10 extra imidžových reklám, ktoré prekvapia najmä svojou výstrednosťou

Tie najlepšie reklamy sú vtipné, kreatívne či dojímavé. A najmä štýlové.

Ktorá je vaša obľúbená reklama? Asi sa zhodneme na tom, že tie dobré musia byť najmä vtipné, kreatívne, prípadne emotívne. A niekedy aj poriadne uletené. Vybrali sme niekoľko, ktoré to spĺňajú do bodky:

Tenis na veľrybe

Kde sú v živote limity, kam sa až dá zájsť? Prečo by ste si napríklad nemohli zahrať tenis na chrbte veľryby a popritom pózovať paparazzom? Všetko len vďaka novému sprchovaciemu gélu.

Keď veci fungujú

Ani kúsoček tejto reklamy nie je dotvorený špeciálnymi efektami. Aj to je jeden z dôvodov, prečo táto zábavka vyšla na niečo málo cez šesť miliónov dolárov a produkcia trvala sedem mesiacov. Záverečný slogan to vystihol dokonalo: “Nie je to nádherné, keď veci fungujú?”

Jeden moment

Jeden moment – tak znie názov brilantnej reklamy pre spoločnosť Morton Salt, na ktorom sa podieľala americká rocková kapela OK Go.

V úvode vidíte rýchlu sekvenciu pozostávajúcu z vybuchujúcich balónov, vedier s farbami, dokonca s explodujúcimi gitarami. Celé to trvá iba približne štyri sekundy, a následne si to pozriete znovu. Tentokrát však spomalené do štvorminútového videa. Klobúk dole, ako sa tvorcom podarilo celú scénku dokonalo zosynchronizovať do jedného kompaktného celku.

Deti Super Bowlu

Super Bowl je finálovým zápasom amerického futbalu a udalosťou, ktorú v USA sledujú desiatky miliónov divákov. Víťazné mestá oslavujú vo veľkom, a tak nečudo, že po deviatich mesiacoch od tejto udalosti podľa štatistík viditeľne poskočí prírastok obyvateľstva. Rôzne ročníky detí Super Bowlu sa v tejto reklame stretli, aby spolu so spevákom Sealom naspievali pieseň oslavujúcu najobľúbenejší americký šport.

Oslava farebnosti

Pamätáte si ešte túto reklamu? Musí to byť zážitok vypustiť 250 tisíc farebných skákacích loptičiek na najvyššom kopci San Francisca a užívať si pohľad na to, ako letia dole ulicou.

Torta veľká ako auto

Reklama o tom, ako cukrári vytvorili pre Škodu tortu v životnej veľkosti, si odniesla dokonca sošku Zlatého Leva z reklamného festivalu v Cannes. Zaujímavosťou je, že výroba sladkej Fabie bola 62-krát drahšia, ako skutočné auto. Škoda len, že sa po všetkých tých hodinách vo svetlách reflektorov pokazila a musela sa vyhodiť.

Pozor, šoféruje Sophie

Volvo vyviedlo celkom slušný kúsok. Po nesmierne úspešnej reklame so Jean-Claude Van Dammom, prišla na rad malá Sophie. Štvorročné dievčatko, ktorému do rúk vložili diaľkové ovládanie a nechali ju pojazdiť si s 18-tonovým kamiónom po opustenom areáli s viacerými prekážkami.

Vaša denná dávka drámy

Pri príchode novej televíznej stanice do Belgicka, umiestnil reklamný štáb do stredu jedného z obyčajných flámskych námestí veľké červené tlačidlo s nápisom “Pridaj drámu”. V okamihu, ako sa ho nejaký odvážlivec pokúsi stlačiť, vypukne chaos. Televízia, skrátka vie, ako má vyzerať poriadna dráma.

Svet je skrátka úžasný

Televízna stanica Discovery o sebe vyhlasuje, že ona samotná je najväčším fanúšikom Zeme. A tak s najväčšími hviezdami svojich dokumentárnych filmov ako Bear Grylls, Mike Rows (Špinavé práce) či “búrač mýtov” Jamie Hyneman natočili nesmierne pozitívne a inšpiratívne video o krásach našej planéty.

Grrr

Ak vám niečo lezie na nervy, tak to zmeňte. Honde sa napríklad nepáčili hlučné dieselové motory, tak ich nahradila ekologicky šetrnejším motorom i-CTDi. A k tomu natočila jednu z najúspešnejších (a zároveň najčudnejších) reklám automobilového priemyslu vôbec.

Keď sme sa pred 10 rokmi zjavili

Spoločnosť O2 momentálne oslavuje svoje desiate narodeniny a pri tejto príležitosti predstavili dátové paušály, určené zákazníkom, ktorí svoje telefóny používajú najmä na internet.

Ak ste aj vy z tých, ktorí strávia viac času online, než s telefónom pri uchu, poďte si pozrieť ponuku nových dátových paušálov od O2 a už sa v ničom neobmedzujte.

Potrebujete poradiť s výberom
programu O2 Dáta?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme
vám v priebehu najbližšieho pracovného dňa.

Ďakujeme. Zavoláme vám.
Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Férová Nadácia O2 prerozdelí na projekty k 30. výročiu Nežnej revolúcie 30 000 €

Férová Nadácia O2 spúšťa nový grantový program. V rámci tohto ročníka, ktorý nesie názov Sloboda nie je samozrejmosť, podporí projekty, ktoré mladým približujú demokraciu a slobodu.

O2 pravidelne, už niekoľko rokov, pripomína udalosti 17. novembra 1989 a hodnoty s ním spojené. Tento rok k svojim aktivitám pridá aj grantovú výzvu Férovej nadácie O2. K 30. výročiu Nežnej revolúcie prerozdelí sumu 30 000 €.

Nadácia podporí projekty, ktoré mladým priblížia hodnoty slobody a demokracie

Tento ročník grantového programu Férovej nadácie O2 pod názvom Sloboda nie je samozrejmosť sa bude niesť v duchu 30. výročia Nežnej revolúcie. Férová nadácia podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú a priblížia hodnoty slobody a demokracie sumou spolu až 30 000 €.

„O2 sa pripomínaniu hodnôt slobody a demokracie venuje systematicky už niekoľko rokov. Považujeme preto za prirodzené ísť tento rok ešte ďalej a pri príležitosti 30. výročia Novembra 89 chceme prostredníctvom Férovej nadácie O2 pomôcť takým verejnoprospešným a neziskovým projektom, ktoré sa snažia mladým ľuďom ukázať a vysvetliť význam týchto udalostí a hodnôt,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia a predseda správnej rady Férovej nadácie O2.

„Nie sú totiž len historickým momentom, ale aj niečím, čo veľmi silno vplýva na našu prítomnosť a na to, že žijeme v slobodnej demokratickej krajine, kde sa nemusíme báť vyjadriť svoj názor, či už ide o jednotlivcov, alebo o značky,“ dopĺňa.

Podmienkou prihlásenia projektov je ich verejnoprospešný účel a zameranie na širokú cieľovú skupinu. Prihlásiť sa môžu inovatívne a kreatívne projekty, ktoré zaujímavým a invenčným spôsobom mladej generácii vysvetľujú udalosti Nežnej revolúcie a hodnoty, ktoré nám priniesla.

„Každoročne stojíme pred výzvou, ako upútať pozornosť generácie, ktorá novembrové udalosti nezažila a rovnako nemá skúsenosti ani s režimom pred rokom 1989, aby sme zdôraznili dôležitosť hodnôt, ktoré Nežná revolúcia priniesla. Rozhodli sme sa preto podporiť také projekty, ktoré budú schopné toto posolstvo prerozprávať mladým formou, ktorá im je najbližšia,“ približuje Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia zodpovedná za Férovú nadáciu O2.

O grant sa môžu zapojiť projekty zamerané na vzdelávanie aj umenie

Projekty pritom môžu byť zamerané na rôzne oblasti, či už na inovatívne vzdelávanie, ktorému sa Férová nadácia O2 venuje už dlhodobo, ale aj na literatúru, na umenie, na hudbu či na technológie. „Fantázii sa medze nekladú a my vo Férovej nadácii O2 budeme veľmi radi, ak budeme môcť byť súčasťou mnohých skvelých projektov, ktoré vynikajú unikátnosťou či kreativitou,“ dodáva.

Aj tento rok bude projekty posudzovať Správna rada Férovej nadácie O2 v zložení Peter Gažík, Michal Meško a Juraj Vaculík.

„November 89 bol pre mňa jednou z rozhodujúcich životných etáp. Nie tým, že som sa stal jedným zo študentských lídrov, spoznal som fantastických ľudí, ktorí napriek strachu, obavám a s vedomím, že riskujeme úplne všetko si povedali, že už dosť a odmietli ďalej žiť v klamstve, neslobode a beznádeji,“ hovorí Juraj Vaculík, jeden zo študentských lídrov Nežnej revolúcie, v súčasnsoti úspešný podnikateľ, spoluzakladateľ AeroMobilu aj reklamnej agentúry Made by Vaculik a zároveň člen správnej rady Férovej nadácie O2.

„Tým, že sme neboli ticho a v priebehu pár dní sa k nám pripojili mnohé výrazné osobnosti a hlavne masy, umožnili, že posledných 30 rokov žijeme v omnoho lepších časoch, aj keď sme oprávnene nie vždy spokojní. A to je dobre, pretože sloboda nie je zadarmo, treba ju chrániť a kultivovať každodennými činmi, morálkou a správaním,“ hovorí o dôležitosti slobody v našich životoch.

Ako sa prihlásiť

Stojíte za zaujímavým projektom, ktorý mladým ľuďom pripomína a priblížuje hodnoty slobody a demokracie? Prihlášku do grantového programu môžete odovzdať prostredníctvom online formulára na www.o2.sk/sloboda do polnoci 30. júna 2019.

Pred podaním prihlášky odporúčame preštudovať si štatút grantového programu Sloboda nie je samozrejmosť na stránke Férovej Nadácie O2.


Vybrali sme 11 najlepších smartfónov z júnovej ponuky

Čítaj viac

Huawei 1+1: získajte k smartfónu Huawei aj druhý telefón alebo hodinky

Čítaj viac

Férová Nadácia O2 prerozdelí na projekty k 30. výročiu Nežnej revolúcie 30 000 €

Čítaj viac