Neobmedzené volania, veľké objemy dát aj predplatné appiek: O2 SMART Paušál je riešením pre vaše podnikanie

Chcete mať paušál, pri ktorom sa nebudete musieť neustále obmedzovať a kontrolovať svoju spotrebu? Novinka od O2 uľahčí vaše podnikanie a spríjemní chvíle oddychu.

Telefón s množstvom funkcií, ktorý človeku počas pracovných dní dokáže nahradiť notebook, je dnes samozrejmosť. Nemenej dôležitý je však aj paušál, v ktorom nájdete potrebné služby. Spoločnosť O2 prišla na jeseň tohto roku s novým O2 SMART Paušálom, ktorý umožňuje vyskladať si svoj paušál tak, aby čo najviac vyhovoval vašim potrebám.

Máte podnikateľský sen, no neviete ako začať? Máme pre vás šikovný návod, ktorý vám pri rozbehu pomôže. Chcem vedieť viac

Podnikanie v digitálnej dobe sa z veľkej časti odohráva v online prostredí. O2 preto vo svojom novom paušále ponúka nielen neobmedzené volania, SMS a MMS, ale aj množstvo dát a predplatné aplikácií, ktoré môžu uľahčiť váš biznis.

Novinkou je, že O2 neponúka konkrétne balíky, ale možnosť personalizovať svoj paušál, čím prináša všetkým svojim zákazníkom väčšiu slobodu.

„Okrem toho, že O2 SMART Paušál prináša ešte väčšie objemy dát, ktoré sú pre podnikateľov často otázkou úspechu alebo neúspechu v podnikaní, vďaka predplatnému sa dostanú aj k aplikáciám, ktoré im umožnia mať neustále aktuálne informácie, či už ekonomického, alebo politického charakteru (Denník SME a Denník N), resp. si pri nich oddýchnu (HBO GO, TIDAL alebo O2 TV),“ vysvetľuje vedúci oddelenia segmentového marketingu O2 Kristián Baráti.

Čo prináša nový O2 SMART Paušál

  • neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ už od 15 €
  • veľké objemy dát
  • 10 GB dát navyše na každú z vybraných aplikácií
  • predplatné prémiových aplikácií, napríklad HBO GO, TIDAL, Denník SME alebo Denník N, ktoré môžete využívať nielen vo svojom mobile, ale aj prostredníctvom iných zariadení, ako sú počítač či TV

Ktoré aplikácie nájdete v O2 SMART Paušále?

Aby O2 uspokojilo potreby všetkých svojich zákazníkov, ponúka päť variantov nového paušálu. Všetkým podnikateľom a živnostníkom odporúčame Zlatý O2 SMART Paušál, ktorý prináša možnosť vybrať si až tri aplikácie, ktoré sú vám, resp. vášmu podnikaniu najbližšie.

Pri zostavovaní paušálu si môžete vybrať z tzv. základných a prémiových aplikácií. V prípade Zlatého O2 SMART Paušálu si vyberáte dve základné aplikácie a jednu prémiovú appku, kam patria aplikácie vyžadujúce predplatné (s výnimkou YouTube), pričom predplatné je v cene vášho paušálu.

Základné aplikácie

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Waze
  • WhatsApp
  • Mapy od Google
  • Viber

Prémiové aplikácie (s predplatným)

  • HBO GO
  • TIDAL
  • Denník SME
  • Denník N
  • O2 TV
  • YouTube (bez predplatného)

Ako si vyskladať paušál?

Zdá sa vám, že zostaviť si nový paušál je pomerne náročné? Opak je pravda. Pozrite si, ako by mohol vyzerať ten váš.

Pre podnikateľa v gastronómii

Ak podnikáte v gastronómii a denne pridávate nové príspevky na sociálne siete, určite sa vám k neobmedzeným volaniam, SMS a MMS a základnému balíku 10 GB dát zídu extra dáta na Instagram a Facebook, aby ste svojich zákazníkov mohli neustále informovať o svojej ponuke.

V rámci Zlatého O2 SMART Paušálu si môžete vybrať aj jednu prémiovú aplikáciu. Ak chcete mať stále čerstvé informácie o aktuálnom dianí doma i vo svete, určite vám príde vhod aplikácia Denníka SME, ktorej súčasťou je aj ekonomické spravodajstvo Index. Ak vám viac vyhovuje Denník N, v ponuke prémiových aplikácií nájdete aj ten vrátane nového ekonomického denníka Denník N.

Ak si chcete v začiatkoch svojho podnikania zadovážiť nový smartfón, ktorý sa postará o kvalitné fotky alebo ponúka možnosť využívať dve SIM karty, uplatniť si môžete bonus na zariadenie vo výške 120 €. Ak si tento bonus neuplatníte, môžete si vybrať ďalšiu základnú alebo prémiovú aplikáciu.

Zlatý O2 SMART Paušál určite oceníte aj vtedy, keď cestujete do zahraničia. Nájdete v ňom štedrých 12 GB dát na využitie v celej EÚ. Ak sa rozhodnete neuplatniť si bonus na zariadenie, dátový balík je väčší ešte o 2,3 GB.

Pre konzultanta či realitného makléra

Ak ste konzultant alebo rozbiehate podnikanie v realitách, pravdepodobne budete tráviť veľa času na cestách. Vtedy oceníte, že k neobmedzeným volaniam, SMS a MMS a základnému balíku 10 GB dát si môžete vybrať extra dáta na navigačnú aplikáciu Waze, ktorá vypočítava trasu v reálnom čase a mapuje aktuálnu dopravnú situáciu. K nej si môžete pridať ešte niektorú z komunikačných appiek, napríklad Facebook, vďaka ktorej budete v kontakte so svojimi blízkymi aj klientmi.

Ak radi oddychujete pri dobrom filme či seriáli, môžete si v rámci prémiových aplikácií zvoliť  predplatné streamovacej služby HBO GO, ku ktorému dostanete aj 10 GB dát na jej sledovanie. Sledovať ju môžete nielen vo svojom telefóne, ale aj na počítači, TV či v tablete. Výhodou tejto aplikácie je aj to, že ponúka široký výber filmov aj seriálov v češtine, resp. s českými titulkami.

Ak sa rozhodnete, že svoj smartfón nechcete meniť za nový, a teda si neuplatníte bonus na zariadenie, môžete si v rámci svojho paušálu vybrať ďalšiu z aplikácií aj s extra dátami na jej používanie. Na odreagovanie môže prísť vhod napríklad YouTube s množstvom praktických návodov a inšpiratívnych videí.

V rámci Zlatého O2 SMART Paušálu môžete využiť až 14,3 GB dát v celej EÚ bez príplatku (pri neuplatnení bonusu), vďaka čomu nebudete musieť ani v zahraničí neustále sledovať svoju spotrebu.


Extra tip

Ak nepodnikáte sám, O2 SMART Paušál môže byť vďaka predplateným appkám príjemným benefitom pre zamestnancov, ktorý vás nebude stáť nič navyše. Služby ako HBO GO, TIDAL či predplatné spravodajských appiek určite ocenia aj mimo práce.


Uvedené varianty sú len inšpiráciou – svoj O2 SMART Paušál si môžete vyskladať tak, aby čo najviac vyhovoval vám a vášmu podnikaniu. Ideálnu kombináciu pre vaše potreby si môžete vytvoriť v rámci aplikácie Moje O2 alebo sa zastavte v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám s jeho nastavením radi pomôžu.

Ak ešte nie ste zákazníkom O2 a radi by ste sa ním stali, O2 sa pri prenesení čísla postará o zmluvnú pokutu až do výšky 240 €. Viac informácií nájdete na www.o2.sk/vykupenie.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Majitelia penziónu: „Na úspech stačí zdravý sedliacky rozum, slušnosť a základná úcta k zákazníkom.“

Rodina Hríbikovcov už 30 rokov prevádzkuje Penzión u Hanky v Telgárte. Prečítajte si, ako to robia, že majú takmer stále plno a väčšinu ich hostí dlhodobo tvoria zahraniční turisti.

Manželia Hanka a Ľubomír Hríbikovci popri prevádzkovaní rodinného penziónu s reštauráciou vychovali päť detí. Dcéra Dorota sa po stáži v reštaurácii s dvoma michelinskými hviezdami vrátila domov a posilnila rodinný tím. Rozprávali sme sa s nimi o tom, ako pred 30 rokmi začínali, akými hodnotami sa dodnes riadia v podnikaní a čo stojí za ich úspechom.

V seriáli O2 pre biznis vám Oto Kóňa predstavuje inšpiratívnych a férových podnikateľov z celého Slovenska z rozličných oblastí biznisu. Oto podnikal v gastronómii (Regal Burger, NYC Corner) a momentálne sa venuje podpore a konzultáciám pre malých podnikateľov.

Začnime od úplného začiatku. Ako vlastne vznikol nápad prevádzkovať penzión?

Hanka: Už na vysokej škole sme mali s manželom sen prevádzkovať spoločný podnik.

Vlastnili sme rozostavaný starý dom, ktorý sme si chystali na bývanie. Dom bol veľký, pretože sme mali už štyri deti. Od začiatku sme rátali s tým, že prenajmeme niekoľko izieb na bývanie turistom – to bolo povolené a celkom bežné už pár rokov pred nežnou revolúciou.

Až po prevrate sa nám však naozaj otvorili možnosti podnikať. Hneď, ako to bolo možné, sme si v dome otvorili rodinný penzión s malou reštauráciou a splnili si sen.

Mali ste už predtým skúsenosti s fungovaním takejto prevádzky?

Hanka: Muž (Ľubomír) navštívil na krátky čas Nemecko a Belgicko, kde získal celkom jasnú predstavu, ako má penzión fungovať. Ja som pracovala v hoteli Telgárt, bola som pripravená zo školy aj z praxe. Mala som v mužovi oporu a boli sme presvedčení, že na to máme.

Ako teda vyzeral Penzión u Hanky vo svojej pôvodnej podobe?

Ľubomír: V začiatkoch mal náš penzión štyri izby. Všetky mali spoločnú kúpeľňu a WC, čo bolo v tom čase bežným štandardom. Zariadili sme kuchyňu a maličkú reštauráciu so 16 miestami. Rýchlo sa ukázala ako veľmi užitočná, pretože široko-ďaleko nebolo nič podobné v ponuke. Reštaurácia nám v mnohom uľahčila podnikanie, lebo cez dobré jedlo sme získavali aj hostí do izieb.

Keďže sme otvorili hneď po revolúcii, už medzi prvými hosťami sme mali ľudí zo západnej Európy. Boli zvedaví a hladní po spoznávaní našej krajiny. Zrazu mohli na Slovensko cestovať a vidieť, čo sa za železnou oponou po celý čas skrývalo.

V tých časoch boli informácie cennejšie ako dobré jedlo a spanie. Hotely na to neboli pripravené, v podnikoch sa neposkytovali informácie o spoločnosti. Keďže som ovládal jazyky, vedeli sme týchto ľudí nielen pohostiť, ale im aj vyhovieť po tejto stránke. Vďaka našej komunikatívnosti sa často stalo, že sa hostia zastavili na obed a zostali 10 dní.

Základom však je, samozrejme, dobré jedlo a spanie. Od začiatku sme varili z lokálnych surovín a snažili sme sa hosťom dať na tanier to, čo sme jedli aj my sami. Už prví zahraniční hostia nám povedali, že by bolo dobré, aby každá izba mala vlastnú kúpeľňu a záchod. Dali sme na ich radu a postupne sme všetky izby zrekonštruovali.

S mnohými z našich prvých hostí sme sa časom zblížili do takej miery, že nás navštevujú pravidelne dodnes.

Ako vnímate tieto hlboké vzťahy so svojimi hosťami? Čo ich vedie k tomu, aby sa vracali a trávili svoju dovolenku rok čo rok v malej slovenskej dedinke?

Hanka: Myslím si, že veľkú rolu hrá náš prístup. Hostia vedia, že im zabezpečíme čokoľvek, čo budú potrebovať. Naše služby sa nemenia – stále dávame ľuďom iba to najlepšie a robíme to zo srdca – to je naša pridaná hodnota. Nevieme inak. Sme tak vychovaní a zvyknutí z domu. Vždy sa snažíme dať maximum – či už do varenia, upratovania, alebo vzťahov. Snažíme sa hosťom spríjemniť pobyt, ako sa len dá, a občas ich prekvapiť malou oslavou alebo živou hudbou.

„Naše služby sa nemenia – stále dávame ľuďom iba to najlepšie a robíme to zo srdca – to je naša pridaná hodnota. Nevieme inak. Sme tak vychovaní a zvyknutí z domu.“

Ľubomír: Nedá sa povedať, že sme jediným faktorom, pre ktorý k nám ľudia prichádzajú. V okolí Telgártu je nádherná príroda, ležíme na rozhraní troch národných parkov. Navyše je na dosah dobre fungujúce lyžiarske stredisko.

Dodnes k nám hostia prichádzajú z celého sveta, najmä zo západnej Európy, ale aj Američania, Austrálčania, Izraelčania… A postupne pribúdajú aj domáci. Kým na začiatku sme mali len 10 % slovenských hostí, dnes už ich je tretina.

Dostal som na váš penzión množstvo odporúčaní od ľudí z rôznych oblastí. Z čoho pramení váš úspech?

Ľubomír: Mnohí sa nás pýtajú na úspech. Prídu a pýtajú sa: „Ľubo, povedz našej výprave, ako si ty mohol dosiahnuť taký veľký úspech?“ Ak sa to niekomu javí ako úspech, je to fajn, no pre mňa je to len výsledok obyčajnej každodennej práce. Keď robíte svoju prácu normálne, stačí vám na úspech zdravý sedliacky rozum, slušnosť a základná úcta k zákazníkom.

6 podnikateľských tipov od majiteľov Penziónu u Hanky na úspech v hotelierskom biznise. Chcem vedieť viac

Zakladáte si na tom, že ste rodinný penzión. Pracujú v ňom všetci členovia rodiny? Ako máte podelené úlohy a kto za čo zodpovedá?

Ľubomír: Ako rodina máme 40 hektárov pôdy. Z toho vychádzame. O pôdu a zvieratá, ktoré na nej žijú – kravy, ovce, kozy, prasiatka, sliepky, mačka Valéria a na ozdobu zajačiky -, sa treba postarať. To robia naši dvaja synovia.

Priamo v penzióne pracujeme traja – ja, manželka a naša dcéra Dorotka. Máme dve zamestnankyne – chyžnú a kuchárku. Navzájom sa dopĺňame a každý robí, čo treba.

Dorotka pracuje na rezerváciách, na marketingu, spolu s Hankou rozhoduje o jedálnom lístku a pripravuje dezerty. Hanku nájdete všade, kde práve treba niečo urobiť. Mojou doménou sú technické veci a zastúpim aj funkciu údržbára. Popri tom sa starám aj o financie.

Penzión vediete so svojou dcérou – je to dvojgeneračný biznis. V čom sa dopĺňate a v čom je niekedy produktívny konflikt?

Ľubomír: Na prevádzke penziónu sa vždy zúčastňovala celá naša rodina. Dcéra Dorotka sa naplno pridala k biznisu pred dvoma rokmi. Hodnotím to ako veľmi pozitívnu vec. Bez ohľadu na skúsenosti mladí prinášajú nové myslenie. Odporúčal by som každému, kto má možnosť prijať do svojho biznisu mladých ľudí, nech sa tomu nikdy nebráni.

Hanka: Je veľmi pohodlné chodiť v starých koľajach a my sme si tiež zvykli. Mne nikto nikdy neprotirečil. Zrazu nám dcéra začala diktovať. Na začiatku som sa aj bránila, ale potom som prišla na to, že treba prizvať mladých ľudí ku kormidlu.

„Bez ohľadu na skúsenosti mladí prinášajú nové myslenie. Odporúčal by som každému, kto má možnosť prijať do svojho biznisu mladých ľudí, nech sa tomu nikdy nebráni.“

Dorota: Ja som predtým pracovala v reštaurácii s dvoma michelinskými hviezdami. Mala som naivnú predstavu, že keď prídem domov, úplne zmením koncept nášho penziónu. To sa, samozrejme, nepodarilo, pretože na zmenu som nebola pripravená ani ja, ani naši stáli hostia a rodičia už vôbec nie.

Uvedomila som si, že to, čo robili rodičia doteraz – ponúkali dobré potraviny z dobrých surovín a dobré ubytovanie -, robili skvele. Potrebujeme iba maličké zmeny, ktoré sa nám darí postupne robiť.

Popri iných veciach je váš penzión známy tým, že v kuchyni sa spoliehate na lokálne sezónne suroviny. Kedy ste s tým začali a prečo?

Hanka: Každý deň pečieme vlastný chlieb. Kupujeme pšenicu aj raž a na mieste si ich melieme a miešame. Prácu za chlebíkom neocení každý hosť, ale my vieme, že sme ponúkli to najlepšie.

Odkedy sme otvorili penzión, varíme v lete domáce džemy. Kupujeme len kvalitné zrelé ovocie. Keď sme začínali, dostali sme od obchodnej inšpekcie 10 000 korún pokutu za to, že sme hosťom servírovali džem, ktorý nebol priemyselne zabalený. Našťastie sa podmienky postupne menia.

Mnoho našich surovín má pôvod v Telgárte. Máme vlastnú záhradu a pozemok, na ktorom chováme zvieratá. Huby, čučoriedky a bylinky pochádzajú z lesa, ktorý obklopuje penzión.

Ovplyvňuje to nejakým spôsobom aj skladbu vášho jedálneho lístka?

Dorota: Preferujeme vegetariánsku a sezónnu stravu, snažíme sa preto dávať takéto jedlá do popredia.

Kedysi sme mali sme klasický „slovenský“ jedálny lístok, v ktorom bolo množstvo jedál na objednávku. Nedávno sme zmenili koncept a na jedálnom lístku nájdu hostia každý večer len tri jedlá.

Sústreďujeme sa na to, aby každý, kto k nám príde, dostal plnohodnotnú porciu. Možno nie takú, akú očakával, ale s akou bude spokojný, aj keď o tom ešte nevie dopredu.

„Nám sa nedá napísať na dvere, že teraz neprijímame hostí. Keď chcete byť v tomto biznise, musíte sa tomu odovzdať naplno, 365 dní v roku. Inak to nejde.“

Spočiatku sme mali obavy z reakcie našich dlhoročných hostí. Vždy boli zvyknutí vybrať si, na čo práve mali chuť. My sme im odrazu začali hovoriť, že dnes máme len toto – zajtra možno bude to, čo ste chceli, nechajte sa prekvapiť. V konečnom dôsledku boli všetci spokojní a možno sa im u nás začalo ešte viac páčiť.

To je povzbudením aj pre ostatných podnikateľov, že sa netreba báť zmien. V roku 2020 oslávite 30 rokov fungovania. Určite ste si prešli aj ťažkými obdobiami. Ktoré bolo najhoršie?

Hanka: V roku 1997 k nám prestali chodiť cudzinci. Turistický ruch sa utlmil, ocitli sme sa v medzinárodnej izolácii. Na Slovensku prekvitala mafia a politici robili veľmi zlé rozhodnutia. Tým, že sme vedeli robiť aj niečo iné, toto obdobie sme prežili. Našťastie, všetko sa časom obrátilo na dobre.

Chcete si podávanie daňového priznania maximálne zjednodušiť a ešte aj ušetriť na daniach? Ako využiť všetky možnosti sa dočítate v našom daňovom sprievodcovi. Chcem vedieť viac

Chcete si podávanie daňového priznania maximálne zjednodušiť a ešte aj ušetriť na daniach? Ako využiť všetky možnosti sa dočítate v našom daňovom sprievodcovi. Chcem vedieť viac

Hoteliersky biznis je sezónny. sú vaše hlavné sezóny, kedy chodí najviac hostí a kedy cítite, že je to najlepšie?

Hanka: My máme hostí prakticky počas celého roka. Silné sú Vianoce, potom je trošku pauza a od konca januára bývame plní až do polovice marca. Potom je Veľká noc a májové sviatky, to máme vždy vypredané. No a od mája sa nezastavíme až do prvého novembra.

Musí to byť celkom náročné, keď najviac pracujete v čase, keď ostatní ľudia oddychujú. Dokážete si oddýchnuť popri tom, ako sa staráte o relax ostatných?

Ľubomír: Nie je to ľahké. Minulý rok sme od 15. mája do 10. septembra nemali jediný voľný deň. Nám sa nedá napísať na dvere, že teraz neprijímame hostí. Keď chcete byť v tomto biznise, musíte sa tomu odovzdať naplno, 365 dní v roku. Inak to nejde.

Hanka: Oddych je vec pohľadu. Ak si človek dokáže oddýchnuť vo svojej mysli, vtedy, keď si ostatní myslia, že ani neoddychuje, vie to veľmi pomôcť. Keď sa pozriem z okna, každý deň je inak nádherný. Ak sa človek dokáže zo svojho podniku pozrieť takto von a uvedomiť si, aký je okolo neho pokoj, oddýchne si, aj keď je penzión práve plný hostí.

Ľubomír: Pre mňa je práca formou oddychu. Nedokážem ísť na dovolenku a len tak tam nič nerobiť. Ak by práca v penzióne nebola pre nás zároveň aj oddychom, nedokázali by sme ju robiť.


Hríbikovci potrebujú byť neustále v kontakte a online. Nielen v rámci širokej rodiny, ale aj pri komunikácii s hosťami. Spotrebujú tak veľké množstvo dát na aplikácie, ktoré im to umožňujú. Podobne ako oni, aj vy môžete využívať služby O2 pre podnikateľov. Zlatý O2 SMART paušál vám ponúka okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS aj množstvo dát a predplatné aplikácií, ktoré si môžete variabilne vybrať tak, aby maximálne uľahčili váš biznis.

Penzión u Hanky

Obľúbený telgártsky penzión založili Hanka a Ľubomír Hríbikovci pred 30 rokmi. V kuchyni sa od začiatku spoliehajú na domáce suroviny, z hľadiska služieb na ľudský prístup a snahu dať hosťom pocit domova. Napriek ťažšiemu obdobiu koncom 90. rokov sa im podarilo prežiť a udržať si hostí z celého sveta, ktorí dodnes tvoria väčšinu ich klientely. Pred 2 rokmi doplnila rodinný tím dcéra Dorota, ktorá tu využíva svoje skúsenosti získané v reštaurácii ocenenej dvoma michelinskými hviezdami.


Tieto dva smartfóny stoja menej ako stovku a majú čím prekvapiť

Čítaj viac

Ako udržiavať bezpečnosť a hygienu smartfónu? Vyberte si z tohto príslušenstva

Čítaj viac

Férová nadácia O2 podporila online vzdelávanie žiakov a učiteľov sumou 60 000 €

Čítaj viac