7 mužov, ktorí hýbu slovenskou digitálnou reklamou

Inovujú slovenskú marketingovú scénu a posúvajú hranice marketingu. Toto je 7 zaujímavých osobností zo slovenských digitálnych agentúr.

Ak chcete mať prehľad v slovenskom marketingovom biznise, mali by ste okrem iných poznať aj tieto mená. V spolupráci s digitálnou marketingovou konferenciou Digital RULEZZ 2018 sme pripravili prehľad niektorých zaujímavých mužov, ktorí dlhodobo hýbu slovenskou marketingovou scénou.

Ich prednášky si spolu s prednáškami ďalších spíkrov zo Slovenska aj sveta môžete vypočuť 27. novembra na najväčšom evente o digitálnom marketingu na Slovensku. Lístky si môžete kúpiť tu.

Martin Woska z TRIADu

Martin Woska je spolumajiteľ a zároveň kreatívny a strategický riaditeľ reklamnej agentúry TRIAD. Okrem toho je aj prezidentom klubu najoceňovanejších kreatívcov Slovenska ADC.

Na konte má vyše 70 domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu, medzi nimi aj ocenenie za prínos digitálnemu marketingu na Digital PIE a cenu FILIP za celkový prínos slovenskej reklame.

Michal Pastier zo Zaraguzy

Michal Pastier je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Zaraguza a jeho meno je spojené aj so značkami ExponeaGoBigname. V roku 2016 bol Michal zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Res Publica, Google a Financial Times.

Rok predtým sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.

Filip Struhárik z Denníka N

Filip Struhárik je editor a social media manažér v Denníku N. Venuje sa najmä novinkám v online žurnalistike a digitálnych médiách a na tieto témy pripravuje aj populárny týždňový newsletter MediaBrífing.

Citovali ho už aj svetové médiá – agentúra Reuters, britská BBC, servery ako Mashable, TechCrunch a mnohé ďalšie veľké portály.

Peter Šebo z PS: Digital

Peter Šebo je zakladateľ agentúry PS:Digital. Niekoľko rokov pracoval ako redaktor pre digitálny marketing v odbornom mesačníku Stratégie a neskôr ako kreatívny riaditeľ pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia.

Pravidelne organizuje odborné konferencie z oblasti digitálneho marketingu na Slovensku aj v Českej republike.

Marcel Vašš z Etargetu

Marcel Vašš je šéfom reklamnej siete Etarget, firmy, ktorá stála pri zrode slovenského online marketingu a dodnes v ňom hrá významnú úlohu.

Denne sa venuje programatickému nákupu reklamy a tvorbe zmysluplných marketingových stratégií pre zákazníkov. Spolu s tímom skúsených odborníkov vybudoval uznávanú reklamnú platformu v 7 krajinách strednej a východnej Európy.

Ján Šifra z Folku

Ján Šifra založil a vedie agentúru Folk, ktorá tvorí zákaznícke magazíny a obsahové kampane na domácom aj globálnom trhu. Folk zastrešuje tvorbu obsahu pre firmy ako O2, Curaprox či Nadáciu VÚB.

Agentúra má za sebou takmer 2 000 brandových a produktových článkov, 10 magazínov aj ocenenie IAB za špeciálny prínos do slovenskej reklamy. Novinkou od Folku je marketingový newsletter Tri nápady ponúkajúci značkám hotové návrhy na kampane v slovenských médiách.

Braňo Macko z Ponyhouse

Braňo Macko je zakladateľ a kreatívny riaditeľ content marketingovej agentúry Ponyhouse. Pred jej založením pracoval ako copywriter v MUW Saatchi&Saatchi, Digita.sk či ADMA.

Má za sebou úspešné spolupráce napríklad so značkami ako RTVS, Red Bull, 365.bank, či Sedita.


Hľadáte ešte viac inšpirácie? Pozrite si aj 7 žien zo slovenského digitálneho marketingu, ktoré sa oplatí sledovať.


Všetci lídri internetového marketingu spomínaní v tomto článku búdu prednášať aj na Digital Rulezz 2018 – najväčšej konferencii digitálneho marketingu na Slovensku, ktorá sa bude konať 27. novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici.

Ak sa chcete dozvedieť viac o súčasných trendoch od najväčších kapacít internetového a mobilného marketingu u nás aj v zahraničí, určite príďte. Lístky nájdete na tomto mieste.

 

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Na najväčšiu konferenciu o digitálnom marketingu na Slovensku príde aj majiteľ Waze či manažér zo Shazam

Jeden deň, tri prednáškové sály, 25 spíkrov a viac ako 600 marketérov. To všetko čaká na návštevníkov konferencie Digital Rulezz 2018, ktorá patrí na Slovensku k najzaujímavejším eventom svojho druhu.

Digital Rulezz je najväčšia digitálna konferencia o internetovom a mobilnom marketingu na Slovensku. V poradí ôsmy ročník s podtitulom The Gamechanger sa bude tento rok konať 27. novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici.

Na konferencii sa predstavia poprední experti digitálneho marketingu zo Slovenska aj zo sveta. Svoju účasť už prisľúbili zvučné mená ako zakladateľ spoločnosti Waze Uri Levine, manažér spoločnosti Shazam William Menage či predseda správnej rady IAB Europe Constantine Karamas. Nebudú chýbať ani známe mená zo slovenských agentúr ako Michal Pastier zo Zaraguzy, Martin Woska z TRIADu či Peter Šebo z PS: Digital a mnoho ďalších.

Program bude počas dňa prebiehať v hlavnej prednáškovej sále a dvoch workshopových sálach. Medzi horúcimi témami nebudú chýbať ani zmeny v ochrane súkromia, natívna reklama, virtuálna realita, umelá inteligencia, chatboti, prípadové štúdie veľkých a malých značiek a konkrétne riešenia, ktoré majú potenciál byť game changermi v odvetví.

Do podujatia zostáva už iba necelý mesiac a lístky sa rýchlo míňajú, preto odporúčame registrovať sa čím skôr. Vstupenky na Digital Rulezz 2018 si môžete zakúpiť tu.


Rasťo Chvála bloguje o predbiehaní: Nepodceňte situáciu

Motoristický novinár a bývalý majster Slovenska v rely radí, ako správne predbiehať tak, aby ste sa vyhli nepríjemnostiam aj prípadným nehodám.

Motoristický novinár, ambasádor kampane O2 Nebuď pirát a aktivity Chvála bezpečnej jazde, ktorá motoristom prináša množstvo dobrých rád aj špeciálnu ponuku O2 Extra výhod, Rasťo Chvála v blogu približuje, ako predbiehať nielen na obojsmernej ceste. 

Jazdite zodpovedne, naištalujte si appku O2 Extra výhody a získajte navigáciu zadarmo aj 5 GB dát k tomu. Viac informácií

Občas zídem dole z rýchlostnej komunikácie R1 a len tak pre spomienky a relax brázdim cesty prvej triedy medzi Nitrou a Žiarom nad Hronom. Inokedy zas na týchto cestách urobím mojim deťom exkurziu do minulosti a rozprávam, ako sme tu jazdili v 90. rokoch.

Na takzvanej ceste smrti vtedy všetci predbiehali. Doslova to pripomínalo automobilové preteky, akurát tu išli pretekári aj v protismere. Dnes by mi to už strach nedovolil, ale vtedy to bol národný šport.

Keď prichádzal na rad úsek s krátkou rovinkou, bolo treba podradiť, aby mal motor ideálne otáčky. Potom nasledovalo nazbieranie rýchlosti, priblíženie k autu a ak za zákrutou nič nešlo, ostával len mrk do zrkadla, či náhodou nejde zozadu niekto rýchlejší, a šup, už bol predbiehací manéver hotový. Kto takto nevedel predbiehať, skončil zle.

„V dobre známom prostredí, na cestách, ktoré už poznáme naspamäť, nesmieme situáciu podceniť. Naopak, v neznámom prostredí treba na manéver oveľa väčší priestor.“

Áno, mrazí ma pri predstave, ako sa jazdilo na ceste číslo 65. Na druhej strane často sa predbiehalo ako z učebnice, dnes mnohým šoférom táto skúsenosť chýba. Často predbiehajú na nevhodnom prevodovom stupni a nepozerajú sa za seba.

V časoch rýchlych áut treba brať do úvahy, že niekto začal predbiehať skôr ako najbližšie auto za kamiónom. Predbiehací manéver na obojsmernej ceste je špecifický tým, že trvá veľmi krátko, za ten čas však treba vyhodnotiť veľa informácií: vhodný úsek, autá v protismere, autá vzadu, auto pred nami a v neposlednom rade technické danosti auta.

V dobre známom prostredí, na cestách, ktoré už poznáme naspamäť, nesmieme situáciu podceniť. Naopak, v neznámom prostredí treba na manéver oveľa väčší priestor, lebo nevieme, ako rýchlo a kde sa vystrčí oproti idúce auto. Špeciálne si všímajme horizonty alebo nenápadné odbočky, z ktorých môže na cestu vybehnúť iné auto.

Stále ostáva dôležité sledovať prostredie vôkol cesty, a tak trochu si načítať správanie šoféra pred nami. Aj keď to nevyzerá ako nutné, predbiehací manéver začnime vždy v otáčkach, pri ktorých motor začína poriadne ťahať. Oplatí sa podradiť alebo pri automatickej prevodovke stlačiť plyn na podlahu.

„Úmysel predbiehať dávajme najavo skoro, ešte pred začatím manévra, a okrem protismeru pozerajme do spätného zrkadla.“

Úmysel predbiehať dávajme najavo skoro, ešte pred začatím manévra, a okrem protismeru pozerajme do spätného zrkadla. Ak predbiehame viac áut v kolóne, počítajme s tým, že nie každý nás vidí, a tak môže začať predbiehať.

Na zaradenie späť do svojho pruhu treba tiež priestor a predbiehací manéver by sme mali začať len vtedy, ak existuje miesto na zaradenie. Nie je správne, ak miesto na zaradenie musia vytvoriť iní vodiči brzdením.

Zlé predbiehanie na obojsmernej ceste, našťastie, nepatrí medzi časté príčiny dopravných nehôd, ale pokiaľ ide o následky, je na tom najhoršie. Najmä čerství šoféri by si mali prvé predbiehania skúsiť na naozaj prehľadných cestách a nezačínať s predbiehaním kamiónov.

V začiatkoch pomôže natrénovať si pomyselný predbiehací manéver okolo kamióna na diaľnici. Aspoň zistíte, akú dráhu na to potrebujete.

Rasťo Chvála

Prečítajte si aj ďalšie blogy Rasťa Chválu:

Jazdite zodpovedne, pozrite si Rasťove odporúčania na bezpečnú jazdu a staňte sa lepším vodičom. Navyše môžete získať 5 GB dát a využiť špeciálnu ponuku O2 Extra výhod a uplatniť si skvelé zľavy na tankovanie, autoškolu aj kondičné jazdy. Viac informácií nájdete na www.extravyhody.o2.sk.


Predobjednajte si nový Samsung Galaxy Note10 a získajte naspäť až 580 €

Čítaj viac

Výkon, výdrž aj výborné fotky. Pozrite si aktuálny výber top zariadení

Čítaj viac

O2 vylepšilo balíky dát pre kartu O2 Voľnosť. 1 GB dát môže byť váš už za 1 €

Čítaj viac