Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

O2 mení pohľad na paušály. Okrem veľkých objemov dát ponúka hudbu, filmy aj spravodajstvo

Nové O2 SMART Paušály umožňujú vychutnať si neobmedzené volania, množstvo dát aj obľúbené aplikácie v rýchlej 4G sieti. Vyskladať si ich môžete tak, ako vám najlepšie vyhovuje.

Vedeli ste, že 75 % času na mobile trávime v aplikáciách a až polovicu všetkých dát spotrebúvajú aplikácie YouTube, Facebook a Instagram? Spoločnosť O2 sa rozhodla priniesť nový koncept paušálov, ktorý vychádza z meniacich sa preferencií a potrieb zákazníkov. Samozrejmosťou sa stávajú nielen neobmedzené volania, SMS a MMS, ale aj veľké balíky dát a predplatné obľúbených aplikácií. 

„Začína sa nová éra nahliadania na to, čo dokáže mobilný paušál svojmu používateľovi ponúknuť. Ako je v O2 zvykom, pri tvorbe produktov dbáme najmä na hodnotu, ktorú si zákazník od nás odnesie. Preto prichádzame s novými O2 SMART Paušálmi, ktoré prinášajú viac, ako by ste od operátora očakávali,“ hovorí riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.

Paušál ako prostriedok šírenia kvalitného obsahu

O2 odštartovalo predstavenie novej ponuky livestreamovaným eventom O2 SMART Talks s podtitulom Pripravte sa na digitálnu budúcnosť, na ktorom sa predstavili viacerí spíkri – moderátor a YouTuber Sajfa ako zástupca online zábavy a obsahu, bloger a publicista Jakub Goda ako ambasádor významu plateného spravodajského obsahu na internete, hudobník a raper Branči Kováč a hviezda filmovej a divadelnej branže Zdena Studenková.

Svojím rozprávaním vyskladali obraz unikátneho obsahu v online priestore, tak ako ho od utorka 5. novembra 2019 ponúka spoločnosť O2 ako jediný operátor v rámci svojich paušálov.

„Ctíme si kvalitný obsah a myslíme si, že náš O2 SMART Paušál je ideálnym prostriedkom na jeho šírenie, či už hovoríme o hudbe, filme, spravodajstve, alebo zábave. Preto do nových O2 SMART Paušálov pribaľujeme okrem veľkých objemov dát aj predplatený obsah v rámci aplikácií HBO GO, TIDAL či O2 TV v mobile alebo spravodajských webov Denníka SME a Denníka N. Zákazník si tak môže paušál namiešať podľa svojich preferencií a toho, čo v skutočnosti využíva,“ dodáva Tóth.

Namiešajte si paušál podľa svojich potrieb

Aby O2 uspokojilo potreby všetkých svojich zákazníkov, ponúka 5 variantov nových paušálov. V rámci každého ponúka ako samozrejmosť neobmedzené volania, SMS a MMS správy.

Okrem toho získajú zákazníci veľké objemy dát na vybrané tzv. štandardné aplikácie (Instagram, Facebook, TiTok, Gmail, WhatsApp, Viber, Waze, Mapy Google) aj predplatné na tzv. prémiové aplikácie, ktoré ponúkajú kvalitný obsah (HBO GO, TIDAL, O2 TV v mobile, Denník SME a Denníka N vrátane Denníka E). Okrem samotného predplatného aplikácie dostane zákazník aj 10 GB dát na jej používanie.

Vami vybraný paušál si môžete upraviť podľa svojich potrieb a v prípade, že vám zvolená skladba nebude vyhovovať, môžete si ju zmeniť.

Zistite viac o aplikáciách, ktoré si môžete vybrať v rámci svojho O2 SMART Paušálu. Prečítajte si

Čo prinášajú nové O2 SMART Paušály:

  • Neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ už od 15 €
  • Veľké objemy dát
  • 10 GB dát navyše pre každú z vybraných aplikácií
  • Predplatné prémiových aplikácií, napríklad HBO GO alebo TIDAL, ktoré môžete využívať nielen vo svojom mobile

Biely O2 SMART Paušál

Je určený pre zákazníkov, ktorí vôbec nedátujú alebo dátujú len sporadicky, ale nechcú sa viac obmedzovať v telefonovaní či posielaní správ. Biely O2 SMART Paušál prináša neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ aj možnosť kúpy akéhokoľvek zariadenia na začiatku od 0 €. V prípade potreby si môžete dokúpiť balík 1 GB dát za 3 €.

Modrý O2 SMART Paušál

Tento paušál bude vyhovovať najmä menej náročným používateľov dát, ale obľúbia si ho aj zákazníci, ktorí síce zvyčajne používajú len zopár aplikácií, no chcú byť neustále online. Súčasťou Modrého O2 SMART Paušálu sú neobmedzené volania, SMS a MMS v celej EÚ a 1 GB dát.

Zákazníci zároveň získajú ďalších 10 GB dát na jednu vybranú aplikáciu či bonus na zariadenie vo výške 60 €. Ak sa rozhodnete bonus nevyužiť, môžete sa tešiť na ďalších 10 GB dát na ďalšiu štandardnú aplikáciu.

Strieborný O2 SMART Paušál

Strieborný O2 SMART Paušál je určený pre všetkých, ktorí si bez aplikácií nevedia predstaviť svoje fungovanie. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 3 GB dát aj 2 × 10 GB na dve aplikácie z ponuky. Jedna z nich môže byť prémiová – paušál v tomto prípade zahŕňa aj predplatné. Zákazníci si môžu vybrať z aplikácií HBO GO, TIDAL Music, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

Navyše môžu získať bonus na zariadenie vo výške 72 €. Ak si ho neuplatnia, dostanú 10 GB dát na využívanie ďalšej štandardnej aplikácie podľa vlastného výberu.

Zlatý O2 SMART Paušál

Zlatý O2 SMART Paušál uspokojí potreby náročných multimediálnych zákazníkov. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 10 GB dát a 3 × 10 GB dát na tri aplikácie z ponuky, pričom jedna z nich môže byť prémiová – paušál v tomto prípade zahŕňa aj predplatné. Zákazníci si môžu vybrať z aplikácií HBO GO, Tidal, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

Zákazník tiež môže využiť bonus na zariadenie vo výške 120 € alebo ďalších 10 GB dát na štandardnú, resp. prémiovú aplikáciu vrátane predplatného.

Platinový O2 SMART Paušál

Najštedrejší paušál v ponuke O2 je určený pre zákazníkov, ktorí nechcú pri používaní svojho smartfónu robiť žiadne kompromisy. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 25 GB dát a 4 × 10 GB dát na štyri aplikácie z ponuky, pričom dve z nich môžu byť prémiové – paušál zahŕňa aj ich predplatné. Zákazníci si aj v tomto prípade môžu vybrať z aplikácií HBO GO, TIDAL, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

V prípade Platinového O2 SMART Paušálu si zákazníci môžu uplatniť bonus na zariadenie až vo výške 240 € alebo získať ďalších 10 GB dát na prémiovú aplikáciu vrátane predplatného.

Oslovila vás nová ponuka paušálov od O2? Viac informácií sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.    

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.