5 spôsobov, ako na úspešnú SMS kampaň

Nové technológie robia z SMS správ užitočný nástroj na podnikanie.

To, že mobil nosia všetci, nie je nič nové. Vďaka nástupu smartfónov sa ale úplne zmenil spôsob, ako môžete jeho majiteľov osloviť, a to aj cez také jednoduché médium ako je SMS správa.

Tu je niekoľko spôsobov na to, ako efektívne získať zákazníkov cez SMS kampaň.

1. Určite si cieľovú skupinu

Bez toho, aby ste vedeli, koho sa chystáte osloviť, sa ďaleko nedostanete. Vaša firma je tu pre určitý druh ľudí a tých musíte dobre poznať. Akého sú pohlavia? Koľko majú rokov? Čo majú radi? Aké sú ich potreby? Akým problémom čelia? Tieto otázky vám pomôžu určiť, komu správy poslať a napísať dobre zacielený text.

2. Buďte pripravení na reakciu

Na vaše SMS správy by mal človek vedieť ihneď reagovať. Ponúkate zľavu? Presvedčte sa, že je vaša prevádzka otvorená. Ponúkate službu či produkt na skúšku? Buďte pripravení na nápor ľudí. Niektorí sa k SMSke vrátia aj neskôr, no skôr pri menej impulzívnych nákupoch.

3. Zistite, kde sa pohybujú a kedy vás potrebujú

Ak má vaša firma jednu či viac kamenných pobočiek, môžete kampaň zacieliť iba na ľudí, ktorí sú práve v ich okolí. Ešte väčšiu odozvu môžete získať, keď oslovíte tých, ktorí vás práve potrebujú. Ponúknite parkovanie návštevníkom koncertu, kontrolu bicykla jazdcom na hrádzi, či donášku pizze ľuďom, ktorí sa práve vrátili z práce.

4. Pridajte odkazy

SMS alebo MMS kampaň môžete nastaviť tak, aby cielila výlučne na ľudí so smartfónmi. Takých je dobré nasmerovať na webové stránky. Na svojom webe im môžete povedať viac, motivovať ich k zdieľaniu na sociálnych sieťach, alebo si vypýtať ich e-mail.

5. Dajte im hodnotu

Kampane, v ktorých hovoríte iba o sebe, nie sú pre ľudí také zaujímavé ako tie, ktoré im niečo dajú. Motivujte ich k okamžitému činu ponúknutím zľavy, špeciálnou akciou, alebo im povedzte niečo užitočné. Napríklad, aby sa počas slnečného dňa nezabudli natrieť opaľovacím krémom. Ten si samozrejme môžu kúpiť vo vašej neďalekej drogérii.

Vyskúšajte si SMS kampaň a presne zasiahnite nových zákazníkov podľa polohy a demografie.

 

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Férová Nadácia O2 prerozdelí na projekty k 30. výročiu Nežnej revolúcie 30 000 €

Férová Nadácia O2 spúšťa nový grantový program. V rámci tohto ročníka, ktorý nesie názov Sloboda nie je samozrejmosť, podporí projekty, ktoré mladým približujú demokraciu a slobodu.

O2 pravidelne, už niekoľko rokov, pripomína udalosti 17. novembra 1989 a hodnoty s ním spojené. Tento rok k svojim aktivitám pridá aj grantovú výzvu Férovej nadácie O2. K 30. výročiu Nežnej revolúcie prerozdelí sumu 30 000 €.

Nadácia podporí projekty, ktoré mladým priblížia hodnoty slobody a demokracie

Tento ročník grantového programu Férovej nadácie O2 pod názvom Sloboda nie je samozrejmosť sa bude niesť v duchu 30. výročia Nežnej revolúcie. Férová nadácia podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú a priblížia hodnoty slobody a demokracie sumou spolu až 30 000 €.

„O2 sa pripomínaniu hodnôt slobody a demokracie venuje systematicky už niekoľko rokov. Považujeme preto za prirodzené ísť tento rok ešte ďalej a pri príležitosti 30. výročia Novembra 89 chceme prostredníctvom Férovej nadácie O2 pomôcť takým verejnoprospešným a neziskovým projektom, ktoré sa snažia mladým ľuďom ukázať a vysvetliť význam týchto udalostí a hodnôt,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia a predseda správnej rady Férovej nadácie O2.

„Nie sú totiž len historickým momentom, ale aj niečím, čo veľmi silno vplýva na našu prítomnosť a na to, že žijeme v slobodnej demokratickej krajine, kde sa nemusíme báť vyjadriť svoj názor, či už ide o jednotlivcov, alebo o značky,“ dopĺňa.

Podmienkou prihlásenia projektov je ich verejnoprospešný účel a zameranie na širokú cieľovú skupinu. Prihlásiť sa môžu inovatívne a kreatívne projekty, ktoré zaujímavým a invenčným spôsobom mladej generácii vysvetľujú udalosti Nežnej revolúcie a hodnoty, ktoré nám priniesla.

„Každoročne stojíme pred výzvou, ako upútať pozornosť generácie, ktorá novembrové udalosti nezažila a rovnako nemá skúsenosti ani s režimom pred rokom 1989, aby sme zdôraznili dôležitosť hodnôt, ktoré Nežná revolúcia priniesla. Rozhodli sme sa preto podporiť také projekty, ktoré budú schopné toto posolstvo prerozprávať mladým formou, ktorá im je najbližšia,“ približuje Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia zodpovedná za Férovú nadáciu O2.

O grant sa môžu zapojiť projekty zamerané na vzdelávanie aj umenie

Projekty pritom môžu byť zamerané na rôzne oblasti, či už na inovatívne vzdelávanie, ktorému sa Férová nadácia O2 venuje už dlhodobo, ale aj na literatúru, na umenie, na hudbu či na technológie. „Fantázii sa medze nekladú a my vo Férovej nadácii O2 budeme veľmi radi, ak budeme môcť byť súčasťou mnohých skvelých projektov, ktoré vynikajú unikátnosťou či kreativitou,“ dodáva.

Aj tento rok bude projekty posudzovať Správna rada Férovej nadácie O2 v zložení Peter Gažík, Michal Meško a Juraj Vaculík.

„November 89 bol pre mňa jednou z rozhodujúcich životných etáp. Nie tým, že som sa stal jedným zo študentských lídrov, spoznal som fantastických ľudí, ktorí napriek strachu, obavám a s vedomím, že riskujeme úplne všetko si povedali, že už dosť a odmietli ďalej žiť v klamstve, neslobode a beznádeji,“ hovorí Juraj Vaculík, jeden zo študentských lídrov Nežnej revolúcie, v súčasnsoti úspešný podnikateľ, spoluzakladateľ AeroMobilu aj reklamnej agentúry Made by Vaculik a zároveň člen správnej rady Férovej nadácie O2.

„Tým, že sme neboli ticho a v priebehu pár dní sa k nám pripojili mnohé výrazné osobnosti a hlavne masy, umožnili, že posledných 30 rokov žijeme v omnoho lepších časoch, aj keď sme oprávnene nie vždy spokojní. A to je dobre, pretože sloboda nie je zadarmo, treba ju chrániť a kultivovať každodennými činmi, morálkou a správaním,“ hovorí o dôležitosti slobody v našich životoch.

Ako sa prihlásiť

Stojíte za zaujímavým projektom, ktorý mladým ľuďom pripomína a priblížuje hodnoty slobody a demokracie? Prihlášku do grantového programu môžete odovzdať prostredníctvom online formulára na www.o2.sk/sloboda do polnoci 30. júna 2019.

Pred podaním prihlášky odporúčame preštudovať si štatút grantového programu Sloboda nie je samozrejmosť na stránke Férovej Nadácie O2.


Vybrali sme 10 najlepších smartfónov z júnovej ponuky

Čítaj viac

Huawei 1+1: získajte k smartfónu Huawei aj druhý telefón alebo hodinky

Čítaj viac