Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

V Bratislave sa s O2 odveziete Uberom za polovicu

Uber je jeden z najpozoruhodnejších a zároveň najhodnotnejší startup dnešnej doby. Po celom svete si vyslúžil chválu aj kritiku, no milióny priaznivcov sú dôkazom toho, že niečo predsa len robí dobre.

Ak sa potrebujete dostať v Bratislave do práce, na párty, alebo hocikam inam, máte na výber viacero možností. Mestskú dopravu, taxi, vlastné auto, alebo si jednoducho privoláte vodiča, ktorý vás odvezie svojim autom cez službu Uber.

Rýchlo a pohodlne. Spoluprácu s Uberom nadväzuje aj O2. Zákazníci modrého operátora totiž môžu získať zľavu 50 % na 2 jazdy cez túto modernú službu. Zľava platí od 3. novembra do 31. decembra 2016.

Momentálne Uber funguje iba v hlavnom meste. Potrebujete naň predovšetkým aplikáciu v mobile (je dostupná pre Apple aj Android). Na rozdiel od bežného taxíka si vodiča Uberu nezastavíte na ulici, ani na stanovišti, ani nevoláte cez dispečing. Privoláte ho výlučne len cez aplikáciu.

Ako funguje UBER?´

Obrovskou výhodou je, že v Uberi neplatíte hotovosťou. Peniaze sa sťahujú z vašej bankovej karty, ktorou sa musíte v rámci aplikácie zaregistrovať. Uber má vždy základnú maržu (u nás je to 1,7 eura), pričom za každý kilometer sa prirátava 39 centov a za každú minútu 7 centov. Ceny sa môžu zvyšovať v prípade nočných hodín, sviatkov, zlého počasia alebo vyššieho dopytu.

Celý proces objednávania odvozu je veľmi jednoduchý. Na mape nastavíte miesto vyzdvihnutia, a zadáte adresu, kam chcete ísť. Potvrdíte miesto vyzdvihnutia. Aplikácia vám na mape ukazuje, kde sa práve vaše auto nachádza a za koľko minút k vám príde. Pozrieť si môžete aj trasu kadiaľ pôjdete, takže nehrozia žiadne kilometre navyše. Do mailu vám príde faktúra a vy máte možnosť celý priebeh jazdy a dojem z vodiča ohodnotiť.

Vodiči sú väčšinou ľudia, ktorí si takto popri práci privyrábajú, alebo majú jednoducho viac času a svoje jazdy berú popri privyrobení si aj ako príjemnú socializáciu. Po Bratislave jazdia kancelárski zamestnanci, študenti, či ženy v domácnosti.

Dá sa s nimi normálne porozprávať a vždy sa stretnete s veľmi milým prístupom. Bodaj by aj nie. Ak by sa vodič nesprával slušne, nejazdil bezpečne alebo sa nestaral o čistotu svojho auta, nízke hodnotenia zákazníkov by znamenali veľmi rýchly koniec jazdenia pre Uber.

O2 a UBER

Ak by ste radi využili O2 Extra výhodu s Uberom a odviezli za polovicu, nechajte si na stránke vygenerovať váš kód, ktorý potom vložíte v aplikácii Uber do sekcie Promo. Zľava platí do maximálnej výšky 5 eur. Svoju výhodnú jazdu môžete využiť do 14 dní od získania kódu. Na jedno telefónne číslo je možné uplatniť si maximálne jeden unikátny zľavový kódy počas jedného mesiaca, unikátny zľavový kód platí na 2 po sebe idúce jazdy.

Ak sa teda práve nachádzate v hlavnom meste, alebo tu bývate, môžete si takto spríjemniť cestu do práce, na letisko, z mesta domov, alebo kamkoľvek potrebujete.

 

 

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.    

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.