Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Z brigádničky vedúcou predajne. Prešovčanka Jana je dôkazom toho, že to ide

„Moja práca je aj mojím hobby,“ hovorí vedúca najnovšej O2 Predajne Jana Mojsejová, ktorá u modrého operátora začínala počas štúdia ako greeterka.

Pekným príkladom toho, ako sa človek dokáže postupne vypracovať, keď chce, je Jana Mojsejová, ktorá v súčasnosti vedie jednu z troch prešovských O2 Predajní.

Začalo sa to prácou popri štúdiu

Jana pracuje v O2 už viac ako 5 rokov. K práci sa dostala cez inzerát uverejnený na pracovnom portáli. Začínala ešte počas štúdia na vysokej škole ako greeterka a uvádzala zákazníkov, ktorí prišli do predajne. „Po úspešnom absolvovaní pracovného pohovoru sa začala cesta, na začiatku ktorej som ani len netušila, že zo študentskej brigády sa vykľuje práca, čo ma bude napĺňať a prinesie mi každodennú príležitosť posúvať sa ďalej,“ spomína.

Od úplného začiatku práce v O2 Janu bavilo vzdelávať sa v oblasti telekomunikačných služieb aj technológií a postupne sa vytratila aj počiatočná obava, či brigádu popri štúdiu zvládne. „Najväčšou výzvou pre mňa bolo stať sa úspešnou obchodníčkou a pomáhať s úsmevom na tvári zákazníkom,“ približuje svoje začiatky.

Jana postupne vystriedala viacero pozícií – pracovala ako konzultantka predaja, O2 Guru, O2 Guru Master, zástupkyňa vedúceho predajne až dosiahla svoju súčasnú pozíciu, v rámci ktorej jednu z predajní vedie. „O2 je nielen férový operátor, ale aj zamestnávateľ a umožňuje svojim zamestnancom posúvať sa ďalej,“ hovorí.

Vďaka osobným skúsenostiam dokáže zamestnancov lepšie pochopiť

Otvorenie úplne novej pobočky bolo pre sympatickú vedúcu ďalšou profesijnou výzvou. „Nová pobočka pre mňa znamená nielen nové priestory, ale aj nový tím ľudí – osobností a nový koncept obsluhy zákazníkov,“ opisuje.

V novej predajni vedie 6-členný tím a za svoje veľké plus považuje to, že sa nepostavila hneď na vedúcu pozíciu, ale prešla viacerými funkciami. Vďaka tomu vie byť zamestnancom ešte nápomocnejšia. „Je to skúsenosť, ktorú mi nikto nezoberie. Vďaka nej viem svojich kolegov pochopiť, pomôcť im a motivovať ich, aby ďalej napredovali a nevzdávali sa pri prvom neúspechu,“ objasňuje.

Základom je dôvera a rešpekt

Práca na pozícii vedúcej predajne je podľa Janiných slov veľmi rôznorodá. Okrem rôznych administratívnych úloh je potrebné riadiť a motivovať tím spolupracovníkov, s ktorými prichádzajú do kontaktu zákazníci.

„Práve možnosť odovzdávať svoje doterajšie skúsenosti v oblasti predaja a zvládania komunikačných techník vo vzťahu k zákazníkom je pre mňa každodennou výzvou, cieľom a dôvodom, prečo som ponuku na túto funkciu prijala,“ vysvetľuje.

Okrem svojej bežnej agendy sa tak Jana denne zúčastňuje aj na predajnom procese, venuje sa koučingu zamestnancov a v prípade potreby im pomáha riešiť zložité situácie, ktoré na pracovisku vznikajú.

A aký je podľa nej recept na dobre fungujúci tím? „Základom je vzájomná dôvera a rešpekt. Samozrejme, nemôže chýbať úsmev a dobrá nálada. Svojmu tímu sa snažím vytvoriť uvoľnenú pracovnú atmosféru, v rámci ktorej sa každý vie realizovať a vydať zo seba to najlepšie,“ objasňuje vedúca jednej z troch prešovských predajní.

Benefitom je rodinná atmosféra aj možnosť kariérne sa posúvať

Práca v O2 Janu napĺňa. „Moja práca je aj mojím hobby,“ vyznáva sa. Ako veľkú výhodu vníma rodinnú atmosféru, ktorá u modrého operátora panuje. „Práca v O2 ma zaujala nielen finančným ohodnotením, ale aj pracovným prostredím, rôznymi zamestnaneckými výhodami a v neposlednom rade aj možnosťou kariérne sa posúvať,“ opisuje benefity.

„Na O2 mi imponuje aj to, že ak má zamestnanec záujem pracovať na sebe a vzdelávať sa, tak mu firma vie zabezpečiť množstvo príležitostí a možností, ako to dosiahnuť. Páči sa mi naša firemná kultúra, ktorá je založená na vzťahoch a na množstve interakcií medzi ľuďmi,“ pokračuje sympatická vedúca predajne.

Vzhľadom na svoju novú pozíciu by sa Jana chcela aj naďalej vzdelávať najmä v oblasti riadenia, zdokonaľovať svoje komunikačné schopnosti a zamerať sa aj na efektivitu svojej práce.

Zvažujete zmenu práce a zaujal vás Janin príbeh? Ponuku voľných pracovných miest v bratislavskej Centrále, banskobystrickom Zákazníckom centre aj v jednotlivých O2 Predajniach nájdete na www.spolocnost.o2.sk/kariera.

Jana Mojsejová

V spoločnosti O2 pracuje vyše päť rokov. Začínala ako greeterka v predajni, od novembra minulého roka pôsobí ako vedúca novootvorenej O2 Predajne v prešovskom nákupnom centre Eperia.

 

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Aké benefity ponúka modrý operátor svojim zamestnancom? Viac vám prezradia panie upratovačky z O2

Aké to je pracovať v O2 a aké výhody so sebou práca pre modrého operátora prináša?

Práca z domu, flexibilný pracovný čas či preplácanie PN, ale aj školenie a platené voľno nad rámec dovolenky tzv. O2 Prázdniny. Aj to sú benefity, ktoré modrý operátor ponúka svojim zamestnancov.

Láka vás práca v O2? Ponuku voľných miest nájdete na tomto mieste.

V novej kampani vám o všetkých výhodách práce v O2 porozprávajú 3 panie upratovačky – Edita, Zuzana a Marta, ktoré v O2 pracujú od 2 do 7 rokov a pracovné prostredie a kolektív naozaj dôverne poznajú.

Otvorené a priateľské vzťahy

„Chceli sme ľuďom ukázať, že nie sme len dynamický a férový operátor, ale aj moderná spoločnosť a perspektívny zamestnávateľ. Vyznačujeme sa unikátnou firemnou kultúrou, v rámci ktorej si napríklad všetci tykáme, dokonca aj s generálnym riaditeľom. Vzťahy na pracovisku sú aj vďaka tomu veľmi otvorené a priateľské,“ hovorí riaditeľka ľudských zdrojov O2 Mária Rapanová.

Riaditeľka ľudských zdrojov Mária Rapanová vyzdvihuje vzťahy v O2, ktoré sú veľmi otvorené a priateľské.

Voľno aj nad rámec zákona

Okrem príjemného neformálneho prostredia ponúka O2 svojim zamestnancom rôzne benefity. Medzi najobľúbenejšie patria napríklad O2 Prázdniny, teda platené voľno nad rámec zákona.

„Otvorená firemná kultúra nám umožňuje poskytovať našim zamestnancom benefity založené na úplnej dôvere. Už v prvom roku využila túto možnosť takmer tretina našich zamestnancov, priemerný počet čerpaných dní nad rámec dovolenky bol 3,3. Máme však aj prípady dlhodobejšieho využívania tohto benefitu kvôli vážnemu ochoreniu alebo situácii v rodine. Možnosť čerpať O2 Prázdniny nám vtedy príde úplne prirodzená,“ dodáva Rapanová.

Rovnakej obľube sa však teší aj flexibilný pracovný čas, preplácanie PN až do 1 mesiaca, možnosť práce z domu a príležitosť absolvovať rôzne externé a interné školenia či Mindpark – startup inkubátor pre zamestnancov O2 s cieľom motivovať ich a podporovať rozvoj ich kreatívnych nápadov.

Uvažujete o zmene práce alebo si hľadáte svoje prvé zamestnanie? Ak vás zaujali výhody práce v O2, pozrite si aktuálnu ponuku voľných miest na www.o2.sk/kariera.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.