5 top marketingových nástrojov zo Slovenska

Viaceré výzvy v oblasti marketingu a podnikania sa dajú jednoducho automatizovať či zefektívniť. Pozrite si výber nástrojov zo Slovenska, ktoré by mal poznať každý dobrý marketér.

Šikovné slovenské talenty v uplynulých rokoch prišli na trh s mnohými dnes už celosvetovo známymi marketingovými a biznisovými nástrojmi.

V spolupráci s digitálnou marketingovou konferenciou Digital RULEZZ 2018 sme sa pozreli na najobľúbenejšie slovenské platformy, ktoré zjednodušia život marketérom, podnikateľom, vývojárom či vydavateľom internetového obsahu.

Strossle

Strossle je inteligentný odporúčací nástroj, ktorý si môže vydavateľ internetového obsahu zadarmo umiestniť na ľubovoľné miesta na stránke – ideálne na koniec článku, kde má čitateľ chuť pozrieť si ďalší obsah.

Umelá inteligencia vyhodnotí kontext a záujmy čitateľa a odporučí mu ďalší obsah na čítanie presne na mieru.

Priestor vo widgete je možné využiť aj na platenú kampaň a inzerovať svoj PR obsah na weboch, kde je táto platforma umiestnená. Na Slovensku je to dnes už viac než 50 známych obsahových platforiem ako napríklad Sóda, Markíza, Joj alebo Pravda.

Boosterberg

Boosterberg je šikovný pomocník na automatizáciu spúšťania a spravovania reklamných príspevkov na sociálnej sieti Facebook.

Praktická webová aplikácia maximalizuje efektivitu prostriedkov vložených do reklamy a zároveň šetrí čas, ktorý by človek inak venoval náročnej výkonnostnej analýze reklám a ich manuálnemu nastavovaniu.

SMBee

Social Media Bee je prispôsobiteľný nástroj na tvorbu prehľadov výsledkov kampaní zo sociálnych sietí.

Používateľovi umožňuje zostaviť si report na mieru z viac ako 50 metrík zo sietí Facebook, LinkedIn, Twitter a Instagram. Dáta sú zobrazované v reálnom čase, takže ich je možné prezentovať klientovi či širokej verejnosti v priamom prenose.

Exponea

Exponea je pokročilý analytický nástroj, ktorý bol pôvodne šitý na mieru potrebám slovenskej firmy Pixel Federation, no postupne prerástol do globálnej platformy pre marketingových a analytických odborníkov.

Slúži na hĺbkovú dátovú analytiku v reálnom čase a automatizáciu marketingu pre firmy podnikajúce na internete. Zaujímavosťou je, že je to prvá software-as-a-service platforma na svete, ktorá má integrovaného Facebook Messenger bota a virtuálneho asistenta Amazon Alexa.

AIMmonitor

AIMmonitor je výskumný projekt, ktorého cieľom je zjednotiť a spresniť meranie návštevnosti slovenských internetových médií. Dáta z AIMmonitor sú univerzálne uznávaným spoločným jazykom mediálnych agentúr a zadávateľov reklamy.

Výsledky výskumu návštevnosti sú verejne dostupné v online aplikácii, kde si užívatelia môžu pozrieť dáta o návštevnosti jednotlivých médií, ale aj ich konkrétnych sekcií či služieb.

Nettle

Predpokladá sa, že do roku 2020 budú konverzační boti postavení na umelej inteligencii pokrývať 85 % všetkých konverzácií zákaznického servisu firiem. Slovenský startup Nettle je v tejto oblasti jedným z priekopníkov.

Platforma pomáha firmám so spracovaním prirodzeného jazyka a návrhom zmysluplných konverzačných rozhraní. Firmám ponúka tvorbu vlastných chatbotov aj implementáciu vlastných nástrojov, z ktorých boti čerpajú dáta.


Viac o marketingových nástrojoch z tohto článku a mnoho ďalšieho sa dozviete na najväčšej slovenskej konferencii o digitálnom marketingu Digital Rulezz 2018.

Príďte 27. novembra 2018 do Starej tržnice a zistite viac od najnovších trendoch od kapacít internetového aj mobilného marketingu. Lístky si môžete kúpiť na tomto mieste.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Na najväčšiu konferenciu o digitálnom marketingu na Slovensku príde aj majiteľ Waze či manažér zo Shazam

Jeden deň, tri prednáškové sály, 25 spíkrov a viac ako 600 marketérov. To všetko čaká na návštevníkov konferencie Digital Rulezz 2018, ktorá patrí na Slovensku k najzaujímavejším eventom svojho druhu.

Digital Rulezz je najväčšia digitálna konferencia o internetovom a mobilnom marketingu na Slovensku. V poradí ôsmy ročník s podtitulom The Gamechanger sa bude tento rok konať 27. novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici.

Na konferencii sa predstavia poprední experti digitálneho marketingu zo Slovenska aj zo sveta. Svoju účasť už prisľúbili zvučné mená ako zakladateľ spoločnosti Waze Uri Levine, manažér spoločnosti Shazam William Menage či predseda správnej rady IAB Europe Constantine Karamas. Nebudú chýbať ani známe mená zo slovenských agentúr ako Michal Pastier zo Zaraguzy, Martin Woska z TRIADu či Peter Šebo z PS: Digital a mnoho ďalších.

Program bude počas dňa prebiehať v hlavnej prednáškovej sále a dvoch workshopových sálach. Medzi horúcimi témami nebudú chýbať ani zmeny v ochrane súkromia, natívna reklama, virtuálna realita, umelá inteligencia, chatboti, prípadové štúdie veľkých a malých značiek a konkrétne riešenia, ktoré majú potenciál byť game changermi v odvetví.

Do podujatia zostáva už iba necelý mesiac a lístky sa rýchlo míňajú, preto odporúčame registrovať sa čím skôr. Vstupenky na Digital Rulezz 2018 si môžete zakúpiť tu.


Za účasť v Novembri 89 ju chceli vyhodiť zo školy. Ako revolučné dni prežívala tvár študentského hnutia?

Čítaj viac

Lifetech: Čo je nové