Paľko zo zákazníckej podpory O2: Robíme zázraky na počkanie

Paľko z videa o novej sieti nám odhalil zákulisie zákazníckej podpory: „Snažíme sa pomôcť naozaj so všetkým, čo k nám príde, a často aj s nemožným.“

Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, ako v praxi vyzerá zákaznícka podpora a kto vám radí v momentoch, keď vám nefunguje niektorá služba? Jedným z ľudí, ktorí v O2 pomáhajú zákazníkom riešiť ich problémy, je aj Pavel Kollár.

Užite si najrýchlejší mobilný internet 4G LTE naplno vďaka novej sieti od O2. Viac informácií

A hoci sú ľudia zo zákazníckych liniek zväčša anonymní, Pavla už pozná takmer celé Slovensko. V rámci kampane k novej sieti, ktorá prináša najrýchlejší 4G LTE internet už viac ako 93,5 % obyvateľov Slovenska, sa totiž v jednom z videí zmenil na plačúceho Paľka, ktorý roní slzy nad problémami zákazníkov.

Či je tomu naozaj tak a aké požiadavky denne rieši, sme sa ho spýtali osobne.

Si tvárou kampane O2 k novej sieti. Nie je častým zvykom, že by v reklamách vystupovali zamestnanci. Ako tento nápad vznikol?

Ja a tvárou? Veď tou je uškatec Tóno a manta (úsmev). Netuším, ako to vzniklo. Do kampane ma zrejme na základe mojej tváre vhodnej skôr do rádia vybrala kolegyňa (úsmev). Veď sa na mňa pozrite – nie som nejaký fitness typ ani módny guru. Určite by som sa však dal nahovoriť aj nabudúce. Je to spestrenie bežnej rutiny.

Vo videu plačeš zakaždým, keď sa niektorý zákazník ozve, že má pomalý internet. Koľko sťažností bolo treba prijať, kým ste stihli natočiť celý spot?

Toto je, žiaľ, prísne tajná informácia. Keď poviem veľa, povedia, že som hyperaktívny. Keď poviem málo, povedia, že nič nerobím (smiech). Pri natáčaní reklamy sme použili instantné slzy, ktorých je dnes široká paleta a vďaka nim som plakal doslova na počkanie.

Je pomalý internet najčastejší problém, s ktorým sa ľudia ozývajú?

Internet v mobile je len jedna z mnohých služieb, ktorú zákazníci riešia. Ich požiadavky sú rôznorodé a človek sa vďaka nim v práci nenudí. Minulý rok bol pre nás hektický z dôvodu hromadnej výstavby LTE siete a modernizácie. Ako O2 buduje sieť, je pekne vidieť, že počty sťažností spojených so sieťou klesajú. No na druhej strane stúpajú iné požiadavky.

Vo videu, v ktorom účinkujem, sme sa snažili vysvetliť, že zákazníci nám často volajú v prípadoch, keď im na zákazníckej podpore nedokážeme priamo pomôcť. Napríklad, keď im internet v mobile ide pomaly aj napriek tomu, že majú vďaka novej sieti od O2 prístup k najrýchlejšiemu 4G LTE internetu. Preto všetkým našim zákazníkom s podobným problémom odporúčam, aby si podľa nášho videa alebo online návodu skontrolovali, či majú SIM kartu a telefón s podporou 4G LTE technológie a či je ich telefón správne nastavený.

Chcete v novej sieti od O2 surfovať plnou rýchlosťou? Skontrolujte si svoje zariadenie a jeho nastavenie podľa nášho návodu.

Aké ďalšie problémy zvyknú zákazníci riešiť?

Je to rôzne. Zákazníci riešia všetko – od nefunkčného internetu cez SMS-ky a často sa na nás obracajú aj s problémami, ktorých riešenie nie je v našej kompetencii, napríklad internet a telka od konkurencie či dokonca nefunkčné vysávače a akcie v letákoch.

S čím všetkým im na zákazníckej podpore dokážeš pomôcť?

Najmä s nefunkčnými službami. Treba si uvedomiť, že telefón alebo modem sú len veci a môžu sa časom poškodiť, či už viditeľne, napríklad pádom, alebo softvérovo. Výrobcovia chcú ponúkať top produkty, no musia to stíhať v extrémne krátkom čase. To vyvoláva veľké tlaky, čo môže viesť k chybám zariadení. A tie sa ťažko odhaľujú telefonicky a zákazníka je veľmi náročné presvedčiť urobiť odporúčané kroky.

„Chyby zariadení sa ťažko odhaľujú telefonicky a zákazníka je veľmi náročné presvedčiť urobiť odporúčané kroky.“

S akými najkurióznejšími prípadmi si sa stretol?

Napríklad so zázračnými funkciami telefónov a aplikácií, ktoré dokážu odmietnuť hovor alebo skryť prijatú SMS-ku. Tu si zákazníci často narobia nevedomé patálie, že si niekoho zablokujú a potom príde sťažnosť, že im nefungujú hovory.

Samostatnou kategóriou sú prémiové SMS-ky, teda tie, ktoré sa posielajú na skrátené čísla. Zákazníci si myslia, že keď si ich vymažú, nebudú musieť platiť nič navyše. Alebo sa zapoja do niečoho predplateného a zabudnú na to.

Tými najzvláštnejšími sú ale požiadavky typu: „Dobrý deň, sme výťahový servis a potrebujeme pomôcť s nastavením výťahu.“

V O2 pracujem 10 rokov a na terajšom oddelení, ktoré rieši patové situácie, som už vyše 7 rokov.

Sú to situácie, ktoré sú často aj úsmevné, no musíme byť pripravení aj na tie nepríjemné a odosobniť sa. Myslím si, že neexistuje jednoznačná príručka, ako s kým komunikovať. Môžeš si prečítať veľa kníh a prejsť rôznymi školeniami, no keď prídeš do praxe, cestu k zákazníkovi si musíš nájsť sám. Musíš prísť na to, ako s ním komunikovať, a ako prejaviť empatiu.

Aké ďalšie príznaky mávate s kolegami na zákazníckej podpore, keď ste nešťastní?

Popravde, my tu neplačeme (úsmev). Sú však momenty, keď sa v nás vystriedajú rôzne odtiene emócií. Niekedy máš taký deň, že radšej hneď pri príchode upozorníš kolegov, aby na teba nehovorili.

Najradšej a veľmi veľa sa smejeme. Robíme prácu, ktorá je náročná na psychiku, a preto je smiech viac ako potrebný. Smejeme sa na vtipoch, príhodách či obyčajných brbtoch. Dobrá nálada je pre nás základ.

„Robíme prácu, ktorá je náročná na psychiku, a preto je smiech viac ako potrebný.“

Koľko času vám obyčajne trvá vyriešenie zákazníckeho problému?

Väčšinu požiadaviek riešime okamžite, sú však aj situácie, ktorých vyriešenie môže trvať aj dlhšie ako jeden deň.

Ozývajú sa ľudia opakovane? Rozpoznáš už niektorých zákazníkov po mene či dokonca po hlase?

Pravdaže, niektoré mená sa opakujú pravidelne. Keď sa povie meno takéhoto zákazníka, vybaví sa mi, čo ho trápilo a čo chcel riešiť. Zákazníkov je ale veľmi veľa a nie všetkých si zapamätáme. Koniec koncov to ani nie je cieľom, pretože v hlave musíme držať množstvo dôležitejších informácií.

Napríklad v prípade služby O2 Internet na doma som narátal 9 rôznych aplikácií, ktoré potrebujeme na doriešenie zákazníka. Preto si myslím, že je dôležitejšie poznať tie aplikácie a vedieť v nich pracovať.

Ľudia často nemajú k zákazníckym podporám veľkú dôveru. Čo všetko v O2 robíte preto, aby ste si ju získali?

Pre mňa je zákaznícka podpora aj zákaznícka linka miesto, kde mi pomôžu a pritom nemusím nikam chodiť. Môže sa to zdať smiešne, ale ja hovorím, že robíme zázraky na počkanie, aj keď ten čas môže byť niekedy dlhší. Snažíme sa pomôcť naozaj so všetkým, čo k nám príde, a často aj s nemožným.

„Snažíme sa pomôcť naozaj so všetkým, čo k nám príde, a často aj s nemožným.“

Som rád, že existuje internet a v práci nemáme na web blokovaný prístup, ako tomu v iných korporátnych firmách často býva. Je náročné pomôcť s vecou, o ktorej som nikdy nepočul a neviem o nej takmer nič. Problém nastáva vtedy, keď napríklad o telefóne alebo smart hodinkách na internete nenájdeš vôbec nič. Zväčša ide o zariadenia, ktoré si zákazníci kúpia na zahraničných e-shopoch.

Čo máš na svojej práci najradšej a čo zase najmenej?

Nepochybne je to kolektív mladých ľudí a to, ako sa k sebe správame. O2 je otvorená firma a všetci si tu tykáme – od brigádnikov cez asistentov, konzultantov, obchodníkov a manažérov až po generálneho riaditeľa. To je na nezaplatenie.

S odstupom času mám najmenej rád zmenovú prevádzku. Na vysokú školu som začal chodiť, už keď som pracoval v O2. Aj keď ma mnohí odhovárali, chcel som ísť na denné štúdium. Ako však skĺbiš denné štúdium a prácu cez deň? To sa jednoducho nedá. V tomto mi veľmi pomohli kolegovia, najmä kolegyňa Danka.

Prvé 3 roky som chodil počas dňa do školy, po nej som utekal do práce na poobedňajšiu zmenu a po nociach som sa učil. Magisterské štúdium som už absolvoval externe. Od čias vysokej školy ale nemám rád poobedňajšie zmeny.

Ľudia na zákazníckych podporách sú zväčša anonymní. Stáva sa ti, že ťa po zverejnení videa spoznávajú ľudia na ulici?

Áno, sú zvyčajne anonymní, ja však nie. Ak si chce človek chatovať s podporou O2, tak chlapec v službe má pridelenú moju fotku. Tiež som sa objavil aj v letákoch a zákazníci ma nájdu aj na našej stránke v sekcii o O2 Guru. Nie je to teda môj prvý kontakt s verejnosťou.

Asi týždeň po zverejnení videa na Youtube, som si začal všímať, že sa na mňa pozerá a premeriava si ma veľké množstvo ľudí. Možno si len namýšľam, neviem. Osobne ma však nikto nezastavil v zmysle: „Jééé, to si ty z toho videa.“ Skôr mi písali kamaráti.

Zvažujete zmenu práce a zaujal vás Paľkov príbeh a atmosféra v O2? Ponuku voľných pracovných miest v bratislavskej Centrále, banskobystrickom Zákazníckom centre aj jednotlivých O2 Predajniach nájdete na www.spolocnost.o2.sk/kariera.

Pavel Kollár

V O2 pracuje 10 rokov, z toho viac ako 7 na zákazníckej podpore. Popri práci v O2 absolvoval aj vysokoškolské štúdium. Jeho tvár sa objavila vo viacerých vizuáloch modrého operátora. Vo februári tohto roka sa stal jednou z tvárí kampane k novej sieti.

 

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

3 jednoduché kroky, ako si nastaviť rýchly 4G LTE internet vo vašom mobile

Aby ste si mohli rýchly internet od O2 užiť naozaj naplno, potrebujete SIM kartu a telefón s podporou 4G LTE. Poradíme vám, ako si ho aktivovať.

Viac ako 93,5 % ľudí na Slovensku má dostupný rýchly 4G LTE internet od O2 bez poplatkov navyše, no nie všetci zákazníci ho využívajú, aj keď by mohli. Na jeho aktiváciu pritom stačia 3 kroky.

Venujte chvíľku svojho času tomuto článku a pomôžte Palimu aj sebe. Paľko pracuje v O2 na zákazníckej podpore a počas služby si občas poplače, keď mu ľudia volajú a píšu, že im ide internet pomaly. Ak totiž neurobia tieto 3 nenáročné kroky, nedokáže im pomôcť.

Ak chcete pomôcť Paľkovi a najmä sebe k rýchlemu mobilnému internetu od O2, spravte nasledujúce kroky:

1. Kontrola SIM karty 

Pamätáte si, kedy ste naposledy menili svoju SIM kartu? Ak vám 4G LTE internet v mobile nefunguje, problém môže byť práve v nej.

2. Kontrola telefónu

Ak ste si istý, že vaša SIM karta je v poriadku, problém môže byť v telefóne. Preto si skontrolujte, či máte smartfón s podporou 4G LTE. Všetky nové telefóny už túto sieť podporujú.

3. Kontrola nastavenia

Už viete, že máte SIM kartu a telefón s podporou 4G LTE, no nová sieť na telefóne vám stále nenabehla? Overte si, či máte vo svojom zariadení zapnutý automatický výber siete.

Po úspešnom nastavení telefónu by ste mali mať na svojom smartfóne prístup k rýchlemu internetu od O2 bez akýchkoľvek poplatkov navyše. Ak sa vám napriek všetkým 3 krokom nepodarilo pripojiť k novej sieti, napíšte na Facebook O2 Slovakia alebo navštívte ktorúkoľvek O2 Predajňu.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Fyzioterapeut Mateja Tótha radí rodičom: Všímajte si, ako vaše dieťa sedí, aj ako sa hrá

„Ak sa dieťa venuje rôznym pohybovým aktivitám, v centrálnej nervovej sústave si vytvára programy, z ktorých neskôr môže ťažiť práve v špecializovanej príprave,“ hovorí Denis Freudenfeld.

Denis Freudenfeld pôsobil ako dvorný fyzioterapeut biatlonistky Naste Kuzminovej a dlhodobo spolupracuje s atlétom Matejom Tóthom, ktorého sprevádzal na nejednej olympiáde. Porozprávali sme sa s ním o dôležitosti pohybu pre dnešné deti aj o zdravotných problémoch, ktoré ich trápia.

V rozhovore sa ďalej dozviete:

  • ako pandémia ovplyvnila pohyb detí,
  • na ktoré signály tela by rodičia mali u detí dávať pozor,
  • kedy treba vyhľadať fyzioterapeuta,
  • prečo treba venovať pozornosť správnemu dýchaniu.

Ako rozhýbať deti doma? Zacvičte si spolu s nimi podľa videí O2 Športovej akadémie Mateja Tótha

Ste fyzioterapeutom najúspešnejších slovenských športovcov. V čom presne spočíva vaša práca?

Pracujem vo Vojenskom športovom centre DUKLA v Banskej Bystrici ako fyzioterapeut, ktorý sa stará o talentovaných športovcov. V centre zabezpečujeme prípravu štátnej športovej reprezentácie Slovenska na rôznych súťažiach a olympiádach.

Mojou úlohou ako fyzioterapeuta je diagnostika, liečba a prevencia rôznych pohybových problémov. To znamená, že občas pomasírujem alebo ponaprávam a ak za mnou príde športovec s nejakým problémom, diagnostikou sa snažím zistiť, z ktorej časti tela pochádza. Často sa totiž stáva, že problém je prenesený. To znamená, že niekoho bolí koleno, no v skutočnosti bolesť spočíva v zlom postavení chodidla, v posunutej panve alebo jej príčinou môžu byť aj kríže.

Niekedy je to taká detektívka, pri ktorej vyšetrujem konkrétneho športovca, a po následnej diagnostike sa cvičeniami snažíme uvoľniť alebo posilniť určité svalové partie na tele, ktoré jeho problém vyvolávajú.

Vychádzate pri svojej práci z konkrétnej metodiky?

Pracujem najmä s dynamickou neuromuskulárnou stabilizáciou. Je to metodika založená na dýchacích cvičeniach, pri ktorých sa svaly uvoľňujú. Dokonca aj bez toho, aby ich bolo nutné stláčať či klasicky masírovať. Pri práci so športovcami sa venujeme riadeniu ich pohybu. To znamená, že sa učíme novému pohybu alebo ho naprávame a dávame mu iný rozsah.

S Matejom spolu cvičíme, a keď treba, poskytujem mu regeneračné procedúry. Často pozeráme jeho videá z tréningu a na základe nich sa snažíme zdokonaliť jeho techniku, aby bol jeho pohyb ekonomickejší a rýchlejší a aby svoje telo čo najmenej preťažoval.

Mnohým rodičom by som odporučil, aby po skončení pandémie so svojimi deťmi navštívili pediatra. Dieťa sa nemusí sťažovať na bolesť, ale je možné, že diagnostikou sa odhalí, že niečo naozaj nie je v poriadku.

Fyzioterapia upozorňuje na dôležitosť správneho pohybu. Ako veľmi je dôležitý pohyb pre deti a ako ho ovplyvnila pandémia?

Každé dieťa sa potrebuje hýbať – pohyb je pre jeho vývoj nesmierne dôležitý. Keď sú deti v škole, hýbu sa často. Po skončení hodiny vstanú, vyjdú na chodbu, naháňajú sa, majú hodinu telesnej výchovy, jednoducho stále niečo robia.

Je dôležité uvedomiť si, že kostra dieťaťa potrebuje pre svoj zdravý vývoj určité antigravitačné zaťaženie – nielen chrbtice, ale aj končatín. Tak ako sa vyvíja kostra, menia sa aj uhly v kĺboch. Bedrové i ramenné kĺby sa u malých detí vždy prispôsobujú záťaži, u väčších detí kosti zosilňujú.

Keď dieťa stojí alebo sa pohybuje, má zaťažené dolné končatiny i kardiovaskulárny aparát. Pri dištančnej výučbe sa to nedeje, pretože deti presedia celé hodiny doma pri počítači a mobile a nemajú zabezpečený dostatočný pohyb. Ten veľmi ovplyvňuje aj psychika, ktorá sa premieta do tela a pohybového aparátu detí.

Dôležitá je aj socializácia detí a správna dávka súťaživosti. Svoje tu zohráva už len to, že človek rozpráva a gestikuluje, používa reč tela. Zdravý vývoj dieťaťa značne ovplyvňuje aj obezita, ktorá neraz obmedzuje jeho pohyb, pričom dôsledky sa prejavia až o rok alebo o dva.

Čo by si mali všímať rodičia na svojich deťoch? 

Najdôležitejšie je všímať si guľatý chrbátik, kolienka a chodidlá. V prvom rade by mali sledovať, ako ich dieťa sedí. Či má guľatý, alebo vystretý chrbát, či nemá predsunutú hlavu, alebo či jeho krčná chrbtica nie je veľmi zaklonená.

Keď sa dieťa hrá a čupne si, je dôležité všímať si, či mu idú kolienka k sebe, alebo či nemá vytočené chodidlá do strany.

Kedy je čas vyhľadať fyzioterapeuta?

Ak napríklad rodič upozorní dieťa na zlé držanie tela a aj napriek tomu ho nedokáže korigovať, je to jasný signál, že niečo nie je v poriadku. Ak mu odstávajú rebrá, má preliačený hrudník alebo sa mu prepadáva klenba chodidiel, prípadne má nohy do X (kolená vbočené dovnútra k sebe), je čas vyhľadať odborníka.

Mnohým rodičom by som odporučil, aby po skončení pandémie so svojimi deťmi navštívili pediatra. Dieťa sa nemusí sťažovať na bolesť, ale je možné, že diagnostikou sa odhalí, že niečo naozaj nie je v poriadku. Vtedy mu dokáže pomôcť práve fyzioterapeut, ktorý mu nastaví potrebné cvičenia.

Dieťaťu nestačí kúpiť kolobežku a povedať si, že to stačí. Potrebuje aj hrať sa s loptou, šplhať po strome, bicyklovať sa a robiť rôzne iné aktivity. Pohyb by mal preň byť predovšetkým zábavou.

Veľa hovoríte aj o správnom dýchaní a potrebe bránicového dýchania, ku ktorému vediete aj športovcov. V čom je takéto dýchanie prínosné?

Rodič si niekedy môže myslieť, ako veľmi je jeho dieťa ohybné a flexibilné a ako dobre trénuje, pričom nevidí, že jeden pohyb nahrádza druhým alebo k nemu pridružuje ďalšie pohyby. Dýchanie u detí sa dnes mení, preto je nesmierne dôležité venovať mu pozornosť.

U nás pracujeme s vývojovou kineziológiou, ktorú cvičíme aj spolu s Matejom. Ide o jednoduché cviky, pri ktorých sa napodobňujú vývojové fázy dieťaťa a ktorých základom má byť bránicové dýchanie, treba teda správne dýchať do brucha. Bránica totiž nemá len dychovú, ale aj stabilizačnú posturálnu funkciu. Stabilizuje telo, čím pomáha, aby bol pohyb človeka jednoduchší a efektívnejší.

Dýchanie do brucha zabezpečuje pevnosť celej pohybovej sústavy. Pohyb je tak oveľa menej závislý od svalov a energeticky menej náročný.

Koľko času by mali deti tráviť pohybom?

Je to veľmi individuálne a závisí to od mnohých faktorov. Určite by však športové aktivity nemali rodičia deťom nanucovať. Treba brať do úvahy, či ide o malé dieťa, alebo tínedžera. Malé deti by mali mať zabezpečenú rôznorodosť pohybu, nemali by sme ich však dlhodobo zaťažovať. Staršie deti potrebujú viac trénovať.

Dôležitú úlohu v tom zohráva aj psychika, ktorú treba rešpektovať. Najlepšia je zlatá stredná cesta, ktorá sa u detí prejavuje príjemnou únavou, keď už nemajú chuť vymýšľať nič iné.

Čítajte aj: Príklad rodičov je pre deti dôležitý nielen v čase pandémie, hovorí detský tréner

Dieťa by malo robiť to, čo ho baví, rodič by sa preto nemal sústrediť iba na konkrétny šport. Potrebuje prirodzený pohyb. Nestačí mu kúpiť kolobežku a povedať si, že to stačí. Dieťa potrebuje aj hrať sa s loptou, šplhať po strome, bicyklovať sa a robiť rôzne iné aktivity. Pohyb by mal preň byť predovšetkým zábavou.

Ak dieťa robí nejaký šport v mladom veku, malo by ho robiť pre radosť, určite neodporúčam ťažké tréningy. Dieťa by si v prvom rade malo šport užívať. Nemalo by preň byť povinnosťou tvrdo sa orientovať na výkon.

Veľkou témou je špecializácia detí na konkrétny šport, s ktorou sa často začína veľmi skoro. Kedy by s ňou dieťa malo začať?

Závisí od druhu športu, ktorému sa dieťa venuje. Odporúčam s ním však začať až na druhom stupni základnej školy. Ak dieťa robí nejaký šport v mladom veku, malo by ho robiť pre radosť, určite neodporúčam ťažké tréningy. Dieťa by si v prvom rade malo šport užívať. Nemalo by preň byť povinnosťou tvrdo sa orientovať na výkon.

Ak je dieťa malé, je dobré, aby malo zabezpečenú rôznorodosť pohybu. Môže sa naučiť niečo z gymnastiky a z koordinačných cvičení pri rôznych druhoch športu, môže si precvičovať vytrvalosť i rýchlosť.

Dieťa je ako špongia − od útleho veku nasáva informácie. Ak sa venuje rôznym pohybovým aktivitám, v centrálnej nervovej sústave si vytvára programy, z ktorých neskôr môže ťažiť práve v špecializovanej príprave.

Deti sa veľa učia pozorovaním alebo napodobňovaním, keď im niekto niečo vysvetľuje. Počúvajú, vidia, vnímajú, premietajú si to do tela a daný pohyb napodobňujú a kreujú. Voláme to motorické učenie, ktoré pomáha aj pri rozvoji koordinácie a iných pohybových kvalít. Čím viac sa teda dieťa učí, tým viac to zužitkuje v budúcnosti.

Na pohyb detí je zameraná aj O2 Športová akadémia Mateja Tótha, ktorá v čase zatvorených škôl a prerušených krúžkov začala zverejňovať videá na cvičenie doma. V čom vidíte ich hlavný prínos?

Akadémia je zameraná predovšetkým na deti na prvom stupni základných škôl, kde sa venujeme všeobecnému pohybovému rozvoju dieťaťa. Deti prostredníctvom hravých online videí Telesnej na doma môžu získať správny športový základ, ale aj pozitívny vzťah k pohybu.

Je to skvelá pomôcka pre rodičov i pre deti, ktoré počas pandémie nemohli chodiť do školy, a tak boli odrezané od pohybových aktivít, na ktoré boli zvyknuté. Cvičiť tak môžu v domácom prostredí. Tu je dôležité podotknúť, že nestačí iba cvičiť, treba aj vedieť, ako správne cvičiť, ako pri cvičení funguje telo, a to všetko Akadémia deti učí.

Denis Freudenfeld

Je jedným z najuznávanejších slovenských fyzioterapeutov. Fyzioterapii sa venuje od roku 2000, od roku 2005 pôsobí vo Vojenskom športovom centre DUKLA v Banskej Bystrici. Na konte má veľa úspechov so špičkovými slovenskými športovcami. Pri svojej práci kladie dôraz na dynamickú neuromuskulárnu stabilizáciu, ktorej priekopníkom bol český fyzioterapeut Pavel Kolář. Pochádza zo Žiliny, momentálne žije v Banskej Bystrici, má dve deti.


Nezaťažia ani rozpočet, ani vaše ruky. Vybrali sme 4 ľahučké smartfóny, ktoré prekvapujú dizajnom aj vybavením

Čítaj viac

Čo všetko bolo v našej komunikačnej výbave vďaka technológiám a internetu? Pripravili sme nostalgickú jazykovú exkurziu

Čítaj viac

Zlepšite sa v cudzom jazyku cestou do práce. Vybrali sme 8 aplikácií, ktoré vás rozhovoria aj posilnia slovnú zásobu

Čítaj viac