Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Objednajte vašim zamestnancom na pracovné stretnutia Firemnú jazdu od HOPIN-u

Vieme, že pre svoj tím chcete to najlepšie. Prečo im neušetriť čas a energiu a sebe náklady na údržbu auta, keď môžete používať spoločný firemný účet HOPIN?

Niekedy máte o jedno firemné vozidlo menej, ako je ľudí, ktorí ho potrebujú využiť. Inokedy zase vidíte, že kolega potrebuje oddych a šoférovanie mu práve teraz na pohode určite neprispeje. A kto nepozná každomesačné zháňanie bločkov od rôznych taxíkov?

Všetky tieto problémy môžete ľahko vyriešiť, keď svojej firme zriadite Firemnú jazdu od HOPIN-u.

Jednoducho zaregistrujte svoju fimu na tejto na tejto stránke a už je na vás, ktorým konkrétnym kolegom povolíte využívať Firemnú jazdu, aký určíte mesačný limit na platby, či časový rozsah, počas ktorého môžu zamestnanci tieto jazdy čerpať.

Tiež máte možnosť napríklad dovoliť zamestnancom nechávať bezhotovostný tringelt.

Vaši zamestnanci si už len stiahnu appku HOPIN z Google Play alebo App Store, pri objednávaní taxíka zvolia mód Firemná jazda a môžu objednávať.

Aké sú ďalšie výhody Firemnej jazdy od HOPIN-u?

  • Online prehľad o jazdách priamo na mape – Prezerajte si jazdy cez firemný portál a kontrolujte prejdené trasy.
  • Bez bločkov a zbytočných potvrdení – Cez HOPIN môžete za všetky jazdy platiť bezhotovostne a na faktúru – jednorazovo či pravidelne.
  • Výrazné zníženie nákladov – Nastavte si maximálnu cenu za kilometer a pri prekročení objednaného limitu vám zašleme upozornenie. Zároveň garantujeme maximálnu cenu do 60 centov za kilometer.
  • Nastavte si vlastné parametre – Vyfiltrujte si podľa potreby maximálnu cenu za kilometer v meste, typ auta alebo výbavy.
  • Objednávajte cez mobil alebo PC – Všetko cez ten istý účet.
  • Sme jednotkou na trhu – Máme najviac spoľahlivých taxíkov v Bratislave, takže vašu požiadavku vybavíme vždy veľmi rýchlo.

Ak máte záujem, zaregistrujte sa na našej stránke a ušetrite náklady, ktoré by ste minuli na firemné vozidlo. Službu Firemná jazda momentálne ponúkame v Bratislave, Košiciach a Prahe. 

 

HOPIN

Aplikácia HOPIN TAXI vznikla v roku 2012, aby zjednodušila cestovanie taxíkom na Slovensku. Vďaka ľuďom, ktorí si obľúbili rýchle a jednoduché cestovanie, za 5 rokov vyrástla zo 100 objednávok mesačne na viac ako 1 milión objednávok ročne. A rastie stále. V súčasnosti môžete aplikáciu využiť v Bratislave, Prahe alebo Košiciach a v ďalších slovenských, ale aj zahraničných mestách.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Milan Morávek: Digitálnym bonusom si stále môžete znižovať výšku faktúr. Po novom je však jeho hodnota polovičná

Vďaka Digitálnemu bonusu mohli zákazníci O2 ušetriť desiatky eur. Komerčný riaditeľ Milan Morávek vysvetľuje, prečo sa rozhodli Digitálny bonus upraviť.

Spoločnosť O2 ohlásila začiatkom januára zníženie hodnoty Digitálneho bonusu z dvoch na jedno euro. Využívať ho môžu zákazníci, ktorí majú aktivovanú digitálnu formu faktúry, uhrádzajú ju digitálne z pohodlia domova a zároveň majú aktivovaný digitálny box v appke Moje O2.

Nainštalujte si aplikáciu Moje O2 a získajte exkluzívne akcie a zľavy.

Úprava výšky Digitálneho bonusu sa prejaví postupne a prví zákazníci ju zaznamenajú na faktúrach už koncom marca. Komerčný riaditeľ O2 Milan Morávek v rozhovore vysvetľuje, čo viedlo k úprave Digitálneho bonusu a čo to znamená pre zákazníka. 

O2 vo februári zníži hodnotu Digitálneho bonusu, znamená to zdražovanie služieb v O2?

V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí Digitálny bonus využívajú, pretože nám pomáhajú šetriť životné prostredie a takisto nemalú časť nákladov spojenú s papierovaním a administratívou. Odmenou za ich digitálne správanie bol práve Digitálny bonus, ktorým boli od leta 2020 zvýhodnení oproti zákazníkom, ktorí sa nesprávali digitálne. 

Do tohto dňa sa im tak podarilo ušetriť na faktúrach často desiatky eur. Technicky preto nejde o zdražovanie, pretože hodnota našich produktov a služieb ostáva aj naďalej na rovnakej úrovni ako vlani, ale je pravda, že práve týchto zákazníkov sa zníženie dotkne v podobe navýšenia ich faktúr. Aj naďalej sú však v porovnaní s cenníkovými cenami zvýhodnení v podobe jednoeurového Digitálneho bonusu.

Prečo ste sa rozhodli pristúpiť k takémuto kroku?

Odpoveď nájdeme v ekonomike Slovenska. Ceny tovarov a služieb kontinuálne rastú, pričom najdramatickejšie sa vyvíjajú ceny elektriny, ktorá je pre fungovanie našich sietí najdôležitejšia. Zvyšovanie cien nekopíruje úsporu nákladov, ktorú nám zákazníci pomáhali vytvárať svojím digitálnym správaním. 

Keďže sme nechceli ísť v rovnakom tempe ako iné podnikateľské subjekty a ceny našich služieb plošne zdražovať, rozhodli sme sa zamerať sa na zľavy, ktorými si zákazníci znižujú cenníkové ceny produktov. Logickým a najflexibilnejším riešením je teda zníženie hodnoty Digitálneho bonusu. 

Aj naďalej však chceme zákazníkov motivovať správať sa digitálne, a preto myšlienku Digitálneho bonusu neopúšťame úplne, len znižujeme jeho hodnotu. Je to fér voči nim ako zákazníkom a rovnako aj nám ako poskytovateľovi telekomunikačných služieb. Zníženie hodnoty bonusu nám totiž rozviaže ruky pri vytvorení zdravého prostredia na investície, ktoré smerujú okrem iných oblastí aj do výmeny sietí. To pozitívne ovplyvní nielen zachovanie súčasnej kvalitatívnej úrovne poskytovania našich služieb, ale aj evolúciu sieťovej infraštruktúry, ktorá tak bude reflektovať budúce trendy.

Plánujete v tomto roku aj nejaké pozitívne zmeny, ktoré zákazníkov potešia viac?

Určite áno, naše produkty nie sú nemenné a zastavené v čase a to je aj základný princíp, ktorým sa ako operátor riadime. Zoberte si napríklad vývoj produktu Zlatý O2 paušál za posledných 10 rokov. Kým jeho cenníková cena za tie roky vzrástla len nepatrne z 30 na 32 eur, jeho hodnota neporovnateľne narástla. 

Kým pred desiatimi rokmi mali zákazníci s paušálom k dispozícii neobmedzené odosielanie SMS správ, 300 minút volaní do všetkých sietí a žiaden predplatený objem dát, ktoré boli navyše dostupné len v 2G sieti, dnešný Zlatý O2 SMART paušál už obsahuje nekonečné volania, SMS aj 10 GB dát v rýchlej 4G LTE alebo 5G sieti. Navyše je v ňom zahrnuté aj predplatné na aplikáciu s prémiovým obsahom, ako napríklad HBO GO, Voyo či Tidal, a zároveň ďalšie gigabajty dát v plnej rýchlosti pre zákazníkom zvolené aplikácie. Jeho hodnota tak za desať rokov stúpla niekoľkonásobne.

Môžeme teda potvrdiť, že aj na rok 2022 máme veľké plány a pozitívnych zmien sa dočkajú všetci naši zákazníci. Viac však prezrádzať nemôžem, môžem len povedať, že sa je na čo tešiť a prečo nám zachovať priazeň aj naďalej.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.