Neobmedzené volania, veľké objemy dát aj predplatné appiek: O2 SMART Paušál je riešením pre vaše podnikanie

Chcete mať paušál, pri ktorom sa nebudete musieť neustále obmedzovať a kontrolovať svoju spotrebu? Novinka od O2 uľahčí vaše podnikanie a spríjemní chvíle oddychu.

Telefón s množstvom funkcií, ktorý človeku počas pracovných dní dokáže nahradiť notebook, je dnes samozrejmosť. Nemenej dôležitý je však aj paušál, v ktorom nájdete potrebné služby. Spoločnosť O2 prišla na jeseň tohto roku s novým O2 SMART Paušálom, ktorý umožňuje vyskladať si svoj paušál tak, aby čo najviac vyhovoval vašim potrebám.

Máte podnikateľský sen, no neviete ako začať? Máme pre vás šikovný návod, ktorý vám pri rozbehu pomôže. Chcem vedieť viac

Podnikanie v digitálnej dobe sa z veľkej časti odohráva v online prostredí. O2 preto vo svojom novom paušále ponúka nielen neobmedzené volania, SMS a MMS, ale aj množstvo dát a predplatné aplikácií, ktoré môžu uľahčiť váš biznis.

Novinkou je, že O2 neponúka konkrétne balíky, ale možnosť personalizovať svoj paušál, čím prináša všetkým svojim zákazníkom väčšiu slobodu.

„Okrem toho, že O2 SMART Paušál prináša ešte väčšie objemy dát, ktoré sú pre podnikateľov často otázkou úspechu alebo neúspechu v podnikaní, vďaka predplatnému sa dostanú aj k aplikáciám, ktoré im umožnia mať neustále aktuálne informácie, či už ekonomického, alebo politického charakteru (Denník SME a Denník N), resp. si pri nich oddýchnu (HBO GO, TIDAL alebo O2 TV),“ vysvetľuje vedúci oddelenia segmentového marketingu O2 Kristián Baráti.

Čo prináša nový O2 SMART Paušál

  • neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ už od 15 €
  • veľké objemy dát
  • 10 GB dát navyše na každú z vybraných aplikácií
  • predplatné prémiových aplikácií, napríklad HBO GO, TIDAL, Denník SME alebo Denník N, ktoré môžete využívať nielen vo svojom mobile, ale aj prostredníctvom iných zariadení, ako sú počítač či TV

Ktoré aplikácie nájdete v O2 SMART Paušále?

Aby O2 uspokojilo potreby všetkých svojich zákazníkov, ponúka päť variantov nového paušálu. Všetkým podnikateľom a živnostníkom odporúčame Zlatý O2 SMART Paušál, ktorý prináša možnosť vybrať si až tri aplikácie, ktoré sú vám, resp. vášmu podnikaniu najbližšie.

Pri zostavovaní paušálu si môžete vybrať z tzv. základných a prémiových aplikácií. V prípade Zlatého O2 SMART Paušálu si vyberáte dve základné aplikácie a jednu prémiovú appku, kam patria aplikácie vyžadujúce predplatné (s výnimkou YouTube), pričom predplatné je v cene vášho paušálu.

Základné aplikácie

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Waze
  • WhatsApp
  • Mapy od Google
  • Viber

Prémiové aplikácie (s predplatným)

  • HBO GO
  • TIDAL
  • Denník SME
  • Denník N
  • O2 TV
  • YouTube (bez predplatného)

Ako si vyskladať paušál?

Zdá sa vám, že zostaviť si nový paušál je pomerne náročné? Opak je pravda. Pozrite si, ako by mohol vyzerať ten váš.

Pre podnikateľa v gastronómii

Ak podnikáte v gastronómii a denne pridávate nové príspevky na sociálne siete, určite sa vám k neobmedzeným volaniam, SMS a MMS a základnému balíku 10 GB dát zídu extra dáta na Instagram a Facebook, aby ste svojich zákazníkov mohli neustále informovať o svojej ponuke.

V rámci Zlatého O2 SMART Paušálu si môžete vybrať aj jednu prémiovú aplikáciu. Ak chcete mať stále čerstvé informácie o aktuálnom dianí doma i vo svete, určite vám príde vhod aplikácia Denníka SME, ktorej súčasťou je aj ekonomické spravodajstvo Index. Ak vám viac vyhovuje Denník N, v ponuke prémiových aplikácií nájdete aj ten vrátane nového ekonomického denníka Denník N.

Ak si chcete v začiatkoch svojho podnikania zadovážiť nový smartfón, ktorý sa postará o kvalitné fotky alebo ponúka možnosť využívať dve SIM karty, uplatniť si môžete bonus na zariadenie vo výške 120 €. Ak si tento bonus neuplatníte, môžete si vybrať ďalšiu základnú alebo prémiovú aplikáciu.

Zlatý O2 SMART Paušál určite oceníte aj vtedy, keď cestujete do zahraničia. Nájdete v ňom štedrých 12 GB dát na využitie v celej EÚ. Ak sa rozhodnete neuplatniť si bonus na zariadenie, dátový balík je väčší ešte o 2,3 GB.

Pre konzultanta či realitného makléra

Ak ste konzultant alebo rozbiehate podnikanie v realitách, pravdepodobne budete tráviť veľa času na cestách. Vtedy oceníte, že k neobmedzeným volaniam, SMS a MMS a základnému balíku 10 GB dát si môžete vybrať extra dáta na navigačnú aplikáciu Waze, ktorá vypočítava trasu v reálnom čase a mapuje aktuálnu dopravnú situáciu. K nej si môžete pridať ešte niektorú z komunikačných appiek, napríklad Facebook, vďaka ktorej budete v kontakte so svojimi blízkymi aj klientmi.

Ak radi oddychujete pri dobrom filme či seriáli, môžete si v rámci prémiových aplikácií zvoliť  predplatné streamovacej služby HBO GO, ku ktorému dostanete aj 10 GB dát na jej sledovanie. Sledovať ju môžete nielen vo svojom telefóne, ale aj na počítači, TV či v tablete. Výhodou tejto aplikácie je aj to, že ponúka široký výber filmov aj seriálov v češtine, resp. s českými titulkami.

Ak sa rozhodnete, že svoj smartfón nechcete meniť za nový, a teda si neuplatníte bonus na zariadenie, môžete si v rámci svojho paušálu vybrať ďalšiu z aplikácií aj s extra dátami na jej používanie. Na odreagovanie môže prísť vhod napríklad YouTube s množstvom praktických návodov a inšpiratívnych videí.

V rámci Zlatého O2 SMART Paušálu môžete využiť až 14,3 GB dát v celej EÚ bez príplatku (pri neuplatnení bonusu), vďaka čomu nebudete musieť ani v zahraničí neustále sledovať svoju spotrebu.


Extra tip

Ak nepodnikáte sám, O2 SMART Paušál môže byť vďaka predplateným appkám príjemným benefitom pre zamestnancov, ktorý vás nebude stáť nič navyše. Služby ako HBO GO, TIDAL či predplatné spravodajských appiek určite ocenia aj mimo práce.


Uvedené varianty sú len inšpiráciou – svoj O2 SMART Paušál si môžete vyskladať tak, aby čo najviac vyhovoval vám a vášmu podnikaniu. Ideálnu kombináciu pre vaše potreby si môžete vytvoriť v rámci aplikácie Moje O2 alebo sa zastavte v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám s jeho nastavením radi pomôžu.

Ak ešte nie ste zákazníkom O2 a radi by ste sa ním stali, O2 sa pri prenesení čísla postará o zmluvnú pokutu až do výšky 240 €. Viac informácií nájdete na www.o2.sk/vykupenie.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb. 

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Ste pripravení na 5G? Vybrali sme 5 mobilov s rýchlym pripojením a naloženou výbavou

Čítaj viac

Rozhodujete sa medzi smart náramkom a smart hodinkami? Toto by ste mali vedieť

Čítaj viac

Ako platiť menej za internet? Spojte si služby na jednu faktúru a získajte zľavu až 100 %

Čítaj viac