5 spôsobov, ako na úspešnú SMS kampaň

Nové technológie robia z SMS správ užitočný nástroj na podnikanie.

To, že mobil nosia všetci, nie je nič nové. Vďaka nástupu smartfónov sa ale úplne zmenil spôsob, ako môžete jeho majiteľov osloviť, a to aj cez také jednoduché médium ako je SMS správa.

Tu je niekoľko spôsobov na to, ako efektívne získať zákazníkov cez SMS kampaň.

1. Určite si cieľovú skupinu

Bez toho, aby ste vedeli, koho sa chystáte osloviť, sa ďaleko nedostanete. Vaša firma je tu pre určitý druh ľudí a tých musíte dobre poznať. Akého sú pohlavia? Koľko majú rokov? Čo majú radi? Aké sú ich potreby? Akým problémom čelia? Tieto otázky vám pomôžu určiť, komu správy poslať a napísať dobre zacielený text.

2. Buďte pripravení na reakciu

Na vaše SMS správy by mal človek vedieť ihneď reagovať. Ponúkate zľavu? Presvedčte sa, že je vaša prevádzka otvorená. Ponúkate službu či produkt na skúšku? Buďte pripravení na nápor ľudí. Niektorí sa k SMSke vrátia aj neskôr, no skôr pri menej impulzívnych nákupoch.

3. Zistite, kde sa pohybujú a kedy vás potrebujú

Ak má vaša firma jednu či viac kamenných pobočiek, môžete kampaň zacieliť iba na ľudí, ktorí sú práve v ich okolí. Ešte väčšiu odozvu môžete získať, keď oslovíte tých, ktorí vás práve potrebujú. Ponúknite parkovanie návštevníkom koncertu, kontrolu bicykla jazdcom na hrádzi, či donášku pizze ľuďom, ktorí sa práve vrátili z práce.

4. Pridajte odkazy

SMS alebo MMS kampaň môžete nastaviť tak, aby cielila výlučne na ľudí so smartfónmi. Takých je dobré nasmerovať na webové stránky. Na svojom webe im môžete povedať viac, motivovať ich k zdieľaniu na sociálnych sieťach, alebo si vypýtať ich e-mail.

5. Dajte im hodnotu

Kampane, v ktorých hovoríte iba o sebe, nie sú pre ľudí také zaujímavé ako tie, ktoré im niečo dajú. Motivujte ich k okamžitému činu ponúknutím zľavy, špeciálnou akciou, alebo im povedzte niečo užitočné. Napríklad, aby sa počas slnečného dňa nezabudli natrieť opaľovacím krémom. Ten si samozrejme môžu kúpiť vo vašej neďalekej drogérii.

Vyskúšajte si SMS kampaň a presne zasiahnite nových zákazníkov podľa polohy a demografie.

 

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Férová nadácia O2 podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú hodnoty slobody a demokracie

Pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie podporí O2 neziskové organizácie, firmy aj jednotlivcov, ktorí sprítomňujú odkaz Novembra 89.

Grantový program Sloboda nie je samozrejmosť, prostredníctvom ktorého si Férová nadácia O2 pripomenie 30. výročie Nežnej revolúcie, pozná svojich víťazov. Nadácia podporila 13 kreatívnych projektov, ktorých hlavným cieľom je rôznou formou mladej generácii pretlmočiť hodnotu slobody a demokracie, a to celkovou sumou takmer 40 000 €.

„Prišlo nám okolo 120 ambicióznych projektov, ktoré správna rada posudzovala z viacerých hľadísk. Predovšetkým nás zaujímala ich kreativita a inovatívnosť nápadu, forma a miera rozpracovanosti, udržateľnosť a v neposlednom rade aj to, či má potenciál zaujať mladú cieľovú skupinu,“ hovorí šéfka komunikácie O2 Tereza Molnár.

Podporené projekty riešia tému slobody z rôznych pohľadov a v rozličných formách. Nájdete medzi nimi projekty z oblasti vzdelávania a médií, občianskeho aktivizmu, literatúry, divadelnej a filmovej tvorby, ale aj počítačových hier či virtuálnej reality, ktoré sú dnešným mladým najbližšie.

„Úroveň a kvalita projektov bola skutočne vysoká. Sme radi, že neziskovým organizáciám a občianskym iniciatívam, ale aj značkám a jednotlivcom záleží na tom, aby sa na relatívne nedávne historické momenty nezabudlo a aby sme aj mladú generáciu naučili vážiť si hodnoty, ktoré sa jej zdajú už prirodzené a možno každodenné,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia a predseda správnej rady Férovej nadácie O2.

„Túto potrebu si ako značka s názorom uvedomujeme už niekoľko rokov, a preto sa jej systematicky venujeme,“ dopĺňa.

Pozrite si prehľad podporených projektov v rámci grantu Sloboda nie je samozrejmosť:

Združenie priateľov Denníka N (30 rokov Novembra)

Podpora vydania vzdelávacích magazínov podľa požiadaviek učiteľov a ich distribúcia na spolupracujúce stredné a základné školy po celom Slovensku.

Výška podpory: 4 000 €

OZ TRAKT (Festival svetla a tieňa)

Ide o umelecké interaktívne dielo, ktoré pripomenie hodnotu slobody počas Festivalu svetla a tieňa v Banskej Bystrici a v Trnave.

Výška podpory: 3 500 €

Slovenská národná galéria (1989 – 2019)

Digitálny projekt SNG, ktorý priblíži udalosti roku 1989 vizuálnej stránky. Tému budú ilustrovať plagáty, letáky, audio-vizuálne materiály, ukážky z časopisov, novín a iných publikácií, ale aj umelecké diela (najmä fotografie) reflektujúce toto obdobie.

Výška podpory: 4 000 €

Ansámbel nepravidelného divadla, n. o. (AND, n. o.: INVENTÚRA REVOLÚCIE)

Ide o 5 originálnych multižánrových eventov na podporu vzťahu súčasnej generácie mladých k slobodnej občianskej spoločnosti v centre Banskej Štiavnice, ktoré sa uskutočnia počas 4. ročníka Festivalu AMPLIÓN.

Výška podpory: 1 500 €

Zmudri, o. z.

Videokurz o novodobých dejinách Slovenska a jeho časť o Nežnej revolúcii – o tom, čo priniesla, čo zmenila a aký je jej presah do súčasnosti. Kurz bude súčasťou online vzdelávacej platformy Zmudri.sk.

Výška podpory: 1 500 €

November89, o. z.

Vydanie interaktívnej publikácie, ktorá sprostredkuje emóciu obdobia Novembra 89 z pohľadu vtedajších študentských protagonistov, ktorí boli v danom období verejne aktívni.

Výška podpory: 4 000 €

OZ UNIVERZÁL

Festival Revolúcia bez konca s výstavou hesiel aj plagátov sprítomní študentom Filozofickej fakulty Univerzity Komenského praktiky totalitného režimu prostredníctvom dopredu známeho scenára. Súčasťou festivalu bude divadelné predstavenie aj verejné čítanie.

Výška podpory: 3 000 €

Post Bellum SK (’89)

Organizácia vytvorí 5 krátkych dokumentárnych filmov so svedectvami pamätníkov, ktoré budú doplnené o metodiky pre pedagógov.

Výška podpory: 3 000 €

Peter Bacilek (V_elvet R_evolution)

Projekt V_elvet R_evolution je náhľad do života ľudí v dňoch tesne pred revolúciou a krátko po nej prostredníctvom socialistického bytu, ktorý je realizovaný vo virtuálnej realite.

Výška podpory: 4 000 €

Asociácia Divadelná Nitra (Radosť z podôb slobody)

Férová nadácia O2 podporí 28. ročník festivalu Divadelná Nitra s podtitulom Podoby slobody / Faces of Freedom.

Výška podpory: 1 000 €

Force Majeure (Iná Nežná: Čo nebolo a/alebo mohlo byť)

Ide o antológiu poviedok rôznych žánrov – sci-fi, urbánna fantasy či alternatívna história, ktoré vychádzajú z udalostí 17. novembra 1989.

Výška podpory: 2 000 €

Film generácia, o. z. (Spýtaj sa vašich ’89)

Združenie vytvorí ilustrovaný záznam výpovedí tzv. oral history a spomienok obyčajných ľudí na 17. november 1989 vo filmovej podobe.

Výška podpory: 4 000 €

Roman Lipka (Vivat 89)

Počítačová hra, ktorá sa odohráva v taxíku v novembri 1989 a využíva príbehy hrdinov spod tribún z kampane Tváre slobody, prostredníctvom ktorej si spoločnosť O2 pripomenula November ’89 v roku 2018.

Výška podpory: 2 000 €

Viac informácií o aktivitách Férovej nadácie O2 nájdete na tomto mieste.


Čo všetko ovláda umelá inteligencia vo vašom smartfóne?

Čítaj viac

Férová nadácia O2 podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú hodnoty slobody a demokracie

Čítaj viac

O2 vylepšilo balíky dát pre kartu O2 Voľnosť. 1 GB dát môže byť váš už za 1 €

Čítaj viac