Ak sú televízne reklamy spravené kvalitne, často môžu byť lepšie, vtipnejšie, dojemnejšie, alebo pútavejšie ako samotné filmy či programy, ktoré prerušujú.
Presvedčte sa sami pri výbere najlepších svetových reklám:
Virtuálny svet vs. realita
Geniálna francúzska reklama, ktorá dokazuje, že aj na tak obyčajný produkt, akým je toaletný papier, sa dá urobiť vtipná a originálna reklama.
Reklama na optiku
Zahmlené sklá môžu byť nebezpečné. Zaobstarajte si okuliare so sklami, ktoré sa nezahmlievajú.
Auto rýchle už na pohľad
Vyzerá tak rýchlo, že sa za ním rozbehne pes, aj keď len parkuje na ulici. Jednoduchý a pritom mimoriadne vtipný nápad priniesol tejto reklame celú radu ocenení na prestížnych reklamných festivaloch.
Buďme spolu, ale nemusíme byť rovnakí
Fotky mačiek, psov a iných milých zvieratiek už dávno ovládli internet. Samozrejme, ani v reklame preto nemôžu sklamať.
Malé zlé dievčatko
Policajt zastaví auto, vyžiada si doklady a pýta sa dievčatka vzadu, či sa mamička ponáhľa. “To nie je moja mamička”, odpovie dievčatko a v rukách drží tabuľku s nápisom “pomôžte mi”. Podarená britská reklama propaguje súťaž mladých režisérskych talentov, ktorí sa narodili so zmyslom pre drámu.
Láska na prvý pohľad
Reklama na auto, v ktorom sa cítite tak dobre, že ste ochotný urobiť čokoľvek, aby ste sa v ňom opäť mohli povoziť. Napríklad aj vydržať návštevu u veterinára.
Štúdium v zahraničí
Mladík príde do zmenárňe niekde v Číne a snaží sa vysvetliť pani za okienkom, že potrebuje peniaze. Tá si výzvu na odovzdanie peňazí preloží trochu inak. Záverečný slogan informuje: “Ak chcete študovať v zahraničí, možno oceníte menšiu pomoc.”
Videokonferenčný hovor
Šefovi sa nedarí nadviazať videohovor so svojou zamestnankyňou kvôli zlému spojeniu. Alebo skôr kvôli autu, ktoré vám pomôže naplánovať si deň lepšie vďaka aktuálnym informáciám o počasí.
Miluji tě, mé VUT
Reklama z dielne našich susedov, ktorej zámerom je prilákať mladé IT talenty študovať na Vysoké učení technické (VUT) v Brne. “Miluji tě, mé VUT” už nebudete vedieť dostať z hlavy.
To musíte prežiť
A niečo z domova. Jedna z vydarených slovenských reklám pre študentov herectva na Vysokej škole muzických umení, ktorá mala za cieľ propagovať Festival divadelných škôl.
Chýbajú vám dáta na viac zábavy?
Zábavy nikdy nie je dosť. Keď sa minú dáta a wifi práve nie je v dohľade, ostáva len dúfať, že máme nejaké to zábavné videjko načítané v pamäti. O2 takýmto situáciam predchádza novou službou Datahit, ktorá automaticky obnovuje váš dátový balíček a to len za 3 eurá.
Ak práve trávite mesiac v prírode a počúvate len šum horských potokov alebo zavýjanie vlkov, Datahit prenesie vaše nevyužité dáta do ďalšieho mesiaca. Už žiadne flákajúce sa megabajty.
[datahitshort]