Pretože nám záleží | O2 Pretože nám záleží | O2

10 extra imidžových reklám, ktoré prekvapia najmä svojou výstrednosťou

Tie najlepšie reklamy sú vtipné, kreatívne či dojímavé. A najmä štýlové.

Ktorá je vaša obľúbená reklama? Asi sa zhodneme na tom, že tie dobré musia byť najmä vtipné, kreatívne, prípadne emotívne. A niekedy aj poriadne uletené. Vybrali sme niekoľko, ktoré to spĺňajú do bodky:

Tenis na veľrybe

Kde sú v živote limity, kam sa až dá zájsť? Prečo by ste si napríklad nemohli zahrať tenis na chrbte veľryby a popritom pózovať paparazzom? Všetko len vďaka novému sprchovaciemu gélu.

Keď veci fungujú

Ani kúsoček tejto reklamy nie je dotvorený špeciálnymi efektami. Aj to je jeden z dôvodov, prečo táto zábavka vyšla na niečo málo cez šesť miliónov dolárov a produkcia trvala sedem mesiacov. Záverečný slogan to vystihol dokonalo: “Nie je to nádherné, keď veci fungujú?”

Jeden moment

Jeden moment – tak znie názov brilantnej reklamy pre spoločnosť Morton Salt, na ktorom sa podieľala americká rocková kapela OK Go.

V úvode vidíte rýchlu sekvenciu pozostávajúcu z vybuchujúcich balónov, vedier s farbami, dokonca s explodujúcimi gitarami. Celé to trvá iba približne štyri sekundy, a následne si to pozriete znovu. Tentokrát však spomalené do štvorminútového videa. Klobúk dole, ako sa tvorcom podarilo celú scénku dokonalo zosynchronizovať do jedného kompaktného celku.

Deti Super Bowlu

Super Bowl je finálovým zápasom amerického futbalu a udalosťou, ktorú v USA sledujú desiatky miliónov divákov. Víťazné mestá oslavujú vo veľkom, a tak nečudo, že po deviatich mesiacoch od tejto udalosti podľa štatistík viditeľne poskočí prírastok obyvateľstva. Rôzne ročníky detí Super Bowlu sa v tejto reklame stretli, aby spolu so spevákom Sealom naspievali pieseň oslavujúcu najobľúbenejší americký šport.

Oslava farebnosti

Pamätáte si ešte túto reklamu? Musí to byť zážitok vypustiť 250 tisíc farebných skákacích loptičiek na najvyššom kopci San Francisca a užívať si pohľad na to, ako letia dole ulicou.

Torta veľká ako auto

Reklama o tom, ako cukrári vytvorili pre Škodu tortu v životnej veľkosti, si odniesla dokonca sošku Zlatého Leva z reklamného festivalu v Cannes. Zaujímavosťou je, že výroba sladkej Fabie bola 62-krát drahšia, ako skutočné auto. Škoda len, že sa po všetkých tých hodinách vo svetlách reflektorov pokazila a musela sa vyhodiť.

Pozor, šoféruje Sophie

Volvo vyviedlo celkom slušný kúsok. Po nesmierne úspešnej reklame so Jean-Claude Van Dammom, prišla na rad malá Sophie. Štvorročné dievčatko, ktorému do rúk vložili diaľkové ovládanie a nechali ju pojazdiť si s 18-tonovým kamiónom po opustenom areáli s viacerými prekážkami.

Vaša denná dávka drámy

Pri príchode novej televíznej stanice do Belgicka, umiestnil reklamný štáb do stredu jedného z obyčajných flámskych námestí veľké červené tlačidlo s nápisom “Pridaj drámu”. V okamihu, ako sa ho nejaký odvážlivec pokúsi stlačiť, vypukne chaos. Televízia, skrátka vie, ako má vyzerať poriadna dráma.

Svet je skrátka úžasný

Televízna stanica Discovery o sebe vyhlasuje, že ona samotná je najväčším fanúšikom Zeme. A tak s najväčšími hviezdami svojich dokumentárnych filmov ako Bear Grylls, Mike Rows (Špinavé práce) či “búrač mýtov” Jamie Hyneman natočili nesmierne pozitívne a inšpiratívne video o krásach našej planéty.

Grrr

Ak vám niečo lezie na nervy, tak to zmeňte. Honde sa napríklad nepáčili hlučné dieselové motory, tak ich nahradila ekologicky šetrnejším motorom i-CTDi. A k tomu natočila jednu z najúspešnejších (a zároveň najčudnejších) reklám automobilového priemyslu vôbec.

Keď sme sa pred 10 rokmi zjavili

Spoločnosť O2 momentálne oslavuje svoje desiate narodeniny a pri tejto príležitosti predstavili dátové paušály, určené zákazníkom, ktorí svoje telefóny používajú najmä na internet.

Ak ste aj vy z tých, ktorí strávia viac času online, než s telefónom pri uchu, poďte si pozrieť ponuku nových dátových paušálov od O2 a už sa v ničom neobmedzujte.

Potrebujete poradiť s výberom
programu O2 Dáta?

Radi vám poradíme a pomôžeme.
Nechajte nám vaše telefónne číslo a zavoláme
vám v priebehu najbližšieho pracovného dňa.

Ďakujeme. Zavoláme vám.
Páčil sa vám článok?
12345
(Zatiaľ žiadne hodnotenia)
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.

Slovenské hity, ktoré si spievajú celé generácie

Vypočujte si desiatku notoricky známych piesní, ktoré si nás získali.

Na Slovensku si máme, čo sa hudobnej ponuky týka, naozaj z čoho vyberať. Už od 30. rokov minulého storočia sa u nás začala rozvíjať populárna hudba a o spevákov, speváčky a kapely nikdy nebola núdza. Niektoré piesne sa stáli notoricky známe a sú známe dodnes.

A práve z nich sme pre vás pripravili 10 mimoriadne populárnych pesničiek, ktoré sú obľúbené naprieč všetkými generáciami.

František Krištof Veselý – Len bez ženy

Karol Duchoň – V dolinách

Elán – Kráľovná bielych tenisiek

Lojzo – Anča, si drahá ako Volvo

Team – Reklama na ticho

Metalinda – Slnko nevychádzaj

Richard Müller – Po schodoch

No Name – Žily

Jaro Filip – Cez okno

Robo Grigorov – Ona je madona

Páči sa vám melódia pesničky Ona je madona? Teraz sa jej len tak rýchlo nezbavíte. Aj vďaka novej reklame od O2, v ktorej Dano Heriban so svojou kapelou spieva o benefitoch O2 Internetu na doma.

Aby vám doma bolo stále do spevu ako zvieratkám v novej reklame od O2, stavte na spoľahlivý neobmedzený O2 Internet na doma. Môže byť váš už za 10 € mesačne a bez ďalších poplatkov. Dostupnosť internetu na svojej adrese si môžete overiť na tomto mieste.

Špeciálne vydanie o slovenskej hudbe
Tento článok je súčasťou špeciálneho vydania magazínu Sóda o slovenskej hudbe. Inšpiráciou pre toto vydanie bol záznam koncertu skupiny Korben Dallas. Celý záznam sa nahrával na 11 mobilných telefónov Huawei Mate 20 Pro a jeho vznik podporilo aj O2.

Čítajte aj:

Páčil sa vám článok?
12345
Loading...

Páči sa vám, čo práve čítate?

Rôzne pohľady na celospoločenské otázky, vzťahy aj duševné zdravie a pohyb, popkultúru či technológie si môžete nájsť v mailovej schránke každý druhý týždeň.