Marketingové konferencie, ktoré sa oplatí zažiť

Kam sa slovenským podnikateľom a marketérom oplatí ísť najviac? Pozrite si najpopulárnejšie marketingové konferencie pre Slovákov.

Vraví sa, že nikto učený z neba nespadol. V marketingu, kde novinky a trendy prichádzajú a odchádzajú rýchlosťou svetla, to platí dvojnásobne. Kto chce držať krok, ten by sa mal učiť od najlepších.

Spísali sme zoznam konferencií, ktoré sú pre slovenských marketérov najdostupnejšie a ich kvalita určite stojí za investovaný čas a peniaze.

Digital Rulezz

Najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku sa bude konať v bratislavskej Starej tržnici už koncom novembra, tento rok s prívlastkom The Gamechanger.

Počas jedného dňa sa predstaví 25 spíkrov, ktorí odprezentujú najdôležitejšie trendy internetového a mobilného marketingu, samozrejme aj na konkrétnych prípadových štúdiách veľkých aj malých značiek.

Svoju účasť prisľúbili zvučné mená ako zakladateľ Waze Uri Levine, manažér spoločnosti Shazam William Menage, predseda správnej rady IAB Europe Constantine Karamas či Michal Pastier zo Zaraguzy, ktorého prednáška bola minulý rok vyhodnotená ako najlepšia.

Tento rok sú navyše k dispozícii aj miesta na zadnom balkóne určené pre študentov a mladých nadšencov za cenu za 99 €. Viac informácií o programe a lístky nájdete tu.

Web Summit

Web Summit je najväčšia technologická konferencia v Európe, ktorej sa pravidelne zúčastňuje aj mnoho slovenských firiem a agentúr.

Prvé ročníky sa konali v Dubline a v roku 2016 sa konferencia pre lepšiu infraštruktúru a vybavenosť ubytovacími kapacitami presunula do Lisabonu.

Počas 4 dní sa tu stretáva približne 60-tisíc účastníkov, ktorým prednáša v 4 obrovských halách dokopy 1200 spíkrov z celého sveta. Každá téma má vlastný stage a ponuka prednášok je ozaj bohatá – od marketingu a startupov cez dizajn, sociálne médiá až po film či hudbu.

Marketing Festival

Marketing Festival je populárna marketingová konferencia s netradičným konceptom – kombinuje odborné prednášky s festivalovou zábavou.

V poradí šiesty ročník bol presunutý na jar 2019 a konať sa bude opäť v pražskom Kongresovom centre. Usporiadateľ Jindřich Fáborský odsun termínu zdôvodňuje lepším line-upom.

Medzi rečníkmi sa objavia napríklad profesor psychológie a behaviorálnej ekonómie Dan Ariely, profesor marketingu Mark Ritson, novinár Samuel Scott, či dátový odborník a whistleblower Christopher Wylie.

Copy Camp

Česká konferencia Copy Camp je zameraná v prvom rade na potreby copywriterov, ale aj všetkých marketérov, freelancerov, klientov či podnikateľov, ktorí sa zaujímajú o kvalitný obsah.

Budúci rok sa bude v Prahe konať už desiaty ročník. Okrem jedného dňa nabitého prednáškami marketingových odborníkov z Čiech je v cene vstupenky zahrnutých aj niekoľko praktických workshopov.

By Design Conference

Slovenská konferencia By Design pravidelne do Bratislavy dotiahne svetové mená z oblasti dizajnu.

Hoci je určená najmä pre profesionálnych dizajnérov, na svoje si prídu aj ďalší profesionáli zo sfér marketingu, podnikania a kreatívneho priemyslu, ktorí majú záujem dozvedieť sa viac o spojení dizajnu a biznisu. Najbližší, v poradí šiesty ročník, sa uskutoční budúci rok v júni.


Ak chcete zažiť najväčšiu marketingovú konferenciu na Slovensku nadupanú spíkrami svetovej úrovne, určite nezmeškajte konferenciu Digital Rulezz 2018, ktorá sa bude konať už 27. Novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici. Lístky nájdete na tomto mieste.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Na najväčšiu konferenciu o digitálnom marketingu na Slovensku príde aj majiteľ Waze či manažér zo Shazam

Jeden deň, tri prednáškové sály, 25 spíkrov a viac ako 600 marketérov. To všetko čaká na návštevníkov konferencie Digital Rulezz 2018, ktorá patrí na Slovensku k najzaujímavejším eventom svojho druhu.

Digital Rulezz je najväčšia digitálna konferencia o internetovom a mobilnom marketingu na Slovensku. V poradí ôsmy ročník s podtitulom The Gamechanger sa bude tento rok konať 27. novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici.

Na konferencii sa predstavia poprední experti digitálneho marketingu zo Slovenska aj zo sveta. Svoju účasť už prisľúbili zvučné mená ako zakladateľ spoločnosti Waze Uri Levine, manažér spoločnosti Shazam William Menage či predseda správnej rady IAB Europe Constantine Karamas. Nebudú chýbať ani známe mená zo slovenských agentúr ako Michal Pastier zo Zaraguzy, Martin Woska z TRIADu či Peter Šebo z PS: Digital a mnoho ďalších.

Program bude počas dňa prebiehať v hlavnej prednáškovej sále a dvoch workshopových sálach. Medzi horúcimi témami nebudú chýbať ani zmeny v ochrane súkromia, natívna reklama, virtuálna realita, umelá inteligencia, chatboti, prípadové štúdie veľkých a malých značiek a konkrétne riešenia, ktoré majú potenciál byť game changermi v odvetví.

Do podujatia zostáva už iba necelý mesiac a lístky sa rýchlo míňajú, preto odporúčame registrovať sa čím skôr. Vstupenky na Digital Rulezz 2018 si môžete zakúpiť tu.


Za účasť v Novembri 89 ju chceli vyhodiť zo školy. Ako revolučné dni prežívala tvár študentského hnutia?

Čítaj viac

Lifetech: Čo je nové