Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Prejdite na O2 Paušál alebo O2 Dáta a vyhrajte notebook Lenovo

Ak si v období od 1. 6. do 30. 6. 2019 kúpite paušál v O2 E-shope, súťažíte o jeden z piatich darčekov.

K novému paušálu od O2 môžete teraz získať notebook ako darček. Stačí si od 1. 6. do 30. 6. 2019 kúpiť O2 Paušál alebo O2 Dáta a ste v hre o jeden z piatich notebookov Lenovo Ideapad 330s
Do súťaže sa môžete zapojiť, aj keď prídete od iného operátora alebo si zmeníte O2 Voľnosť na niektorý z týchto programov. Žrebovanie výhercov bude 15. 7. 2019.

Ako získať notebook k paušálu?

Akcia platí:
  • pri zakúpení nového programu O2 Paušál alebo O2 Dáta cez O2 E-shop,
  • pri prechode na O2 Paušál alebo O2 Dáta od iného operátora cez O2 E-shop,
  • pri prechode na O2 Paušál alebo O2 Dáta z predplatenej karty O2 Fér s dobíjaním kreditu a O2 Voľnosť cez O2 E-shop (neplatí pri zmene programu z O2 Fér na faktúru),
  • pri zakúpení nového paušálu v období od 1. 6. do 30. 6. 2019 s aktiváciou najneskôr do 10. 7. 2019.

Lenovo Ideapad 330s

Štýlový a výkonný notebook IdeaPad 330S od spoločnosti Lenovo dokáže prekvapiť aj užívateľa, ktorý sa orientuje na vysoký výkon, jednoduché zaobchádzanie a exkluzívnejšie funkcie notebooku. Nezáleží na tom, či ho chcete využívať pre zábavu, alebo  ako prostriedok k vašej práci.

Notebook s 15,6″ IPS displejom a Full HD rozlíšením zaistí čistý obraz, a vďaka technológii Dolby Audio taktiež poteší bezkonkurenčný zvuk. Okrem toho bude šlapať ako hodinky, a to vďaka 2 jadrovému procesoru v kombinácii s 4 GB operačnej pamäte a pokročilou grafickou kartou AMD Radeon 540.

Prečo si vybrať O2 Paušál?

Volacie programy ponúkame bez viazanosti a pri zmene operátora sa postaráme o vašu zmluvnú pokutu. Neobmedzené volania a SMS do všetkých sietí na Slovensku a v EÚ môžete mať už od 20 € mesačne.

Vyberte si farbu paušálu, ktorá najlepšie vyhovuje vašim potrebám: Modrý, Strieborný, Zlatý a Platinový. V Zlatom O2 Paušále sa napríklad môžete tešiť na 10 GB v rýchlej 4G sieti, ktorá je dostupná pre viac ako 96 % obyvateľov Slovenska.

Prečo si vybrať O2 Dáta?

S dátovými paušálmi môžete dátovať, volať aj esemeskovať. Surfujete s bleskurýchlym 4G LTE internetom dostupným pre 96 % obyvateľov Slovenska. Za volania, SMS a ostatné služby zaplatíte podľa toho, koľko spotrebujete.

Aby ste si surfovanie mohli vychutnať naozaj naplno, získate od nás aj bonus na nový telefón, tablet či iné zariadenie až do výšky 168 €.

Páčil sa vám článok?
12345
(Zatiaľ žiadne hodnotenia)
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.    

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.