V rámci novej mobilnej appky od VÚB nájdete užitočného spoločníka – sporiacu peňaženku. VÚB ju navrhla tak, aby ste si mesačne dokázali jednoduchou formou nasporiť desiatky eur.
1. Otvorte si novú appku VÚB a v menu nájdite položku Denné sporenie.
2. Ušetrili ste dnes pár eur? Presuňte si ich jedným ťahom do virtuálnej peňaženky.
Aj euro či dve sa rátajú, ak to robíte poctivo a denne. Do appky sa dokonca ani nemusíte prihlásiť – odložiť si peniaze do virtuálnej peňaženky viete už aj pred prihlásením do aplikácie.
Nasporené peniaze si môžete kedykoľvek previesť pomocou skráteného prevodného príkazu z bežného účtu na sporiaci účet. Ak neuskutočníte prevod nasporených prostriedkov, ide stále len o hru.
Tak isto si viete meniť zostatok na virtuálnej peňaženke, zmeniť si nastavený sporiaci účet, alebo službu deaktivovať.
3. Mesačne takto ľahko usporíte niekoľko desiatok eur.
Denné sporenie nájdete ako samostatnú položku v menu. Túto službu môžete mať aktivovanú na jednom z 5 možných sporiacich účtov.
Ak ešte nemáte sporiaci účet, ľahko si ho vytvoríte priamo v mobilnej aplikácii.
VÚB banka na Slovensku pôsobí od roku 1990, od roku 2001 patrí do skupiny Intesa Sanpaolo. Je u nás druhou najväčšou bankoua zároveň jedinou univerzálnou bankou s licenciou na poskytovanie plného rozsahu bankových služieb obyvateľstvu, firemným a inštitucionálnym klientom.
Páčil sa vám článok?
Loading...
Páči sa vám, čo práve čítate?
Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.
Milan Morávek: Digitálnym bonusom si stále môžete znižovať výšku faktúr. Po novom je však jeho hodnota polovičná
Vďaka Digitálnemu bonusu mohli zákazníci O2 ušetriť desiatky eur. Komerčný riaditeľ Milan Morávek vysvetľuje, prečo sa rozhodli Digitálny bonus upraviť.
Autor Sóda
Foto O2
Dátum
Spoločnosť O2 ohlásila začiatkom januára zníženie hodnoty Digitálneho bonusu z dvoch na jedno euro. Využívať ho môžu zákazníci, ktorí majú aktivovanú digitálnu formu faktúry, uhrádzajú ju digitálne z pohodlia domova a zároveň majú aktivovaný digitálny box v appke Moje O2.
Nainštalujte si aplikáciu Moje O2 a získajte exkluzívne akcie a zľavy.
Úprava výšky Digitálneho bonusu sa prejaví postupne a prví zákazníci ju zaznamenajú na faktúrach už koncom marca. Komerčný riaditeľ O2 Milan Morávek v rozhovore vysvetľuje, čo viedlo k úprave Digitálneho bonusu a čo to znamená pre zákazníka.
O2 vo februári zníži hodnotu Digitálneho bonusu, znamená to zdražovanie služieb v O2?
V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí Digitálny bonus využívajú, pretože nám pomáhajú šetriť životné prostredie a takisto nemalú časť nákladov spojenú s papierovaním a administratívou. Odmenou za ich digitálne správanie bol práve Digitálny bonus, ktorým boli od leta 2020 zvýhodnení oproti zákazníkom, ktorí sa nesprávali digitálne.
Do tohto dňa sa im tak podarilo ušetriť na faktúrach často desiatky eur. Technicky preto nejde o zdražovanie, pretože hodnota našich produktov a služieb ostáva aj naďalej na rovnakej úrovni ako vlani, ale je pravda, že práve týchto zákazníkov sa zníženie dotkne v podobe navýšenia ich faktúr. Aj naďalej sú však v porovnaní s cenníkovými cenami zvýhodnení v podobe jednoeurového Digitálneho bonusu.
Prečo ste sa rozhodli pristúpiť k takémuto kroku?
Odpoveď nájdeme v ekonomike Slovenska. Ceny tovarov a služieb kontinuálne rastú, pričom najdramatickejšie sa vyvíjajú ceny elektriny, ktorá je pre fungovanie našich sietí najdôležitejšia. Zvyšovanie cien nekopíruje úsporu nákladov, ktorú nám zákazníci pomáhali vytvárať svojím digitálnym správaním.
Keďže sme nechceli ísť v rovnakom tempe ako iné podnikateľské subjekty a ceny našich služieb plošne zdražovať, rozhodli sme sa zamerať sa na zľavy, ktorými si zákazníci znižujú cenníkové ceny produktov. Logickým a najflexibilnejším riešením je teda zníženie hodnoty Digitálneho bonusu.
Aj naďalej však chceme zákazníkov motivovať správať sa digitálne, a preto myšlienku Digitálneho bonusu neopúšťame úplne, len znižujeme jeho hodnotu. Je to fér voči nim ako zákazníkom a rovnako aj nám ako poskytovateľovi telekomunikačných služieb. Zníženie hodnoty bonusu nám totiž rozviaže ruky pri vytvorení zdravého prostredia na investície, ktoré smerujú okrem iných oblastí aj do výmeny sietí. To pozitívne ovplyvní nielen zachovanie súčasnej kvalitatívnej úrovne poskytovania našich služieb, ale aj evolúciu sieťovej infraštruktúry, ktorá tak bude reflektovať budúce trendy.
Plánujete v tomto roku aj nejaké pozitívne zmeny, ktoré zákazníkov potešia viac?
Určite áno, naše produkty nie sú nemenné a zastavené v čase a to je aj základný princíp, ktorým sa ako operátor riadime. Zoberte si napríklad vývoj produktu Zlatý O2 paušál za posledných 10 rokov. Kým jeho cenníková cena za tie roky vzrástla len nepatrne z 30 na 32 eur, jeho hodnota neporovnateľne narástla.
Kým pred desiatimi rokmi mali zákazníci s paušálom k dispozícii neobmedzené odosielanie SMS správ, 300 minút volaní do všetkých sietí a žiaden predplatený objem dát, ktoré boli navyše dostupné len v 2G sieti, dnešný Zlatý O2 SMART paušál už obsahuje nekonečné volania, SMS aj 10 GB dát v rýchlej 4G LTE alebo 5G sieti. Navyše je v ňom zahrnuté aj predplatné na aplikáciu s prémiovým obsahom, ako napríklad HBO GO, Voyo či Tidal, a zároveň ďalšie gigabajty dát v plnej rýchlosti pre zákazníkom zvolené aplikácie. Jeho hodnota tak za desať rokov stúpla niekoľkonásobne.
Môžeme teda potvrdiť, že aj na rok 2022 máme veľké plány a pozitívnych zmien sa dočkajú všetci naši zákazníci. Viac však prezrádzať nemôžem, môžem len povedať, že sa je na čo tešiť a prečo nám zachovať priazeň aj naďalej.
Páčil sa vám článok?
Loading...
Páči sa vám, čo práve čítate?
Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.