Aj v Lučenci môžete pri prenose čísla získať telefón k paušálu O2 na začiatok už za 2 €

Zvažujete prenos čísla do O2? V lučeneckej predajni ho bez problémov vybavíte za 20 minút a nový telefón môžete k paušálu získať na začiatok len za 2 €.

Prenos čísla môže na prvý pohľad pôsobiť zložito, opak je však pravdou. Skúsení predajcovia vám všetko vysvetlia a poradia aj s výberom vhodného paušálu či telefónu.

Ak hľadáte paušál, ktorý vám umožní neobmedzené volania a smskovanie do všetkých sietí a v základnej ponuke ponúka aj balík dát, vyberte si Strieborný O2 Paušál.

Hľadáte paušál, ktorý by vám umožňoval neobmedzené volania a smskovanie do všetkých sietí? Stavte na Strieborný O2 Paušál, ku ktorému dostanete aj balík dát. Viac informácií

Za 20 € vďaka nemu získate nielen neobmedzené volania a SMS-ky do všetkých sietí v rámci celej EÚ, ale aj balíček dát a naplno si tak môžete vychutnávať rýchly mobilný internet 4G LTE, ktorý je vďaka novej sieti dostupný už pre viac ako 92 % obyvateľov Slovenska. V rámci Strieborného O2 Paušálu si môžete vybrať z 2 variantov – 500 MB alebo 1 GB dát. Ak si zvolíte 500 MB dát, môžete si zároveň uplatniť bonus na nový telefón vo výške 96 €.

Máte obavy zo zmluvnej pokuty? O2 sa o pokutu u vášho starého operátora do výšky 150 € postará za vás.

Ste z Lučenca alebo okolia a chcete si preniesť číslo? Pripravili sme pre vás praktický návod, ako na to.

1. Navštívte predajňu O2

Zastavte sa v lučeneckej O2 Predajni alebo navštívte niektorú predajňu v blízkom okolí. Kompletný zoznam predajní nájdete na webe O2.

2. Vojdite do predajne a poobzerajte sa po voľnom predajcovi

Vojdite do predajne a poobzerajte sa, ktorý predajca je voľný. Ak sú stoly plné, minútku počkajte, kým predajcovia vybavia predošlého zákazníka.

Čas si môžete skrátiť nahliadnutím na novú ponuku telefónov, ktoré môžete k novému paušálu získať na začiatok už za 2 €.

3. Dohodnite si prenos čísla so zrušením viazanosti

Keď je predajca voľný, sadnite si k nemu a povedzte mu, že by ste si chceli preniesť číslo so zrušením viazanosti u svojho operátora.

Predajca si následne vypýta telefónne číslo, ktoré chcete preniesť a občiansky preukaz. Chvíľku na to sa dohodnete na paušále, ktorý vám vyhovuje.

4. Predajca s vami pripraví a prejde žiadosť o prenos

Popri príprave dokumentov vám predajca predstaví služby, ktoré si každý zákazník O2 môžete jednoducho vybaviť z pohodlia domova.

Kým pripraví žiadosť o prenos, zmluvu a súhlas so spracovaním osobných údajov, môžete si pozrieť tlačené vydanie magazínu Sóda, ktorý nájdete v každej pobočke O2 a pokojne si ho vezmite so sebou domov.

5. Dostanete zmluvu na podpis

Pri žiadosti o zmenu čísla sa v O2 nemusíte báť stohov papiere, ktoré čakajú na váš podpis. Všetko sa podpisuje biometricky, teda podobne, ako keď si vybavujete občiansky preukaz

6. Vyberiete si nový telefón

Ak si chcete vybrať aj nový telefón, v O2 nájdete najširšiu ponuku telefónov na domácom trhu. Neviete, ktorý z telefónov bude pre vás ten najlepší? Nechajte si poradiť priamo od predajcu.

V prípade, že sa rozhodnete pre Strieborný O2 Paušál s balíkom 500 MB dát, môžete si na telefón uplatniť bonus vo výške 96 €.

7. Z predajne odídete s novou SIM kartou

Z predajne odídete s novou SIM kartou a v prípade, že ste sa rozhodli aj pre kúpu nového telefónu, tak aj so záručným listom a s dokladom o jeho kúpe. Kópiu zmluvy vám O2 pošle e-mailom. Ak máte záujem aj o vytlačenú verziu, predajca vám ju na požiadanie vytlačí.

Približne 4 pracovné dni po vybavení novej SIM karty, bude ešte fungovať aj tá predchádzajúca. Medzičasom predajca zadá na spracovanie všetky potrebné formality a administratívu spojenú s prenosom čísla.

8. SMS o aktivácii

Keď vám príde SMS-ka o aktivácii, vymeňte si jednoducho starú SIM kartu za novú a môžete si začať naplno užívať výhody nového paušálu. Po vložení novej karty postačí zadať PIN kód, ktorý nájdete v dokumentoch od predajcu a môžete začať telefonovať, smskovať a využívať dáta.

Máte záujem o prenos čísla?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo
a budeme vás kontaktovať.
Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a my vám zavoláme
v priebehu najbližšieho pracovného dňa.
Ďakujeme. Zavoláme vám.
Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Na týchto miestach v Lučenci stretnete milých ľudí, ktorí vám spríjemnia deň

Spolu s O2 sme sa vybrali do Lučenca, aby sme vám priniesli tipy na miesta, kde zaručene stretnete milých ľudí.

Tipy na prevádzky, ktoré sa v tomto meste v južnej časti stredného Slovenska určite oplatí navštíviť, nám pomohli vybrať naši čitatelia.

Užite si rýchly 4G internet počas svojich ciest po Slovensku vďaka novej sieti od O2. Viac informácií

Po Rimavskej Sobote je tu Lučenec a 4 miesta, v ktorých vám sympatickí ľudia svojou láskavosťou, pozitívnou energiou a nadšením pre svoju prácu spríjemnia aj sychravý deň.

Tančiareň a pivovar Franz

Jedno z najobľúbenejších miest v Lučenci vás takmer prenesie v čase. Budova sa nachádza v priestranstve bývalej Rakottyayho smaltovne (založenej v roku 1892) a ukrýva v sebe veľa zaujímavej histórie. Toto miesto dokonca slúžilo ako tančiareň už v 40. a 50. rokoch 20. storočia.

,,Hneď po vojne v roku 1946 som chodila so svojím snúbencom a budúcim manželom do tančiarne. Sála bola stále plná tancujúcich mladých ľudí a veselého smiechu. Učiteľ tanca pán Weiss usmerňoval naše tanečné pohyby megafónom a hudba znela z veľkého gramofónu umiestneného na vyvýšenom pódiu,“ spomína v propagačných materiáloch Tančiarne jedna z pamätníčok.

Industriálny interiér majitelia zariadili veľmi citlivo a vkusne, vďaka čomu pripomína podniky v svetových metropolách. Okrem vlastnej výroby piva je Tančiareň známa aj bohatým kultúrnym programom. V prípade, ak by ste potrebovali s čímkoľvek pomôcť, určite vám ochotne poradí prevádzkar Igor.

Organizujú tu koncerty špičiek domácej hudobnej scény, ale aj zahraničných hudobníkov, filmové premietania, besedy, prednášky a v neposlednom rade tancovačky.

Ak Tančiareň navštívite, určite sa tu budete aj vďaka usmiatej profesionálnej obsluhe cítiť naozaj dobre. Pri ceste do Lučenca vám odporúčame vopred si rezervovať stôl a pochutiť si aj na skvelom jedle. Prevádzka totiž býva plná už krátko po otvorení.

Kníhkupectvo Golem

Nenápadné kníhkupectvo s plagátmi v okne nájdete neďaleko stanice. Po vstupe doň sa odrazu cítite úplne maličký, pretože všade naokolo sú regály plné kníh, ktoré siahajú až po strop. Spoza nich vykúka usmievavý majiteľ Robert, ktorý sa tu cíti ako ryba vo vode.

Robert Štuller pracuje s knihami už 20 rokov a pre otvorenie vlastného kníhkupectva sa rozhodol zhruba pred 5 rokmi. Počas rozhovoru nám do debaty vstúpilo aj niekoľko zákazníkov. Bolo vidieť, že sem chodia naozaj často a radi.

,,Nemyslím si, že by som zaznamenal výrazne viac zákazníkov určitej generácie. Chodia sem všetci, podľa čoho sa snažím pripraviť aj výber dostupných kníh,” prezrádza majiteľ.

Robert je mladý človek, ktorý má rád literatúru a umenie, preto rád spolupracuje s festivalmi, ktoré sa konajú v blízkom okolí, napríklad Projekt Ruiny či Medzihmla. Chodí tam so svojimi knihami, o ktorých aj rád diskutuje.

Ak milujete knihy, kníhkupectvo Golem určite nevynechajte. To, že sa o knihách môžete porozprávať priamo s majiteľom obchodu, naznačuje poctivosť a kvalitu tohto miesta. Ani my sme neodolali a odišli sme s knihou fotografa Tibora Huszára.

Coffee Shop v 3Pé

Toto príjemné miesto na oddych, šálku kávy a zákusok nám poradila mamička Katka, jedna z verných zákazníčok. A mala pravdu. Miesto má neobyčajnú atmosféru a pokoj tu vládne dokonca aj počas mletia kávy, ktorú pre zákazníkov pripravujú vždy čerstvú.

Všetci zamestnanci prevádzky majú za sebou baristický kurz vedený profesionálmi, aby vedeli kávu pripraviť čo najlepšie.

Majiteľka Iveta Kohútová nám úprimne prezradila, že začiatky boli ťažké. A hoci po otvorení bola kaviarnička takmer celé dni plná ľudí, pretože priniesla do mesta niečo, čo tam predtým chýbalo, po otvorení nákupného centra sa veľká časť zákazníkov presunula tam. Vôľa a chuť vydržať sa ale oplatili.

V Coffee Shope nájdete kvalitné výrobky, pričom väčšina z nich pochádza zo Slovenska. ,,Viem, že je u nás trošku drahšie ako v iných kaviarňach v Lučenci, no nechcem kvôli cene znížiť kvalitu toho, čo ponúkame. Za každým výrobkom stojí jedinečný príbeh, a to je na tom to pekné,” hovorí sympatická majiteľka.

Okrem kávy tu nájdete aj chutné čaje, ktorých distribútorom je známa nitrianska čajovňa. Keďže v rovnakej budove funguje aj Spoločenské centrum 3Pé, miesto navštevuje veľa mamičiek. V popoludňajších hodinách je pre zákazníkov k dispozícii veľká hracia miestnosť, kde si môžu oddýchnuť aj so svojimi deťmi.

Hifi showroom Trinásty

Prvá vec, na ktorú sme sa v hudobnom hifi showroome Trinásty spýtali, bol práve nevšedný názov. Manželka majiteľa Stanislava Juhása Anna nám prezradila, že 13 jej muž obľuboval už od detstva. „Už ako malý chlapec si kreslil vlastné logo, v ktorom bolo zakomponované číslo 13,” vysvetlila s úsmevom.

Toto miesto predstavuje akúsi dvojičku k CD Shopu, ktorý spolumajiteľ showroomu pán Škamla prevádzkuje v známej Zlatej uličke. Obe rodiny sú si veľmi blízke, podnikajú spolu už od roku 1992 a vidieť, že sú naozaj zohratý tím.

V showroome Trinásty nechýba obľúbená posluchová miestnosť. „Keďže sme už v CD Shope nemali dosť miesta, rozhodli sme sa vytvoriť nový priestor, ktorý slúži aj ako výdajné miesto e-shopu, no jeho  podstatou je možnosť vypočuť si hudbu. Človek si môže priniesť aj svoje vlastné nahrávky, ktoré by rád zvukovo odskúšal,” približuje majiteľ.

Hudba je podľa neho emócia, ktorú sa v predajni snažia priniesť ľuďom v správnej forme. „Je veľmi dôležité, aby každý človek našiel vlastný zvuk, ktorý mu vyhovuje. Neraz sa stalo, že za nami prišiel klient s nákresom svojej obývačky a predstavou o dizajne či farbe. V takom prípade sa pustíme do práce a navrhneme mu riešenie zvuku na mieru, podľa jeho vkusu a nášho odporúčania,” vysvetľuje.

Počas návštevy showroomu nás oslovili aj gramofóny. Dozvedeli sme sa, že práve platne boli to, s čím v predajni začínali a v súčasnosti sa tešia, že záujem o tieto nosiče opäť narastá. ,,Nie je nič lepšie, ako kúpiť si novú platňu a vypočuť si jej zvuk u nás na kvalitných reproduktoroch,” uzatvára pán Stanislav.

Tento článok je súčasťou víkendového vydania magazínu Sóda o strednom Slovensku. Partnerom vydania je nová sieť od O2, ktorá prináša rýchly 4G internet už vyše 94 % Slovenska a umožňuje tak spoznávať Slovensko inak a objavovať rôzne nepoznané zákutia. Viac informácií o novej sieti nájdete na www.o2.sk/4g alebo sa zastavte v ktorejkoľvek O2 Predajni, kde vám s jej nastavením radi pomôžu.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345
Loading...
Super

Bloger a aktivista Jakub Goda: Korupčné kauzy pomáhajú odhaliť všetci, ktorí si predplácajú médiá

Podporovaním kvalitnej žurnalistiky získavajú ľudia informovanosť a zároveň prispievajú k lepšej spoločnosti, pretože práca novinárov sa premieta aj do verejného života.

Jakub Goda sa živí tvorbou reklamných vizuálov a animácií, je tiež známy ako publicista, oceňovaný bloger a aktivista v boji s dezinformáciami. Zároveň je dlhoročným obhajcom podpory kvalitnej novinárčiny, preto sa v rámci ponuky nových O2 SMART Paušálov s predplatným prémiových služieb stal ambasádorom predplatného online verzie denníka SME.sk a Denníka N. 

Čítajte Denník N a SME.sk cez O2. Súčasťou vášho O2 SMART Paušálu môže byť aj predplatné tejto spravodajskej aplikácie. Chcem vedieť viac

V rozhovore s Jakubom Godom sa dočítate:

  • ako spoplatnený obsah motivuje novinárov k lepšej práci,
  • ako si overiť kvalitu a dôveryhodnosť médií,
  • prečo je dôležité predplácať si aj médiá, s ktorými nemusíte vždy súhlasiť,
  • prečo by mali školy zabezpečovať študentom prístup ku kvalitnému obsahu.

Zo začiatku boli informácie na internete zadarmo a ľudia si nato rýchlo zvykli. Dnes preto mnohí nechápu, prečo by si mali za články v online médiách platiť. Ako najlepšie vysvetliť ľuďom príčiny tohto kroku? 

Klasický biznis model, na ktorom médiá fungovali, sa rozpadol. Dlho žili z príjmov z tlačených vydaní – v nich boli príjmy z reklamy a z ceny samotných tlačených novín, ktorá bola oveľa vyššia, ako je dnes cena za digitálne predplatné.

Výpadok z klesajúcich príjmov z tlačených novín sa neskôr snažili nahrádzať online reklamou. Lenže obrovskú časť online reklamy pohltili giganti ako Facebook a Google, ktorým je nesmierne ťažké konkurovať.

Zároveň to na novinárov vytvára tlak písať články a ich titulky tak, aby na ne ľudia klikali a zdieľali ich. A to nie je pre novinárov dobrá motivácia ani dobre fungujúci model.

Na celom svete vidíme, že médiá prechádzajú na nejakú formu predplatného, či už tvrdú, teda predplatné každý mesiac, alebo mäkkú, keď čitatelia platia dobrovoľné sumy, aby médium podporili.

Pomáha predplatné motivovať novinárov na lepšiu kvalitu práce?

Bitku o biznis model médií začína vyhrávať digitálne predplatné aj preto, že pre novinárov je najzdravšia motivácia nepozerať sa na „klikanosť“, ale na to, za čo sú ľudia ochotní platiť. Samotní novinári napríklad z Denníka N tvrdia, že články, za ktoré je najviac predplatných, sa viac-menej zhodujú s tým, čo oni v redakcii považujú za hodnotnú žurnalistiku.

„Nie som fanúšik predplatných preto, lebo by ma bavilo posielať niekam peniaze, ale preto, že vytvára zázemie pre kvalitnú novinárčinu.“

Navyše takýto model vytvára zdravé „podhubie“ na prácu novinárov, dobrý vzťah s čitateľmi a dáva redakciám väčšiu nezávislosť od zadávateľov reklám. Nie som fanúšik predplatných preto, lebo by ma bavilo posielať niekam peniaze, ale preto, že vytvára zázemie pre kvalitnú novinárčinu.

Takže ide o tradičný súboj kvality verzus kvantity. Hodnotný obsah si vždy bude vyžadovať viac práce ako biznis model založený na neoverených informáciách s bulvárnymi titulkami.

V Denníku N napríklad začali spontánne písať menej článkov, ale dlhších. Nemali to prikázané, ale vycítili, že ľudia sú ochotní za články platiť, ak sú rozpracovanejšie, ambicióznejšie a idú do hĺbky.

Najväčšia pridaná hodnota novinárskej práce dnes podľa mňa nie je v tom, keď niekto prvý informuje, že Real Madrid vyhral futbalový zápas. Skôr ide o ambíciu robiť náročnejšiu a investigatívnejšiu prácu.

Ani niektorí ľudia, ktorí sa v mediálnom prostredí pohybujú, nevedia vždy na prvý pohľad rozlíšiť kvalitnú novinárčinu z overených zdrojov od zavádzajúcich dezinformačných článkov. Ako si môže človek, ktorý zvažuje predplatné nejakého média, overiť jeho kvalitu a dôveryhodnosť?

Samozrejme, existujú základné znaky, napríklad, či sú zverejnené mená členov redakcie a ako veľmi transparentne sa snažia fungovať, či uvádzajú svoje zdroje a linkujú na iné weby, na ktoré sa odvolávajú.

Najlepšie si však dôveryhodnosť média overíš dlhodobým sledovaním jeho práce. Jediný spôsob, ako vieš predpokladať, čo budú robiť  v budúcnosti, je pozrieť si, čo robili doteraz.

Jakub Goda hovorí o svojej skúsenosti s písaním pre konšpiračný web:

Mali by si ľudia predplácať iba médiá, s ktorými stopercentne súhlasia?

Časť ľudí si napríklad nechce predplácať SME.sk a Denník N, pretože majú pocit, že sú liberálnejšie ako oni, a to ich odrádza. Podľa mňa je legitímne, že sa s médiom úplne ideologicky nestotožňuješ, prípadne má komentáre, s ktorými úplne nesúhlasíš.

Myslím si, že je dôležité odosobniť sa od toho v prípade, ak tie médiá robia množstvo objektívne užitočnej a zmysluplnej práce, napríklad odhaľovanie korupcie. Predplatným online verzií novín získavaš lepšiu informovanosť a zároveň prispievaš aj do spoločnosti.

Práca novinárov sa premieta do verejného života aj tým, že šetrí verejné peniaze. Ak sa podarí médiu, ktoré máš predplatené, odhaliť a vyriešiť nejakú kauzu, tak aj ty si do toho svojou malou kvapkou prispel a si zato spoluzodpovedný. Môžeš mať pocit, že aj vďaka tebe sa stalo to, o čom čítaš v novinách.

V posledných mesiacoch zverejňoval Denník N dôležité zistenia, ktoré sa týkajú celej spoločnosti. Je podľa teba fér, ak je takýto obsah odomknutý iba pre predplatiteľov?

Informácie pri takomto type článku vždy presiaknu ďalej. Pri takýchto závažných témach to preberú iné médiá a na konci dňa sa všetko dozvieš v televíznych novinách. Zistenie obrovskej korupčnej kauzy si nikdy neprečítajú iba predplatitelia.

Pre dobre zarábajúcich ľudí je predplatné „pár eur“ ročne, ale pre ľudí, ktorí musia šetriť, to môže byť finančne náročnejšie. Mali by mať stredoškoláci a vysokoškoláci zľavy? 

Nevýhodou paywallových modelov je, že vytvárajú istý typ exkluzivity. Akokoľvek sa nám to môže zdať „pár eur“, pre niektorých ľudí to môže byť vážna suma a objektívne to komplikuje prístup k informáciám. Zásadné informácie sa vždy dozvieš a vieš si pozrieť minútu po minúte a prečítať titulky, ale časť obsahu je pre mnoho ľudí uzamknutá.

Študenti sú podľa mňa na cenu citliví a bolo by zaujímavé, keby mali zľavy alebo keby mali tieto médiá dostupné v školách, čím by sa stali portálom pre informovanosť. Možno by bolo náročné doladiť detaily, ale filozoficky by bolo skvelé, keby školy ponúkali študentom možnosť naučiť sa fungovať na internete a kriticky si triediť informácie.

„Najlepšie si dôveryhodnosť média overíš dlhodobým sledovaním jeho práce. Jediný spôsob, ako vieš predpokladať, čo budú robiť  v budúcnosti, je pozrieť si, čo robili doteraz.“

Vnímam to ako problém, aj ma to trápi a je to najväčšie negatívum paywallu. Podporujem akékoľvek nápady, ktoré prinášajú riešenie.

Je podľa teba v poriadku, ak niekto zdieľa predplatné s ďalšími ľuďmi v domácnosti?

Myslím si, že áno. V prípade spravodajských webov by som to prirovnal k papierovým novinám, keď si jedny noviny prečíta viacero ľudí.

Veď aj káblovka sa v domácnosti zdieľa. 

Presne. Neviem si predstaviť, ako by tomu médiá zabránili. Podľa mňa je normálne takéto veci v domácnosti zdieľať. Horšie je, ak to robia celé korporácie a na jeden prístup „fičí“ 500 ľudí.

Doma máme predplatené SME.sk, Denník N, New York Times, The Atlantic a nepravidelne aj .týždeň a Trend. Keby si každý platil svoje, tak toho máme menej, pretože tiež na to máme obmedzený rozpočet.

Pomohlo by popularite predplatného, keby sa dal jednorazovo odomknúť jeden článok?

Mnohí by to chceli a s týmto nápadom už prišli, ale biznisovo to zrejme nefunguje, keďže médiá po celom svete sa prikláňajú k digitálnemu predplatnému a nie k mikroplatbám.

Veľa ľudí v súčasnosti začína deň spravodajskými podcastami. Je aj toto spôsob, ako naučiť ľudí na predplatné, aby ďalej vznikalo niečo, čo ich zaujíma?

Ja si cestu k podcastom ešte hľadám, ale to podporujem. Je to zaujímavá forma šírenia obsahu a informácií. Rovnako ako Instagram, ktorý novinári začali používať na prezentáciu svojej práce. Som fanúšik experimentálnych a inovatívnych prístupov. Treba testovať rôzne formy a hrať sa.

Vyberte si svoj O2 SMART Paušál a získajte extra dáta na obľúbené aplikácie. Ak sa rozhodnete pre Zlatý O2 SMART Paušál, získate nielen neobmedzené volania, SMS a MMS a 10 GB dát, ale aj 3 × 10 GB na tri aplikácie podľa vášho výberu. Vybrať si môžete napríklad spravodajskú aplikáciu SME.sk alebo Denník N aj s predplatným a k tomu Instagram a Facebook. Viac o nových O2 SMART Paušáloch a ich možnostiach sa dozviete na www.o2.sk.

Jakub Goda

Živí sa ako tvorca reklamných vizuálov a animácií, je známy aj ako oceňovaný bloger píšuci na blogu Denníka N, publicista a aktivista. Venuje sa boju proti dezinformáciám a analyzuje ich šírenie a vplyv na spoločnosť. Spoločne s O2 organizoval menšiu kampaň na podporu serióznych médií.


Zachyťte krásne farby prírody. Vybrali sme najlepšie zariadenia jesene

Čítaj viac

Chcete mať inteligentnú domácnosť? Prečítajte si, ako začať

Čítaj viac

Láka vás HBO GO, no nemáte smart TV? Máme pre vás jednoduché riešenie

Čítaj viac