Najzábavnejšie svetové reklamy, ktoré zahanbia aj Hollywood

Sú často lepšie ako samotné filmy. Toto je výber najlepších televíznych reklám z celého sveta.

Ak sú televízne reklamy spravené kvalitne, často môžu byť lepšie, vtipnejšie, dojemnejšie, alebo pútavejšie ako samotné filmy či programy, ktoré prerušujú.

Presvedčte sa sami pri výbere najlepších svetových reklám:

Virtuálny svet vs. realita

Geniálna francúzska reklama, ktorá dokazuje, že aj na tak obyčajný produkt, akým je toaletný papier, sa dá urobiť vtipná a originálna reklama.

Reklama na optiku

Zahmlené sklá môžu byť nebezpečné. Zaobstarajte si okuliare so sklami, ktoré sa nezahmlievajú.

Auto rýchle už na pohľad

Vyzerá tak rýchlo, že sa za ním rozbehne pes, aj keď len parkuje na ulici. Jednoduchý a pritom mimoriadne vtipný nápad  priniesol tejto reklame celú radu ocenení na prestížnych reklamných festivaloch.

Buďme spolu, ale nemusíme byť rovnakí

Fotky mačiek, psov a iných milých zvieratiek už dávno ovládli internet. Samozrejme, ani v reklame preto nemôžu sklamať.

Malé zlé dievčatko

Policajt zastaví auto, vyžiada si doklady a pýta sa dievčatka vzadu, či sa mamička ponáhľa. “To nie je moja mamička”, odpovie dievčatko a v rukách drží tabuľku s nápisom “pomôžte mi”. Podarená britská reklama propaguje súťaž mladých režisérskych talentov, ktorí sa narodili so zmyslom pre drámu.

Láska na prvý pohľad

Reklama na auto, v ktorom sa cítite tak dobre, že ste ochotný urobiť čokoľvek, aby ste sa v ňom opäť mohli povoziť. Napríklad aj vydržať návštevu u veterinára.

Štúdium v zahraničí

Mladík príde do zmenárňe niekde v Číne a snaží sa vysvetliť pani za okienkom, že potrebuje peniaze. Tá si výzvu na odovzdanie peňazí preloží trochu inak. Záverečný slogan informuje: “Ak chcete študovať v zahraničí, možno oceníte menšiu pomoc.”

Videokonferenčný hovor

Šefovi sa nedarí nadviazať videohovor so svojou zamestnankyňou kvôli zlému spojeniu. Alebo skôr kvôli autu, ktoré vám pomôže naplánovať si deň lepšie vďaka aktuálnym informáciám o počasí.

Miluji tě, mé VUT

Reklama z dielne našich susedov, ktorej zámerom je prilákať mladé IT talenty študovať na Vysoké učení technické (VUT) v Brne. “Miluji tě, mé VUT” už nebudete vedieť dostať z hlavy.

To musíte prežiť

A niečo z domova. Jedna z vydarených slovenských reklám pre študentov herectva na Vysokej škole muzických umení, ktorá mala za cieľ propagovať Festival divadelných škôl.

Chýbajú vám dáta na viac zábavy?

Zábavy nikdy nie je dosť. Keď sa minú dáta a wifi práve nie je v dohľade, ostáva len dúfať, že máme nejaké to zábavné videjko načítané v pamäti. O2 takýmto situáciam predchádza novou službou Datahit, ktorá automaticky obnovuje váš dátový balíček a to len za 3 eurá.

Ak práve trávite mesiac v prírode a počúvate len šum horských potokov alebo zavýjanie vlkov, Datahit prenesie vaše nevyužité dáta do ďalšieho mesiaca. Už žiadne flákajúce sa megabajty.

[datahitshort]

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Raz týždenne posielame výber toho najlepšieho zo Sódy.


5 spôsobov, ako na úspešnú SMS kampaň

Nové technológie robia z SMS správ užitočný nástroj na podnikanie.

To, že mobil nosia všetci, nie je nič nové. Vďaka nástupu smartfónov sa ale úplne zmenil spôsob, ako môžete jeho majiteľov osloviť, a to aj cez také jednoduché médium ako je SMS správa.

Tu je niekoľko spôsobov na to, ako efektívne získať zákazníkov cez SMS kampaň.

1. Určite si cieľovú skupinu

Bez toho, aby ste vedeli, koho sa chystáte osloviť, sa ďaleko nedostanete. Vaša firma je tu pre určitý druh ľudí a tých musíte dobre poznať. Akého sú pohlavia? Koľko majú rokov? Čo majú radi? Aké sú ich potreby? Akým problémom čelia? Tieto otázky vám pomôžu určiť, komu správy poslať a napísať dobre zacielený text.

2. Buďte pripravení na reakciu

Na vaše SMS správy by mal človek vedieť ihneď reagovať. Ponúkate zľavu? Presvedčte sa, že je vaša prevádzka otvorená. Ponúkate službu či produkt na skúšku? Buďte pripravení na nápor ľudí. Niektorí sa k SMSke vrátia aj neskôr, no skôr pri menej impulzívnych nákupoch.

3. Zistite, kde sa pohybujú a kedy vás potrebujú

Ak má vaša firma jednu či viac kamenných pobočiek, môžete kampaň zacieliť iba na ľudí, ktorí sú práve v ich okolí. Ešte väčšiu odozvu môžete získať, keď oslovíte tých, ktorí vás práve potrebujú. Ponúknite parkovanie návštevníkom koncertu, kontrolu bicykla jazdcom na hrádzi, či donášku pizze ľuďom, ktorí sa práve vrátili z práce.

4. Pridajte odkazy

SMS alebo MMS kampaň môžete nastaviť tak, aby cielila výlučne na ľudí so smartfónmi. Takých je dobré nasmerovať na webové stránky. Na svojom webe im môžete povedať viac, motivovať ich k zdieľaniu na sociálnych sieťach, alebo si vypýtať ich e-mail.

5. Dajte im hodnotu

Kampane, v ktorých hovoríte iba o sebe, nie sú pre ľudí také zaujímavé ako tie, ktoré im niečo dajú. Motivujte ich k okamžitému činu ponúknutím zľavy, špeciálnou akciou, alebo im povedzte niečo užitočné. Napríklad, aby sa počas slnečného dňa nezabudli natrieť opaľovacím krémom. Ten si samozrejme môžu kúpiť vo vašej neďalekej drogérii.

Vyskúšajte si SMS kampaň a presne zasiahnite nových zákazníkov podľa polohy a demografie.

 

Raz týždenne posielame výber toho najlepšieho zo Sódy.


Predobjednajte si nový Huawei Mate 10 Pro a získajte 360° kameru zadarmo

Čítaj viac

Lifetech: Čo je nové