7 priekopníčok slovenského marketingu

Stoja na čele tímov či celých agentúr a udávajú trendy v digitálnom marketingu na Slovensku. Toto je 7 úspešných žien, ktoré sa oplatí sledovať.

Na prestížnych pozíciách v slovenskej marketingovej branži ľahko nájdete talentované ženy, ktoré už roky vedú tímy kreatívcov a od ktorých sa každý podnikateľ či marketér môže mnohému priučiť. Pozreli sme sa na to, ktoré mená by ste určite mali poznať a ktoré slovenské marketérky sa oplatí sledovať.

Maru Mitlíková

Maru Mitlíková je výkonnou riaditeľkou agentúry Triad Advertising. Začínala ako account executive a na vrcholovú pozíciu vo firme sa vypracovala už po troch rokoch od nástupu do agentúry. Je tiež členkou Ar­bit­ráž­nej ko­mi­sie Rady pre re­klamu a spo­lu­pra­cuje s Aso­ciá­ciou di­gi­tál­nych mar­ke­tin­go­vých agen­túr (ADMA).

Blažena Sedrovičová

Blažena Sedrovičová má s marketingom a komunikáciou dlhoročné skúsenosti. Začínala v projekte Košice, Európske hlavné mesto kultúry 2013 a neskôr bola zamestnaná v agentúrach ako Neopublic Porter Novelli či SKPR Strategies a preskákala si aj freelancingom. Od roku 2016 pracovala ako managing director v agentúre PS:Digital a dnes by ste ju našli doma na materskej dovolenke.

Júlia Michaleková

Júlia Michaleková je najznámejšia z jej osemročného pôsobenia v známej slovenskej online marketingovej agentúre Visibility. V nej sa postupne vypracovala až na pozíciu managing director, v ktorej pôsobila tri roky. Nedávno sa rozhodla agentúru opustiť a prejsť na klientskú stranu, pričom vedie online marketingový tím Tatra Banky. Zároveň je konateľkou vo firme DASE, ktorá sa zameriava na pokročilú dátovú analytiku.

Ivana Pacoňová

Ivana Pacoňová začala svoju kariéru ako copywriterka v digitálnej agentúre Core4 a za pomerne krátky čas sa vypracovala na pozíciu jej kreatívnej riaditeľky. Na konte má niekoľko Klincov, Zlatých Peciek, kampaní mesiaca podľa medialne.sk či najnovších ocenení Digital Pie.

Judita Horváth

Judita Horváth má za sebou už dlhú cestu slovenským digitálnym marketingom. Venovala sa niekoľkým oblastiam od dizajnu po SEO a má skúsenosti s riadením ľudí aj projektov. Prešla si slovenskou agentúrou Zaraguza a už viac ako dva roky šéfuje slovenskej pobočke medzinárodnej marketingovej agentúry MUW Sa­at­chi & Sa­at­chi. Tam začínala ako vedúca digitálneho oddelenia a za uplynulé roky aj vďaka jej talentu a pracovitosti je dnes firma na popredných priečkach v rebríčku slovenských agentúr.

Veronika Pizano

Veronika Pizano vyštudovala marketing a pôsobila ako riaditeľka v IAB Slovakia, marketingová manažérka v Piano media a od roku 2016 má vo vydavateľstve W Press na starosti promo aktivity časopisu .týždeň. V jej životopise by ste našli aj akademické aktivity v podobe doktorátu v odbore marketingová komunikácia či prednášania marketingu na UCM v Trnave. Bola súčasťou tímov UniCamp, Startup Weekend Bratislava, TEDxBratislava a Mono.sk.

Mária Sztarovics

Mária Sztarovics dokázala vybudovať B2B marketingovú agentúru Wings4U v časoch krízy a popri materskej dovolenke. Firma má tri dcérske spoločnosti – v USA, Singapure a Českej republike a klientov v 94 krajinách sveta. Medzi klientmi Wings4U by ste našli aj také spoločnosti ako Microsoft, Oracle či Twitter.

Hľadáte ešte viac inšpirácie? Pozrite si aj 7 mužov, ktorí hýbu slovenskou reklamou a ktorých sa oplatí sledovať.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

O2 mení pohľad na paušály. Okrem veľkých objemov dát ponúka hudbu, filmy aj spravodajstvo

Nové O2 SMART Paušály umožňujú vychutnať si neobmedzené volania, množstvo dát aj obľúbené aplikácie v rýchlej 4G sieti. Vyskladať si ich môžete tak, ako vám najlepšie vyhovuje.

Vedeli ste, že 75 % času na mobile trávime v aplikáciách a až polovicu všetkých dát spotrebúvajú aplikácie YouTube, Facebook a Instagram? Spoločnosť O2 sa rozhodla priniesť nový koncept paušálov, ktorý vychádza z meniacich sa preferencií a potrieb zákazníkov. Samozrejmosťou sa stávajú nielen neobmedzené volania, SMS a MMS, ale aj veľké balíky dát a predplatné obľúbených aplikácií. 

„Začína sa nová éra nahliadania na to, čo dokáže mobilný paušál svojmu používateľovi ponúknuť. Ako je v O2 zvykom, pri tvorbe produktov dbáme najmä na hodnotu, ktorú si zákazník od nás odnesie. Preto prichádzame s novými O2 SMART Paušálmi, ktoré prinášajú viac, ako by ste od operátora očakávali,“ hovorí riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.

Paušál ako prostriedok šírenia kvalitného obsahu

O2 odštartovalo predstavenie novej ponuky livestreamovaným eventom O2 SMART Talks s podtitulom Pripravte sa na digitálnu budúcnosť, na ktorom sa predstavili viacerí spíkri – moderátor a YouTuber Sajfa ako zástupca online zábavy a obsahu, bloger a publicista Jakub Goda ako ambasádor významu plateného spravodajského obsahu na internete, hudobník a raper Branči Kováč a hviezda filmovej a divadelnej branže Zdena Studenková.

Svojím rozprávaním vyskladali obraz unikátneho obsahu v online priestore, tak ako ho od utorka 5. novembra 2019 ponúka spoločnosť O2 ako jediný operátor v rámci svojich paušálov.

„Ctíme si kvalitný obsah a myslíme si, že náš O2 SMART Paušál je ideálnym prostriedkom na jeho šírenie, či už hovoríme o hudbe, filme, spravodajstve, alebo zábave. Preto do nových O2 SMART Paušálov pribaľujeme okrem veľkých objemov dát aj predplatený obsah v rámci aplikácií HBO GO, TIDAL či O2 TV v mobile alebo spravodajských webov Denníka SME a Denníka N. Zákazník si tak môže paušál namiešať podľa svojich preferencií a toho, čo v skutočnosti využíva,“ dodáva Tóth.

Namiešajte si paušál podľa svojich potrieb

Aby O2 uspokojilo potreby všetkých svojich zákazníkov, ponúka 5 variantov nových paušálov. V rámci každého ponúka ako samozrejmosť neobmedzené volania, SMS a MMS správy.

Okrem toho získajú zákazníci veľké objemy dát na vybrané tzv. štandardné aplikácie (Instagram, Facebook, TiTok, Gmail, WhatsApp, Viber, Waze, Mapy Google) aj predplatné na tzv. prémiové aplikácie, ktoré ponúkajú kvalitný obsah (HBO GO, TIDAL, O2 TV v mobile, Denník SME a Denníka N vrátane Denníka E). Okrem samotného predplatného aplikácie dostane zákazník aj 10 GB dát na jej používanie.

Vami vybraný paušál si môžete upraviť podľa svojich potrieb a v prípade, že vám zvolená skladba nebude vyhovovať, môžete si ju zmeniť.

Zistite viac o aplikáciách, ktoré si môžete vybrať v rámci svojho O2 SMART Paušálu. Prečítajte si

Čo prinášajú nové O2 SMART Paušály:

  • Neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ už od 15 €
  • Veľké objemy dát
  • 10 GB dát navyše pre každú z vybraných aplikácií
  • Predplatné prémiových aplikácií, napríklad HBO GO alebo TIDAL, ktoré môžete využívať nielen vo svojom mobile

Biely O2 SMART Paušál

Je určený pre zákazníkov, ktorí vôbec nedátujú alebo dátujú len sporadicky, ale nechcú sa viac obmedzovať v telefonovaní či posielaní správ. Biely O2 SMART Paušál prináša neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ aj možnosť kúpy akéhokoľvek zariadenia na začiatku od 0 €. V prípade potreby si môžete dokúpiť balík 1 GB dát za 3 €.

Modrý O2 SMART Paušál

Tento paušál bude vyhovovať najmä menej náročným používateľov dát, ale obľúbia si ho aj zákazníci, ktorí síce zvyčajne používajú len zopár aplikácií, no chcú byť neustále online. Súčasťou Modrého O2 SMART Paušálu sú neobmedzené volania, SMS a MMS v celej EÚ a 1 GB dát.

Zákazníci zároveň získajú ďalších 10 GB dát na jednu vybranú aplikáciu či bonus na zariadenie vo výške 60 €. Ak sa rozhodnete bonus nevyužiť, môžete sa tešiť na ďalších 10 GB dát na ďalšiu štandardnú aplikáciu.

Strieborný O2 SMART Paušál

Strieborný O2 SMART Paušál je určený pre všetkých, ktorí si bez aplikácií nevedia predstaviť svoje fungovanie. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 3 GB dát aj 2 × 10 GB na dve aplikácie z ponuky. Jedna z nich môže byť prémiová – paušál v tomto prípade zahŕňa aj predplatné. Zákazníci si môžu vybrať z aplikácií HBO GO, TIDAL Music, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

Navyše môžu získať bonus na zariadenie vo výške 72 €. Ak si ho neuplatnia, dostanú 10 GB dát na využívanie ďalšej štandardnej aplikácie podľa vlastného výberu.

Zlatý O2 SMART Paušál

Zlatý O2 SMART Paušál uspokojí potreby náročných multimediálnych zákazníkov. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 10 GB dát a 3 × 10 GB dát na tri aplikácie z ponuky, pričom jedna z nich môže byť prémiová – paušál v tomto prípade zahŕňa aj predplatné. Zákazníci si môžu vybrať z aplikácií HBO GO, Tidal, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

Zákazník tiež môže využiť bonus na zariadenie vo výške 120 € alebo ďalších 10 GB dát na štandardnú, resp. prémiovú aplikáciu vrátane predplatného.

Platinový O2 SMART Paušál

Najštedrejší paušál v ponuke O2 je určený pre zákazníkov, ktorí nechcú pri používaní svojho smartfónu robiť žiadne kompromisy. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 25 GB dát a 4 × 10 GB dát na štyri aplikácie z ponuky, pričom dve z nich môžu byť prémiové – paušál zahŕňa aj ich predplatné. Zákazníci si aj v tomto prípade môžu vybrať z aplikácií HBO GO, TIDAL, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

V prípade Platinového O2 SMART Paušálu si zákazníci môžu uplatniť bonus na zariadenie až vo výške 240 € alebo získať ďalších 10 GB dát na prémiovú aplikáciu vrátane predplatného.

Oslovila vás nová ponuka paušálov od O2? Viac informácií sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

O2 mení pohľad na paušály. Okrem veľkých objemov dát ponúka hudbu, filmy aj spravodajstvo

Nové O2 SMART Paušály umožňujú vychutnať si neobmedzené volania, množstvo dát aj obľúbené aplikácie v rýchlej 4G sieti. Vyskladať si ich môžete tak, ako vám najlepšie vyhovuje.

Vedeli ste, že 75 % času na mobile trávime v aplikáciách a až polovicu všetkých dát spotrebúvajú aplikácie YouTube, Facebook a Instagram? Spoločnosť O2 sa rozhodla priniesť nový koncept paušálov, ktorý vychádza z meniacich sa preferencií a potrieb zákazníkov. Samozrejmosťou sa stávajú nielen neobmedzené volania, SMS a MMS, ale aj veľké balíky dát a predplatné obľúbených aplikácií. 

„Začína sa nová éra nahliadania na to, čo dokáže mobilný paušál svojmu používateľovi ponúknuť. Ako je v O2 zvykom, pri tvorbe produktov dbáme najmä na hodnotu, ktorú si zákazník od nás odnesie. Preto prichádzame s novými O2 SMART Paušálmi, ktoré prinášajú viac, ako by ste od operátora očakávali,“ hovorí riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.

Paušál ako prostriedok šírenia kvalitného obsahu

O2 odštartovalo predstavenie novej ponuky livestreamovaným eventom O2 SMART Talks s podtitulom Pripravte sa na digitálnu budúcnosť, na ktorom sa predstavili viacerí spíkri – moderátor a YouTuber Sajfa ako zástupca online zábavy a obsahu, bloger a publicista Jakub Goda ako ambasádor významu plateného spravodajského obsahu na internete, hudobník a raper Branči Kováč a hviezda filmovej a divadelnej branže Zdena Studenková.

Svojím rozprávaním vyskladali obraz unikátneho obsahu v online priestore, tak ako ho od utorka 5. novembra 2019 ponúka spoločnosť O2 ako jediný operátor v rámci svojich paušálov.

„Ctíme si kvalitný obsah a myslíme si, že náš O2 SMART Paušál je ideálnym prostriedkom na jeho šírenie, či už hovoríme o hudbe, filme, spravodajstve, alebo zábave. Preto do nových O2 SMART Paušálov pribaľujeme okrem veľkých objemov dát aj predplatený obsah v rámci aplikácií HBO GO, TIDAL či O2 TV v mobile alebo spravodajských webov Denníka SME a Denníka N. Zákazník si tak môže paušál namiešať podľa svojich preferencií a toho, čo v skutočnosti využíva,“ dodáva Tóth.

Namiešajte si paušál podľa svojich potrieb

Aby O2 uspokojilo potreby všetkých svojich zákazníkov, ponúka 5 variantov nových paušálov. V rámci každého ponúka ako samozrejmosť neobmedzené volania, SMS a MMS správy.

Okrem toho získajú zákazníci veľké objemy dát na vybrané tzv. štandardné aplikácie (Instagram, Facebook, TiTok, Gmail, WhatsApp, Viber, Waze, Mapy Google) aj predplatné na tzv. prémiové aplikácie, ktoré ponúkajú kvalitný obsah (HBO GO, TIDAL, O2 TV v mobile, Denník SME a Denníka N vrátane Denníka E). Okrem samotného predplatného aplikácie dostane zákazník aj 10 GB dát na jej používanie.

Vami vybraný paušál si môžete upraviť podľa svojich potrieb a v prípade, že vám zvolená skladba nebude vyhovovať, môžete si ju zmeniť.

Zistite viac o aplikáciách, ktoré si môžete vybrať v rámci svojho O2 SMART Paušálu. Prečítajte si

Čo prinášajú nové O2 SMART Paušály:

  • Neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ už od 15 €
  • Veľké objemy dát
  • 10 GB dát navyše pre každú z vybraných aplikácií
  • Predplatné prémiových aplikácií, napríklad HBO GO alebo TIDAL, ktoré môžete využívať nielen vo svojom mobile

Biely O2 SMART Paušál

Je určený pre zákazníkov, ktorí vôbec nedátujú alebo dátujú len sporadicky, ale nechcú sa viac obmedzovať v telefonovaní či posielaní správ. Biely O2 SMART Paušál prináša neobmedzené volania, SMS a MMS správy v celej EÚ aj možnosť kúpy akéhokoľvek zariadenia na začiatku od 0 €. V prípade potreby si môžete dokúpiť balík 1 GB dát za 3 €.

Modrý O2 SMART Paušál

Tento paušál bude vyhovovať najmä menej náročným používateľov dát, ale obľúbia si ho aj zákazníci, ktorí síce zvyčajne používajú len zopár aplikácií, no chcú byť neustále online. Súčasťou Modrého O2 SMART Paušálu sú neobmedzené volania, SMS a MMS v celej EÚ a 1 GB dát.

Zákazníci zároveň získajú ďalších 10 GB dát na jednu vybranú aplikáciu či bonus na zariadenie vo výške 60 €. Ak sa rozhodnete bonus nevyužiť, môžete sa tešiť na ďalších 10 GB dát na ďalšiu štandardnú aplikáciu.

Strieborný O2 SMART Paušál

Strieborný O2 SMART Paušál je určený pre všetkých, ktorí si bez aplikácií nevedia predstaviť svoje fungovanie. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 3 GB dát aj 2 × 10 GB na dve aplikácie z ponuky. Jedna z nich môže byť prémiová – paušál v tomto prípade zahŕňa aj predplatné. Zákazníci si môžu vybrať z aplikácií HBO GO, TIDAL Music, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

Navyše môžu získať bonus na zariadenie vo výške 72 €. Ak si ho neuplatnia, dostanú 10 GB dát na využívanie ďalšej štandardnej aplikácie podľa vlastného výberu.

Zlatý O2 SMART Paušál

Zlatý O2 SMART Paušál uspokojí potreby náročných multimediálnych zákazníkov. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 10 GB dát a 3 × 10 GB dát na tri aplikácie z ponuky, pričom jedna z nich môže byť prémiová – paušál v tomto prípade zahŕňa aj predplatné. Zákazníci si môžu vybrať z aplikácií HBO GO, Tidal, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

Zákazník tiež môže využiť bonus na zariadenie vo výške 120 € alebo ďalších 10 GB dát na štandardnú, resp. prémiovú aplikáciu vrátane predplatného.

Platinový O2 SMART Paušál

Najštedrejší paušál v ponuke O2 je určený pre zákazníkov, ktorí nechcú pri používaní svojho smartfónu robiť žiadne kompromisy. Okrem neobmedzených volaní, SMS a MMS správ v celej EÚ prináša balík 25 GB dát a 4 × 10 GB dát na štyri aplikácie z ponuky, pričom dve z nich môžu byť prémiové – paušál zahŕňa aj ich predplatné. Zákazníci si aj v tomto prípade môžu vybrať z aplikácií HBO GO, TIDAL, O2 TV, Denník N alebo Denník SME.

V prípade Platinového O2 SMART Paušálu si zákazníci môžu uplatniť bonus na zariadenie až vo výške 240 € alebo získať ďalších 10 GB dát na prémiovú aplikáciu vrátane predplatného.

Oslovila vás nová ponuka paušálov od O2? Viac informácií sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.


5 smartfónov, ku ktorým dostanete v O2 aj druhý mobil

Čítaj viac

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Čítaj viac

Vyskúšali sme štýlový Honor 9X s vysúvacou selfie kamerou. Komu sa najviac oplatí?

Čítaj viac