Keď požiadate o prenos čísla do O2, môže sa stať, že váš starý operátor prenos zamietne. Ak sa to stane, musíte začať s prenosom odznovu. To sa síce dá aj cez SMSku, no najlepšie je sa takémuto zdržaniu úplne vyhnúť. A to tak, že si pred prenosom skontrolujete aktuálnosť vašich údajov u starého operátora. Toto sú pritom najčastejšie príčiny odmietnutia prenosu:
1. Vydali ste sa a zmenili si priezvisko
Operátori rozhodne nemajú nič proti sobášom. Ak sa ste si však po svadbe zmenili priezvisko a registrujete sa pod ním do O2, je potrebné zmenu najskôr ohlásiť u vášho starého operátora. Inak prenos odmietne.
2. Odsťahovali ste sa od rodičov
Okrem svojich obľúbených vecí si nezabudnite so sebou zobrať aj svoje číslo. Pred prenosom musíte pôvodnú adresu rodičov zmeniť na svoju novú aj u starého operátora.
3. Číslo chcete previesť z firmy na fyzickú osobu alebo naopak
Ak ste si založili firmu a chcete svoje číslo preniesť pod ňu, je nutné u vášho starého operátora doplniť do zmluvy vaše IČO a ostatné firemné údaje.
To isté platí v prípade, že u pôvodného operátora ste boli registrovaní ako firma a u O2 chcete byť vedení už ako fyzická osoba.
Máte záujem o prenos čísla?
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme vám
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.