Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

7 priekopníčok slovenského marketingu

Stoja na čele tímov či celých agentúr a udávajú trendy v digitálnom marketingu na Slovensku. Toto je 7 úspešných žien, ktoré sa oplatí sledovať.

Na prestížnych pozíciách v slovenskej marketingovej branži ľahko nájdete talentované ženy, ktoré už roky vedú tímy kreatívcov a od ktorých sa každý podnikateľ či marketér môže mnohému priučiť. Pozreli sme sa na to, ktoré mená by ste určite mali poznať a ktoré slovenské marketérky sa oplatí sledovať.

Maru Mitlíková

Maru Mitlíková je výkonnou riaditeľkou agentúry Triad Advertising. Začínala ako account executive a na vrcholovú pozíciu vo firme sa vypracovala už po troch rokoch od nástupu do agentúry. Je tiež členkou Ar­bit­ráž­nej ko­mi­sie Rady pre re­klamu a spo­lu­pra­cuje s Aso­ciá­ciou di­gi­tál­nych mar­ke­tin­go­vých agen­túr (ADMA).

Blažena Sedrovičová

Blažena Sedrovičová má s marketingom a komunikáciou dlhoročné skúsenosti. Začínala v projekte Košice, Európske hlavné mesto kultúry 2013 a neskôr bola zamestnaná v agentúrach ako Neopublic Porter Novelli či SKPR Strategies a preskákala si aj freelancingom. Od roku 2016 pracovala ako managing director v agentúre PS:Digital a dnes by ste ju našli doma na materskej dovolenke.

Júlia Michaleková

Júlia Michaleková je najznámejšia z jej osemročného pôsobenia v známej slovenskej online marketingovej agentúre Visibility. V nej sa postupne vypracovala až na pozíciu managing director, v ktorej pôsobila tri roky. Nedávno sa rozhodla agentúru opustiť a prejsť na klientskú stranu, pričom vedie online marketingový tím Tatra Banky. Zároveň je konateľkou vo firme DASE, ktorá sa zameriava na pokročilú dátovú analytiku.

Ivana Pacoňová

Ivana Pacoňová začala svoju kariéru ako copywriterka v digitálnej agentúre Core4 a za pomerne krátky čas sa vypracovala na pozíciu jej kreatívnej riaditeľky. Na konte má niekoľko Klincov, Zlatých Peciek, kampaní mesiaca podľa medialne.sk či najnovších ocenení Digital Pie.

Judita Horváth

Judita Horváth má za sebou už dlhú cestu slovenským digitálnym marketingom. Venovala sa niekoľkým oblastiam od dizajnu po SEO a má skúsenosti s riadením ľudí aj projektov. Prešla si slovenskou agentúrou Zaraguza a už viac ako dva roky šéfuje slovenskej pobočke medzinárodnej marketingovej agentúry MUW Sa­at­chi & Sa­at­chi. Tam začínala ako vedúca digitálneho oddelenia a za uplynulé roky aj vďaka jej talentu a pracovitosti je dnes firma na popredných priečkach v rebríčku slovenských agentúr.

Veronika Pizano

Veronika Pizano vyštudovala marketing a pôsobila ako riaditeľka v IAB Slovakia, marketingová manažérka v Piano media a od roku 2016 má vo vydavateľstve W Press na starosti promo aktivity časopisu .týždeň. V jej životopise by ste našli aj akademické aktivity v podobe doktorátu v odbore marketingová komunikácia či prednášania marketingu na UCM v Trnave. Bola súčasťou tímov UniCamp, Startup Weekend Bratislava, TEDxBratislava a Mono.sk.

Mária Sztarovics

Mária Sztarovics dokázala vybudovať B2B marketingovú agentúru Wings4U v časoch krízy a popri materskej dovolenke. Firma má tri dcérske spoločnosti – v USA, Singapure a Českej republike a klientov v 94 krajinách sveta. Medzi klientmi Wings4U by ste našli aj také spoločnosti ako Microsoft, Oracle či Twitter.

Hľadáte ešte viac inšpirácie? Pozrite si aj 7 mužov, ktorí hýbu slovenskou reklamou a ktorých sa oplatí sledovať.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Milan Morávek: Digitálnym bonusom si stále môžete znižovať výšku faktúr. Po novom je však jeho hodnota polovičná

Vďaka Digitálnemu bonusu mohli zákazníci O2 ušetriť desiatky eur. Komerčný riaditeľ Milan Morávek vysvetľuje, prečo sa rozhodli Digitálny bonus upraviť.

Spoločnosť O2 ohlásila začiatkom januára zníženie hodnoty Digitálneho bonusu z dvoch na jedno euro. Využívať ho môžu zákazníci, ktorí majú aktivovanú digitálnu formu faktúry, uhrádzajú ju digitálne z pohodlia domova a zároveň majú aktivovaný digitálny box v appke Moje O2.

Nainštalujte si aplikáciu Moje O2 a získajte exkluzívne akcie a zľavy.

Úprava výšky Digitálneho bonusu sa prejaví postupne a prví zákazníci ju zaznamenajú na faktúrach už koncom marca. Komerčný riaditeľ O2 Milan Morávek v rozhovore vysvetľuje, čo viedlo k úprave Digitálneho bonusu a čo to znamená pre zákazníka. 

O2 vo februári zníži hodnotu Digitálneho bonusu, znamená to zdražovanie služieb v O2?

V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým zákazníkom, ktorí Digitálny bonus využívajú, pretože nám pomáhajú šetriť životné prostredie a takisto nemalú časť nákladov spojenú s papierovaním a administratívou. Odmenou za ich digitálne správanie bol práve Digitálny bonus, ktorým boli od leta 2020 zvýhodnení oproti zákazníkom, ktorí sa nesprávali digitálne. 

Do tohto dňa sa im tak podarilo ušetriť na faktúrach často desiatky eur. Technicky preto nejde o zdražovanie, pretože hodnota našich produktov a služieb ostáva aj naďalej na rovnakej úrovni ako vlani, ale je pravda, že práve týchto zákazníkov sa zníženie dotkne v podobe navýšenia ich faktúr. Aj naďalej sú však v porovnaní s cenníkovými cenami zvýhodnení v podobe jednoeurového Digitálneho bonusu.

Prečo ste sa rozhodli pristúpiť k takémuto kroku?

Odpoveď nájdeme v ekonomike Slovenska. Ceny tovarov a služieb kontinuálne rastú, pričom najdramatickejšie sa vyvíjajú ceny elektriny, ktorá je pre fungovanie našich sietí najdôležitejšia. Zvyšovanie cien nekopíruje úsporu nákladov, ktorú nám zákazníci pomáhali vytvárať svojím digitálnym správaním. 

Keďže sme nechceli ísť v rovnakom tempe ako iné podnikateľské subjekty a ceny našich služieb plošne zdražovať, rozhodli sme sa zamerať sa na zľavy, ktorými si zákazníci znižujú cenníkové ceny produktov. Logickým a najflexibilnejším riešením je teda zníženie hodnoty Digitálneho bonusu. 

Aj naďalej však chceme zákazníkov motivovať správať sa digitálne, a preto myšlienku Digitálneho bonusu neopúšťame úplne, len znižujeme jeho hodnotu. Je to fér voči nim ako zákazníkom a rovnako aj nám ako poskytovateľovi telekomunikačných služieb. Zníženie hodnoty bonusu nám totiž rozviaže ruky pri vytvorení zdravého prostredia na investície, ktoré smerujú okrem iných oblastí aj do výmeny sietí. To pozitívne ovplyvní nielen zachovanie súčasnej kvalitatívnej úrovne poskytovania našich služieb, ale aj evolúciu sieťovej infraštruktúry, ktorá tak bude reflektovať budúce trendy.

Plánujete v tomto roku aj nejaké pozitívne zmeny, ktoré zákazníkov potešia viac?

Určite áno, naše produkty nie sú nemenné a zastavené v čase a to je aj základný princíp, ktorým sa ako operátor riadime. Zoberte si napríklad vývoj produktu Zlatý O2 paušál za posledných 10 rokov. Kým jeho cenníková cena za tie roky vzrástla len nepatrne z 30 na 32 eur, jeho hodnota neporovnateľne narástla. 

Kým pred desiatimi rokmi mali zákazníci s paušálom k dispozícii neobmedzené odosielanie SMS správ, 300 minút volaní do všetkých sietí a žiaden predplatený objem dát, ktoré boli navyše dostupné len v 2G sieti, dnešný Zlatý O2 SMART paušál už obsahuje nekonečné volania, SMS aj 10 GB dát v rýchlej 4G LTE alebo 5G sieti. Navyše je v ňom zahrnuté aj predplatné na aplikáciu s prémiovým obsahom, ako napríklad HBO GO, Voyo či Tidal, a zároveň ďalšie gigabajty dát v plnej rýchlosti pre zákazníkom zvolené aplikácie. Jeho hodnota tak za desať rokov stúpla niekoľkonásobne.

Môžeme teda potvrdiť, že aj na rok 2022 máme veľké plány a pozitívnych zmien sa dočkajú všetci naši zákazníci. Viac však prezrádzať nemôžem, môžem len povedať, že sa je na čo tešiť a prečo nám zachovať priazeň aj naďalej.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.