvoch miliónov kilometrov

Kampaň Nebuď pirát zaznamenala pozitívne výsledky aj v rámci využívania špeciálne upravenej navigácie Sygic, ktorá sa stala súčasťou aplikácie O2 Extra výhody. Aplikácia zaznamenáva rýchlosť a interakcie s mobilným telefónom počas jazdy a následne vodičov odmeňuje za zodpovednú jazdu.

Od spustenia kampane Nebuď pirát najazdili vodiči vyše 2 000 000 km v rámci 130 000 jázd, a to s priemerným skóre takmer 93 bodov za jazdu. Priemerný počet dotykov displeja za jazdu klesol z počiatočných 0,7 na 0,39, takže v správaní vodičov vidíme jednoznačný posun, ktorý je jedným z najdôležitejších úspechov kampane,“ zhodnocuje ďalšie výsledky šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia Lucia Petrášová.

Ako funguje aplikácia O2 Extra výhody?

Bezplatná aplikácia vyhodnocuje zodpovednosť vodiča a za každú jazdu dlhšiu ako 500 m zobrazí skóre od 0 do 100. Ak vodič jazdí celý mesiac zodpovedne a so zapnutou navigáciou v aplikácii O2 Extra výhody, môže každý mesiac získať dáta zadarmo. Jazdiť môže tak, že si navolí presnú trasu alebo použije tzv. free ride mode, v rámci ktorého cieľovú destináciu nezadáva.

Ak sa mu za mesiac podarí získať v priemere aspoň 80 bodov, absolvuje minimálne 10 jázd a odjazdí najmenej 150 km, získa do konca septembra ako bonus namiesto pôvodného 1 GB až 5 GB dát zadarmo.

Čítajte aj: Držať počas jazdy telefón v ruke je nezodpovedné a nebezpečné, hovorí Barbora Krajčírová


Čo všetko ovláda umelá inteligencia vo vašom smartfóne?

Čítaj viac

Férová nadácia O2 podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú hodnoty slobody a demokracie

Čítaj viac

O2 vylepšilo balíky dát pre kartu O2 Voľnosť. 1 GB dát môže byť váš už za 1 €

Čítaj viac