Blogerka Lenka prostredníctvom smartfónu Huawei P20 Pro pripravila pre vás skvelú reportáž.
Autor LENKA
Foto LENKA
Dátum
Stovky svetiel nočnej Budapešti sa odrážajú v Dunaji. Do vlasov fúka teplý letný vánok. Loď Rapszódia sa plaví so svojimi hosťami, ktorí si na palube vychutnávajú nielen nezabudnuteľný výhľad, ale aj skvelú maďarskú kuchyňu.
Plavba loďou je zážitok, ktorý si zapamätáte ešte veľmi dlho. Mesto žije, po uliciach sa prechádzajú ľudia. Vychutnávajú si večer, nikam sa neponáhľajú a nasávajú jedinečnú atmosféru mesta. Tú dopĺňajú krásne budovy a vysvietené mosty, pod ktorými sme sa na lodi plavili.
Ako prvý most cez Dunaj bol v Budapešti postavený Széchenyi Lánchíd. Dokončili ho v roku 1849 a spolu s Mostom slobody (Szabadság híd), ktorý bol postavený v roku 1899, si aj po rekonštrukcii zachovali pôvodný vzhľad so sochami, erbami a motívom sokola.
Historický Budínsky hrad, ktorý je od roku 1987 súčasťou Zoznamu svetového dedičstva UNESCO, pôsobil v noci ešte veľkolepejšie. Vysvietený teplým žltým svetlom dokonale ladil s tmavomodrou oblohou a náladou mesta.
Budapešť je očarujúca. Obdivujete hru svetiel, vody, čaro okamihu a zrazu sa pred vami na druhej strane brehu zjaví niečo ešte okázalejšie − budova maďarského parlamentu Országház. Honosná stavba zdobená plastikami maďarských kráľov, vojvodov, náčelníkov a iných významných osobností má v strede kupolu vysokú 96 metrov, symbolizujúcu príchod Maďarov do vlasti v roku 896. Je krásna! Nedá sa od nej odtrhnúť zrak.
Celá Budapešť je krásna a v noci priam neskutočná! Za romantikou nemusíte cestovať ďaleko, ako by ste si možno mysleli. Ak máte Slovensko precestované a ťahá vás to do zahraničia, Budapešť určite stojí za to.
Celá reportáž bola nafotené smartfónom Huawei P20 Pro, ktorý má jednu z najkvalitnejších fotovýbav na trhu.
Získalo si vás toto zariadenie? Huawei P20 Pro môže byť s akýmkoľvek O2 Paušálom váš na začiatok už za 2 €.
HUAWEI
Produkty a služby značky HUAWEI sú dostupné vo viac ako 170 krajinách a využíva ich tretina svetovej populácie. V roku 2016 sa spoločnosť umiestnila na 3. mieste v dodávkach inteligentných mobilných telefónov. Značka HUAWEI pôsobí v telekomunikačnom priemysle 20 rokov a jej cieľom je prinášať svojim používateľom tie najnovšie technológie.
Páčil sa vám článok?
Loading...
Páči sa vám, čo práve čítate?
Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.
Milan Morávek: Digitálnym bonusom si stále môžete znižovať výšku faktúr. Po novom je však jeho hodnota polovičná
Vďaka Digitálnemu bonusu mohli zákazníci O2 ušetriť desiatky eur. Komerčný riaditeľ Milan Morávek vysvetľuje, prečo sa rozhodli Digitálny bonus upraviť.
Autor Sóda
Foto O2
Dátum
Spoločnosť O2 ohlásila začiatkom januára zníženie hodnoty Digitálneho bonusu z dvoch na jedno euro. Využívať ho môžu zákazníci, ktorí majú aktivovanú digitálnu formu faktúry, uhrádzajú ju digitálne z pohodlia domova a zároveň majú aktivovaný digitálny box v appke Moje O2.
Nainštalujte si aplikáciu Moje O2 a získajte exkluzívne akcie a zľavy.
Úprava výšky Digitálneho bonusu sa prejaví postupne a prví zákazníci ju zaznamenajú na faktúrach už koncom marca. Komerčný riaditeľ O2 Milan Morávek v rozhovore vysvetľuje, čo viedlo k úprave Digitálneho bonusu a čo to znamená pre zákazníka.
O2 vo februári zníži hodnotu Digitálneho bonusu, znamená to zdražovanie služieb v O2?
V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí Digitálny bonus využívajú, pretože nám pomáhajú šetriť životné prostredie a takisto nemalú časť nákladov spojenú s papierovaním a administratívou. Odmenou za ich digitálne správanie bol práve Digitálny bonus, ktorým boli od leta 2020 zvýhodnení oproti zákazníkom, ktorí sa nesprávali digitálne.
Do tohto dňa sa im tak podarilo ušetriť na faktúrach často desiatky eur. Technicky preto nejde o zdražovanie, pretože hodnota našich produktov a služieb ostáva aj naďalej na rovnakej úrovni ako vlani, ale je pravda, že práve týchto zákazníkov sa zníženie dotkne v podobe navýšenia ich faktúr. Aj naďalej sú však v porovnaní s cenníkovými cenami zvýhodnení v podobe jednoeurového Digitálneho bonusu.
Prečo ste sa rozhodli pristúpiť k takémuto kroku?
Odpoveď nájdeme v ekonomike Slovenska. Ceny tovarov a služieb kontinuálne rastú, pričom najdramatickejšie sa vyvíjajú ceny elektriny, ktorá je pre fungovanie našich sietí najdôležitejšia. Zvyšovanie cien nekopíruje úsporu nákladov, ktorú nám zákazníci pomáhali vytvárať svojím digitálnym správaním.
Keďže sme nechceli ísť v rovnakom tempe ako iné podnikateľské subjekty a ceny našich služieb plošne zdražovať, rozhodli sme sa zamerať sa na zľavy, ktorými si zákazníci znižujú cenníkové ceny produktov. Logickým a najflexibilnejším riešením je teda zníženie hodnoty Digitálneho bonusu.
Aj naďalej však chceme zákazníkov motivovať správať sa digitálne, a preto myšlienku Digitálneho bonusu neopúšťame úplne, len znižujeme jeho hodnotu. Je to fér voči nim ako zákazníkom a rovnako aj nám ako poskytovateľovi telekomunikačných služieb. Zníženie hodnoty bonusu nám totiž rozviaže ruky pri vytvorení zdravého prostredia na investície, ktoré smerujú okrem iných oblastí aj do výmeny sietí. To pozitívne ovplyvní nielen zachovanie súčasnej kvalitatívnej úrovne poskytovania našich služieb, ale aj evolúciu sieťovej infraštruktúry, ktorá tak bude reflektovať budúce trendy.
Plánujete v tomto roku aj nejaké pozitívne zmeny, ktoré zákazníkov potešia viac?
Určite áno, naše produkty nie sú nemenné a zastavené v čase a to je aj základný princíp, ktorým sa ako operátor riadime. Zoberte si napríklad vývoj produktu Zlatý O2 paušál za posledných 10 rokov. Kým jeho cenníková cena za tie roky vzrástla len nepatrne z 30 na 32 eur, jeho hodnota neporovnateľne narástla.
Kým pred desiatimi rokmi mali zákazníci s paušálom k dispozícii neobmedzené odosielanie SMS správ, 300 minút volaní do všetkých sietí a žiaden predplatený objem dát, ktoré boli navyše dostupné len v 2G sieti, dnešný Zlatý O2 SMART paušál už obsahuje nekonečné volania, SMS aj 10 GB dát v rýchlej 4G LTE alebo 5G sieti. Navyše je v ňom zahrnuté aj predplatné na aplikáciu s prémiovým obsahom, ako napríklad HBO GO, Voyo či Tidal, a zároveň ďalšie gigabajty dát v plnej rýchlosti pre zákazníkom zvolené aplikácie. Jeho hodnota tak za desať rokov stúpla niekoľkonásobne.
Môžeme teda potvrdiť, že aj na rok 2022 máme veľké plány a pozitívnych zmien sa dočkajú všetci naši zákazníci. Viac však prezrádzať nemôžem, môžem len povedať, že sa je na čo tešiť a prečo nám zachovať priazeň aj naďalej.
Páčil sa vám článok?
Loading...
Páči sa vám, čo práve čítate?
Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.