Vďaka novým funkciám už nemusíte staromódne ukladať do priečinkov 30 verzií jedného súboru a potom ich prácne dohľadávať. Pracujte plynulo na viacerých zariadeniach a dokumenty upravujte spoločne s kolegami. To, čo je pre vás cenné, schováte do trezoru a popritom budete mať prehľad o úlohách, ktoré vás čakajú.
Vďaka balíku Microsoft 365 Personal budete mať svoju kanceláriu neustále poruke. Nájdete v ňom kopu známych apiek — Word na texty, Excel na tabuľky, PowerPoint na prezentácie, OneNote na poznámky, Outlook na e-maily a manažovanie času, Skype na komunikáciu a Microsoft Editor, ktorý vám vďaka umelej inteligencii pomôže vytvárať profesionálnejšie dokumenty.
Balík využíva cloudové úložisko OneDrive, na ktorom dostanete štedrý 1 TB priestoru. Všetky programy môžete využívať až piatich zariadeniach súčasne. Balík nie len pre používateľov Windowsu, funguje aj na Macoch (a ostatných zariadeniach od Apple) a, samozrejme, na všetkých smartfónoch, vyzbrojených Androidom. Dnes ho môžete mať v cene O2 SMART Paušálu.
Pozrime sa na vychytávky balíka Microsoft 365 Personal, ktoré vám uľahčia život.
Dokumenty majte vždy poruke
Naučte sa ukladať si dokumenty na cloudový OneDrive, ktorý je súčasťou balíka – ušetrí vám to množstvo času, ak pri práci striedate rôzne zariadenia, alebo ak často posielate súbory kolegom.
Vďaka tomu, že sa vaše dáta budú ukladať na cloud, môžete rozpísať text vo Worde na tablete v kaviarni, po príchode do kancelárie otvoriť notebook a prirodzene pokračovať v práci bez toho, aby ste dokument museli prenášať zo zariadenia na zriadenie.
OneDrive vám tiež pomôže pri zdieľaní alebo posielaní súborov. Už nemusíte staromódne ukladať dokumenty do priečinkov a potom ich celé minúty hľadať, keď ich chcete poslať ako prílohu e-mailu. OneDrive vám ukáže posledné dokumenty, na ktorých ste pracovali, a umožní vám dať si navrch tie, ktoré potrebujete najčastejšie.
Svoju prácu pošlite okamžite, keď ju dokončíte
Keď dokončíte dokument a chcete ho poslať e-mailom, nemusíte Word, Excel ani PowerPoint opúšťať a hľadať dokument v priečinkoch, len aby ste ho pridali ako prílohu do novej správy.
Priamo v aplikácii, v ktorej ste dokument vytvorili, môžete k nemu pripojiť e-mailové kontakty na kolegov. Dokument budú môcť upravovať vo vašom OneDrive úložisku. Všetky zmeny sa budú diať na jednom mieste, takže na konci nebudete musieť žonglovať s viacerými verziami dokumentov s úpravami od rôznych ľudí.
Odkaz môžete poslať aj cez Messenger, WhatsApp alebo Outlook. Príjemcom sa dokument hneď otvorí v prehliadači, kde ho môžu upravovať.
Jednoducho si zálohujte fotky aj hudbu
Balík Microsoft 365 Personal ponúka 1 TB úložného priestoru. Ak by ste ho chceli zaplniť iba textovými dokumentmi či excelovskými tabuľkami, trvalo by vám to desaťročia. OneDrive je taký veľký, že sa priam ponúka, aby ste ho využili ako cloudovú zálohu pre svoje dáta.
OneDrive sa oplatí stiahnuť do smartfónu, umožňuje totiž automatickú zálohu fotiek, videí aj hudby a prístup k nim z iných zariadení. Na OneDrive sa vám vojde viac ako 166-tisíc fotografií, ktoré dnes spravíte na priemerne drahý smartfón, približne 50 hodín 4K videa alebo 250-tisíc mp3 nahrávok. Svoje súbory tak môžete mať zazálohované na jednom mieste a nebudete na to potrebovať externé disky.
Zamknite súbory do trezoru odtlačkom prsta
Ak chcete mať svoje súbory v bezpečí, využite Osobný trezor. Je to priečinok, do ktorého si môžete odložiť tie najcitlivejšie dokumenty alebo fotografie. Priečinok sa dá otvoriť iba odtlačkom prsta, nasnímaním tváre, PIN kódom alebo kódom, ktorý dostanete cez e-mail či SMS. Microsoft garantuje vysokú ochranu všetkých nahratých súborov. Na prevádzku cloudových služieb totiž využíva vlastné servery.
Outlook vám zorganizuje život
Súčasťou balíka Microsoft 365 je aj Outlook. Mnohí z nás ho poznajú ako program na prácu s e-mailami. Okrem toho je to aj veľmi šikovný pomocník pri organizovaní práce. Ak sa naučíte využívať ho naplno, pomôže vám udržať si prehľad o úlohách, ktoré vás čakajú, a predísť tomu, aby ste na niečo dôležité zabudli.
Z prijatého e-mailu rýchlo vytvoríte plánovanú činnosť, schôdzu alebo úlohu. Všetky tieto funkcie sú vlastne miniaplikácie v Outlooku, ktoré vám ušetria čas pri plánovaní práce. Pripomienky sa vám budú ukladať do kalendára a rovno ich môžete poslať aj ďalším kolegom. Vďaka tomu budú mať všetci prehľad o tom, čo ich čaká a čo je práve prioritou.
Ak potrebujete mať neustály prehľad o tom, čo sa vo vašej firme deje, zdieľať svoju prácu s kolegami a pripájať sa k dokumentom z viacerých zariadení, balík Microsoft 365 Personal vám to umožní. Teraz ho O2 ponúka podnikateľom v cene SMART Paušálu. Ponuka platí pre prvých 1 500 aktivácií. Využite ponuku.