Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

Cestujte do Viedne výhodnejšie vďaka novembrovej ponuke Slovak Lines

Zákazníci O2 môžu v termíne od 15. do 17. novembra vycestovať do Viedne za bezkonkurenčnú cenu.

Chystáte sa na výlet do Viedne, letíte z letiska Schwechat do sveta alebo sa, naopak, vraciate z dovolenky domov? Pri príležitosti 30. výročia Novembra 89 pripravila spoločnosť Slovak Lines pre zákazníkov O2 špeciálnu ponuku na cestovanie autobusom.

V termíne od 15. do 17. novembra 2019 ponúka spoločnosť Slovak Lines zákazníkom O2 zľavnený autobusový lístok z Bratislavy do centra Viedne za 1,70 €. Spiatočný lístok vás tak vyjde na 3,40 €. Zľavový kód si môžete od 5. novembra 2019 získať na stránke www.extravyhody.o2.sk alebo zaslaním kľúčového slova NOVEMBER3 na číslo 99333.

Zľavu si môžete ako promo kód ihneď uplatniť pri kúpe lístka na www.slovaklines.sk. Cestovať však musíte v termíne od 15. do 17. novembra.

Ak máte v tomto čase naplánovaný odlet z viedenského letiska alebo prílet naň, môžete zľavový kód využiť aj na cestu z Bratislavy na letisko Schwechat alebo zo Schwechatu do Bratislavy. Jednosmerný lístok vás bude stáť 1,70 €.

Cestujte do sveta so spoločnosťou Pelikán so zľavou 17 € na letenky alebo 50 € na letecký dovolenkový pobyt. Viac informácií

Čo sa oplatí vidieť vo Viedni? Inšpirujte sa tipmi od zamestnancov Slovak Lines

Vo Viedni sa toho dá vidieť, zažiť a vyskúšať veľa aj počas celodenného výletu. Na svoje si tu príde každý, či už ste fanúšik architektúry, múzeí, alebo dobrého jedla. Ak vás hlavné mesto susedného Rakúska láka, no neviete, kam sa vybrať, inšpirujte sa tipmi od CEO a ďalších zamestnancov Slovak Lines.

Zároveň sme sa ich opýtali, prečo by nechceli žiť na Slovensku pred 30 rokmi, teda v čase, keď sloboda pohybu nebola bežnou súčasťou našich životov.

Zamestnancov Slovak Lines sme sa opýtali:

  1. Prečo by ste sa nechceli vrátiť na Slovensko pred Novembrom 89?
  2. Ktoré miesta vo Viedni máte radi a odporúčate ich navštíviť ostatným?

Pavol Labant, CEO Slovak Lines

1. Rád žijem vo svete, v ktorom stačí odhodlanie a šikovnosť, aby ste sa mohli pokúsiť splniť si sny, a v ktorom máte slobodu sadnúť na najbližší autobus a vydať sa za ním, kam len chcete.

2. Najradšej chodím s deťmi do Prátra a vždy sa k nim na kolotočoch a horských dráhach rád pridám. Pritom im opisujem, s akými zábavnými atrakciami sme si museli v detstve vystačiť my, čo mi často nechcú veriť.

František Šátor, vodič

1. Pretože dnes môžem vycestovať do zahraničia, kedy chcem, nielen ako vodič autobusu na letisko Schwechat. Je dobré vedieť, že vďaka dostupným letenkám sa môžem k cestujúcim, ktorých vozím, kedykoľvek pridať aj ja.

2. Mám rád mestský okruh Ring a historickú časť Viedne v jeho vnútri. Veľké čaro má pre mňa aj zámok Belvedere, ktorý každý deň míňam cestou na stanicu Hauptbahnhof.

Milada Bokorová, manažérka predaja dopravných služieb

1. Som rada, že môžem slobodne cestovať po Európe aj po svete a nemusím stáť v rade na pomaranče, ktoré už zoženiem nielen na Vianoce.

2. Medzi moje najobľúbenejšie miesta patrí zámok Schönbrunn s jeho rozľahlými záhradami a s nádhernou zoologickou záhradou. Celý rok sa teším na viedenské vianočné trhy a ich neskutočnú atmosféru.

Martin Hanula, šéf marketingu

1. Pred rokom 1989 to bolo o tom, čo všetko sa nedalo. Nedali sa zohnať veci, nedalo sa vycestovať, nedalo sa podnikať. Ľudia boli ustráchaní a o tom, čo by radi zmenili, si prinajlepšom šepkali.

2. Chovám kone a som vášnivý jazdec, takže moja topka je určite Španielska jazdecká drezúrna škola, ktorá sídli v centre Viedne a pravidelne organizuje vystúpenia žiarivo bielych lipicanov, ktorých na cisárskom dvore šľachtili vyše 200 rokov. Vždy odtiaľ odchádzam naplnený úžasom a pokorou.

Daniel Feranec, manažér komunikácie

1. Za posledných 30 rokov som hral v metalovej kapele a nosil dlhé vlasy. Študoval som na vysokej škole, aj keď som z rodiny emigrantov a disidentov. Navštívil som Spojené štáty americké, Austráliu či Island. Komunizmus som zažil iba ako dieťa, no pamätám sa, aké problémy som si vyrobil so súdruhmi a so súdružkami, keď som si napríklad uťahoval z iskričkovského sľubu. Ja som úplne spokojný s tým, v akej dobe žijem.

2.  Ako vyzerá moja ideálna návšteva Viedne? Vystúpim z autobusu na stanici Hauptbahnhof, odveziem sa metrom do štvrti Museumsquartier a pozriem si nejakú aktuálnu výstavu v MUMOK a Leopold Museum. Odtiaľ to mám kúsok pešo na trh Naschmarkt na najlepší hummus a pastrami v reštaurácii Neni.

Ak vás zamestnanci Slovak Lines inšpirovali a radi by ste si spravili výlet do Viedne alebo cestovali výhodnejšie na letisko Schwechat, nezabudnite využiť špeciálnu ponuku na zľavnený autobusový lístok.

Ako získať spiatočný lístok do Viedne za 3,40 €

  • Na zľavu majú nárok zákazníci O2.
  • Zľavový kód si môžete od 5. novembra 2019 vygenerovať na stránke www.extravyhody.o2.sk alebo zaslaním kľúčového slova NOVEMBER3 na číslo 99333.
  • Ponuka platí na spiatočný lístok z Bratislavy do centra Viedne v hodnote 3,40 €, prípadne na jednosmerný lístok v hodnote 1,70 € z Bratislavy na letisko Schwechat alebo späť.
  • Lístok si zakúpite na stránke www.slovaklines.sk. Zľavnený lístok platí iba na cestu v termíne od 15. do 17. novembra 2019.

Ak máte radi cestovanie a plánujete spoznať ďalšiu destináciu, využite aj špeciálnu ponuku, ktorú pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie pripravila spoločnosť Pelikán. Získajte zľavu 17 € na letenku a 50 € na letecké dovolenky. Viac informácií o ponuke nájdete na tomto mieste.

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Nové tváre O2 Luddo a Moya spoznávajú svet ľudí

Po dvoch rokoch zmenilo O2 maskotov značky. Namiesto uškatca Tóna a morského prostredia značku reprezentujú dvaja roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružstvo do sveta ľudí.

Keď sa v roku 2017 prvýkrát objavil na obrazovkách uškatec Tóno, bol symbolom vývoja O2 na dospelého operátora, ktorý ponúka more možností všetkým svojim zákazníkom. Aj keď je Tóno stále medzi ľudmi obľúbený, nové smerovanie O2 si opäť vyžiadalo zmenu. A nových maskotov. Zoznámte sa s Luddom a Moyou.

Luddo a Moya: Ľudia časom prestanú využívať dolné končatiny a naučia sa levitovať. Spoznajte nové tváre O2

Rozdielni roboti

Luddo a Moya sú roboti, ktorí sa spoločne vydali na dobrodružné spoznávanie sveta ľudí. Ako to už pri výpravách býva, hlavní hrdinovia sú veľmi rozdielni.

„Pri tvorbe nového konceptu sme potrebovali ukázať, že prinášame technologické inovácie, no zároveň si udržať ľudskú komunikáciu značky O2. Nechceli sme ukazovať šťastnú rodinku, ktorá sa teší z technologických hračiek, tak sme na to išli z opačnej strany a ukázali ľudské vlastnosti a emócie na niečom veľmi technickom,“ opisuje vznik robotov Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ agentúry Oliver, ktorá komunikačný koncept vymyslela.

Na žltom a troška omlátenom robotovi Luddovi vidno, že počas svojej existencie už čo-to zažil, no práve vďaka skúsenostiam dokáže byť empatický a prejavovať emócie od melanchólie až po nikdy neutíchajúci optimizmus.

Meno Luddo vzniklo kombináciou ľubozvučného slovenského mena Ľudovít a pomenovania hnutia luddistov, ktorí bojovali proti strojom a modernizácii, ako symbol toho, že človek je stále dôležitý.

Elegantná hi-tech Moya je jeho úplným protikladom. Ku všetkým impulzom z okolitého sveta pristupuje pragmaticky a analyzuje všetky možné premenné, aby vždy podala 100 % výkon.

Jemný náznak ľudskosti cítiť jedine v jej sarkastických poznámkach. Meno Moya pochádza z aplikácie Moje O2 a predstavuje jej ďalší vývojový stupeň. Oslovením „Moja“ zároveň mätie Ludda, ktorý často nevie, ako sa k ich vzťahu postaviť.

Dvaja roboti a segedín

Roboti Moya a Luddo na prvý pohľad vyzerajú mimozemsky, no obaja pochádzajú zo Zeme. Stvorili ich v prísne tajnom laboratóriu O2 na blizžšie neurčenom mieste na Záhorí. Nikto nevie, prečo sa práve títo dvaja roboti vydali na spoločnú misiu.

V kuloároch ale koluje legenda, že oboch náhle a neplánovane aktivoval elektrický výboj z vyskratovanej mikrovlnky, keď si jeden zo zamestnancov zohrieval segedín.

„Napriek zásadným vizuálnym aj charakterovým odlišnostiam by jeden pre druhého aj život položili. Aj keď je vlastne ťažké posúdiť, či sa existencia sebauvedomujúceho robota vôbec považuje za život. Obaja však chcú spoznávať ľudský svet a ľudskosť ako takú – čím trochu pripomínajú príbeh Pinocchia – idú na to však zásadne odlišne,” hovorí Tomáš Slobodník, spoluautor nového konceptu a príbehu oboch postáv.

Nový otvorený svet

Príbeh a vlastnosti Ludda a Moye vychádzajú z nových strategických pilierov O2. Jedným z nich je prinášať technologické novinky
a zmysluplné inovácie, ktoré využije čo najviac zákazníkov. Aj preto prišla potreba priniesť nové tváre značky. Nové smerovanie sa už nedalo úplne zladiť s morským prostredím uškatca Tóna.

„Vždy sme využívali metafory, no aj v priebehu posledných dvoch rokov nastalo niekoľko situácií, kde technologickosť propozície nepasovala do morského sveta. Zvieratká len ťažko prinútime, aby používali smartfón alebo počúvali hudbu,“ vysvetľuje stratég agentúry Oliver Emil Myjavec.

Pri novom koncepte značka prvýkrát využíva dva veľmi výrazné profilované charaktery, ktorým sa snaží dávať čo najviac priestoru, aby sa prejavili. Nová komunikácia tiež prvýkrát kombinuje 3D modely so skutočnými ľudskými postavami a prostredím.

„Keď boli maskotmi značky maňušky, prinášali humor v podobe gagov. Posledné dva roky prinášal uškatec Tóno istú hĺbku myšlienok. Tentoraz máme príležitosť odhaľovať osudy dvoch postáv a sledovať vývoj ich vzťahu. Reklamné materiály síce využívajú viac dialógov, no práve vďaka nim majú väčšiu šancu prepojiť sa so svetom ľudí,“ komentuje Tomáš Slobodník vývoj komunikačných konceptov a doterajších maskotov značky O2.

Prvé reakcie na robotov boli pozitívne. V čase, keď ešte vznikal ich vzhľad, pomáhali ľudia z testovacích skupín pri vytváraní ich povahových čŕt. Pre Ludda a Moyu už dnes existuje nový otvorený svet, kde by teoreticky mohli v budúcnosti stretnúť aj nové zaujímavé postavičky. Zatiaľ sa musia sústrediť na svoju prvú misiu: predstaviť ľuďom nové O2 SMART Paušály.

Nové O2 SMART Paušály umožňujú prispôsobiť si paušál presne podľa svojich potrieb a vybrať si obľúbené aplikácie s extra dátami a predplatným. Viac informácií o ponuke sa dozviete na stránke www.o2.sk alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám pomôžu vyskladať si paušál presne podľa vašich potrieb.    

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.