Máte nápad, ktorý zmení svet? Prihláste ho a získajte podporu najlepších a podiel z 1 milióna dolárov
Svetové zviditeľnenie, finančná podpora, osobný koučing a množstvo nových priateľov medzi podnikateľmi zo sveta. To všetko sa dá získať v medzinárodnej súťaži Chivas VENTURE určenej inovatívnym podnikateľom.
Autor Sóda pre Chivas VENTURE
Dátum
Slovenské firmy, ktorých nápady vytvárajú lepšiu budúcnosť, majú teraz príležitosť zapojiť sa do medzinárodnej súťaže Chivas VENTURE, získať podporu a zviditeľniť svoje podnikanie vo svete.
Spoločnosť Chivas Regal každý rok rozdeľuje 1 milión dolárov a poskytuje akceleračný program v Londýne pre spoločnosti, ktoré svoje podnikanie využívajú na riešenie sociálnych a environmentálnych problémov. Ak medzi nich patríte, neváhajte a prihláste sa.
Poznáte niekoho, kto má prospešnú firmu? Zazdieľajte mu tento článok.
Chivas VENTURE hľadá spoločensky prospešné firmy
Veľa ľudí aj u nás na Slovensku má nápad, ktorý by mohol zmeniť svet k lepšiemu, no častokrát im na uskutočnenie svojho sna chýba práve finančná podpora, komunita podobne zmýšľajúcich ľudí či cenné rady odborníkov. Ak máte pocit, že je to práve váš prípad, súťaž Chivas VENTURE môže byť pre vás to pravé.
Absolventov súťaže Chivas VENTURE spája jedno: Ich podnikanie prináša riešenia súčasných sociálnych alebo environmentálnych problémov.
Do medzinárodnej súťaže, ktorá sa koná od roku 2014, sa doteraz zapojilo 8 000 firiem zo 40 krajín a z 6 kontinentov, vrátane viacerých zo Slovenska. Zapojené spoločnosti síce podnikajú v rôznych oblastiach – od výroby tenisiek z odpadu cez poskytovanie vzdelania nevidiacim či pomoc ľuďom bez domova pomocou kávy, všetkých však spája jedno: okrem dosahovania zisku slúžia ich podnikateľské aktivity aj na vytváranie dobra.
Prihláste sa už dnes
Ak teda pracujete na inovatívnom nápade, ktorý pomáha ľuďom či životnému prostrediu, vyjdite s ním na svetlo a urobte dieru do lepšieho sveta.
Do súťaže, ktorá môže rozbehnúť vaše podnikanie, sa môžete prihlásiť do 31. októbra 2018. Prihlasovací formulár, podmienky súťaže aj detailné informácie nájdete na tomto mieste https://www.chivas.com/sk-sk/the-venture/apply.
Páčil sa vám článok?
Loading...
Páči sa vám, čo práve čítate?
Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.
Milan Morávek: Digitálnym bonusom si stále môžete znižovať výšku faktúr. Po novom je však jeho hodnota polovičná
Vďaka Digitálnemu bonusu mohli zákazníci O2 ušetriť desiatky eur. Komerčný riaditeľ Milan Morávek vysvetľuje, prečo sa rozhodli Digitálny bonus upraviť.
Autor Sóda
Foto O2
Dátum
Spoločnosť O2 ohlásila začiatkom januára zníženie hodnoty Digitálneho bonusu z dvoch na jedno euro. Využívať ho môžu zákazníci, ktorí majú aktivovanú digitálnu formu faktúry, uhrádzajú ju digitálne z pohodlia domova a zároveň majú aktivovaný digitálny box v appke Moje O2.
Nainštalujte si aplikáciu Moje O2 a získajte exkluzívne akcie a zľavy.
Úprava výšky Digitálneho bonusu sa prejaví postupne a prví zákazníci ju zaznamenajú na faktúrach už koncom marca. Komerčný riaditeľ O2 Milan Morávek v rozhovore vysvetľuje, čo viedlo k úprave Digitálneho bonusu a čo to znamená pre zákazníka.
O2 vo februári zníži hodnotu Digitálneho bonusu, znamená to zdražovanie služieb v O2?
V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí Digitálny bonus využívajú, pretože nám pomáhajú šetriť životné prostredie a takisto nemalú časť nákladov spojenú s papierovaním a administratívou. Odmenou za ich digitálne správanie bol práve Digitálny bonus, ktorým boli od leta 2020 zvýhodnení oproti zákazníkom, ktorí sa nesprávali digitálne.
Do tohto dňa sa im tak podarilo ušetriť na faktúrach často desiatky eur. Technicky preto nejde o zdražovanie, pretože hodnota našich produktov a služieb ostáva aj naďalej na rovnakej úrovni ako vlani, ale je pravda, že práve týchto zákazníkov sa zníženie dotkne v podobe navýšenia ich faktúr. Aj naďalej sú však v porovnaní s cenníkovými cenami zvýhodnení v podobe jednoeurového Digitálneho bonusu.
Prečo ste sa rozhodli pristúpiť k takémuto kroku?
Odpoveď nájdeme v ekonomike Slovenska. Ceny tovarov a služieb kontinuálne rastú, pričom najdramatickejšie sa vyvíjajú ceny elektriny, ktorá je pre fungovanie našich sietí najdôležitejšia. Zvyšovanie cien nekopíruje úsporu nákladov, ktorú nám zákazníci pomáhali vytvárať svojím digitálnym správaním.
Keďže sme nechceli ísť v rovnakom tempe ako iné podnikateľské subjekty a ceny našich služieb plošne zdražovať, rozhodli sme sa zamerať sa na zľavy, ktorými si zákazníci znižujú cenníkové ceny produktov. Logickým a najflexibilnejším riešením je teda zníženie hodnoty Digitálneho bonusu.
Aj naďalej však chceme zákazníkov motivovať správať sa digitálne, a preto myšlienku Digitálneho bonusu neopúšťame úplne, len znižujeme jeho hodnotu. Je to fér voči nim ako zákazníkom a rovnako aj nám ako poskytovateľovi telekomunikačných služieb. Zníženie hodnoty bonusu nám totiž rozviaže ruky pri vytvorení zdravého prostredia na investície, ktoré smerujú okrem iných oblastí aj do výmeny sietí. To pozitívne ovplyvní nielen zachovanie súčasnej kvalitatívnej úrovne poskytovania našich služieb, ale aj evolúciu sieťovej infraštruktúry, ktorá tak bude reflektovať budúce trendy.
Plánujete v tomto roku aj nejaké pozitívne zmeny, ktoré zákazníkov potešia viac?
Určite áno, naše produkty nie sú nemenné a zastavené v čase a to je aj základný princíp, ktorým sa ako operátor riadime. Zoberte si napríklad vývoj produktu Zlatý O2 paušál za posledných 10 rokov. Kým jeho cenníková cena za tie roky vzrástla len nepatrne z 30 na 32 eur, jeho hodnota neporovnateľne narástla.
Kým pred desiatimi rokmi mali zákazníci s paušálom k dispozícii neobmedzené odosielanie SMS správ, 300 minút volaní do všetkých sietí a žiaden predplatený objem dát, ktoré boli navyše dostupné len v 2G sieti, dnešný Zlatý O2 SMART paušál už obsahuje nekonečné volania, SMS aj 10 GB dát v rýchlej 4G LTE alebo 5G sieti. Navyše je v ňom zahrnuté aj predplatné na aplikáciu s prémiovým obsahom, ako napríklad HBO GO, Voyo či Tidal, a zároveň ďalšie gigabajty dát v plnej rýchlosti pre zákazníkom zvolené aplikácie. Jeho hodnota tak za desať rokov stúpla niekoľkonásobne.
Môžeme teda potvrdiť, že aj na rok 2022 máme veľké plány a pozitívnych zmien sa dočkajú všetci naši zákazníci. Viac však prezrádzať nemôžem, môžem len povedať, že sa je na čo tešiť a prečo nám zachovať priazeň aj naďalej.
Páčil sa vám článok?
Loading...
Páči sa vám, čo práve čítate?
Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.