Na najväčšiu konferenciu o digitálnom marketingu na Slovensku príde aj majiteľ Waze či manažér zo Shazam

Jeden deň, tri prednáškové sály, 25 spíkrov a viac ako 600 marketérov. To všetko čaká na návštevníkov konferencie Digital Rulezz 2018, ktorá patrí na Slovensku k najzaujímavejším eventom svojho druhu.

Digital Rulezz je najväčšia digitálna konferencia o internetovom a mobilnom marketingu na Slovensku. V poradí ôsmy ročník s podtitulom The Gamechanger sa bude tento rok konať 27. novembra 2018 v bratislavskej Starej tržnici.

Na konferencii sa predstavia poprední experti digitálneho marketingu zo Slovenska aj zo sveta. Svoju účasť už prisľúbili zvučné mená ako zakladateľ spoločnosti Waze Uri Levine, manažér spoločnosti Shazam William Menage či predseda správnej rady IAB Europe Constantine Karamas. Nebudú chýbať ani známe mená zo slovenských agentúr ako Michal Pastier zo Zaraguzy, Martin Woska z TRIADu či Peter Šebo z PS: Digital a mnoho ďalších.

Program bude počas dňa prebiehať v hlavnej prednáškovej sále a dvoch workshopových sálach. Medzi horúcimi témami nebudú chýbať ani zmeny v ochrane súkromia, natívna reklama, virtuálna realita, umelá inteligencia, chatboti, prípadové štúdie veľkých a malých značiek a konkrétne riešenia, ktoré majú potenciál byť game changermi v odvetví.

Do podujatia zostáva už iba necelý mesiac a lístky sa rýchlo míňajú, preto odporúčame registrovať sa čím skôr. Vstupenky na Digital Rulezz 2018 si môžete zakúpiť tu.

Páčil sa vám článok?
Slabé
12345 (No Ratings Yet)
Loading...
Super

Víkendové čítanie: Slovenský digitálny marketing

Slovenský digitálny marketing vychoval šikovné talenty, postavil na nohy úspešné agentúry a uviedol na trh obľúbené nástroje. Ktoré z nich by ste mali poznať a kde sa dozviete viac zistíte v tomto víkendovom vydaní Sódy.

So zrýchľujúcim sa trhom, rastúcou konkurenciou a neustále väčšou zahltenosťou informáciami stúpa aj dôležitosť marketingu. Majitelia úspešných firiem sa nevyhnú aspoň základnej marketingovej gramotnosti a špecialisti musia neustále sledovať rýchlo sa meniace digitálne trendy či nástroje.

Po prvom biznisovom vydaní magazínu Sóda pre malých podnikateľov preto venujeme ďalšie biznisové vydanie stručnému prehľadu hýbateľov slovenského digitálneho marketingu. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov na praktické nástroje vyvinuté na Slovensku, zaujímavé konferencie aj speakrov.

Sponzorom tohto víkendového vydania je najväčšia digitálna konferencia o internetovom a mobilnom marketingu na Slovensku Digital Rulezz. Tento rok sa bude konať 27. novembra v bratislavskej Starej tržnici a predstaví 25 veľkých mien digitálneho marketingu zo slovenska aj sveta. Viac informácií o programe a lístky nájdete na tomto mieste.

V tomto víkendovom vydaní nájdete:

5 top marketingových nástrojov zo Slovenska. Šikovní slovenskí marketéri a vývojári nezaostávajú a na svetový trh sa im podarilo uviesť niekoľko úspešných nástrojov, ktoré zjednodušujú život nejednej agentúre či biznisu.

7 ľudí, mužov, ktorí hýbu slovenskou digitálnou reklamou. Za väčšinou inovatívnych počinov v slovenskej digitálnej reklame stojí skupina dobre známych mien. Pozrite si, ktorých priekopníkov slovenského marketingu sa oplatí sledovať.

7 priekopníčok slovenského marketingu. Na čele mnohých popredných marketingových agentúr by ste ľahko našli aj nejednu talentovanú ženu. Prečítajte si, ktorými z nich sa môžete inšpirovať.

Marketingové konferencie, ktoré sa oplatí zažiť. Účasť na (často nákladnej) konferencii by mala vždy priniesť prakticky využiteľnú hodnotu. Pri množstve udalostí je však niekedy problém vybrať. Pozrite si prehľad marketingových konferencií, na ktoré sa oplatí ísť slovenským špecialistom.

Na najväčšiu konferenciu o digitálnom marketingu na Slovensku príde aj majiteľ Waze či manažér zo Shazam. Najbližšou príležitosťou, kde sa môžete dozvedieť viac o digitálnom marketingu od zvučných mien zo Slovenska aj zahraničia je konferencia Digital Rulezz 2018. Pozrite sa, koho nájdete medzi spíkrami a na čo všetko sa môžete tešiť.


Férová nadácia O2 podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú hodnoty slobody a demokracie

Pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie podporí O2 neziskové organizácie, firmy aj jednotlivcov, ktorí sprítomňujú odkaz Novembra 89.

Grantový program Sloboda nie je samozrejmosť, prostredníctvom ktorého si Férová nadácia O2 pripomenie 30. výročie Nežnej revolúcie, pozná svojich víťazov. Nadácia podporila 13 kreatívnych projektov, ktorých hlavným cieľom je rôznou formou mladej generácii pretlmočiť hodnotu slobody a demokracie, a to celkovou sumou takmer 40 000 €.

„Prišlo nám okolo 120 ambicióznych projektov, ktoré správna rada posudzovala z viacerých hľadísk. Predovšetkým nás zaujímala ich kreativita a inovatívnosť nápadu, forma a miera rozpracovanosti, udržateľnosť a v neposlednom rade aj to, či má potenciál zaujať mladú cieľovú skupinu,“ hovorí šéfka komunikácie O2 Tereza Molnár.

Podporené projekty riešia tému slobody z rôznych pohľadov a v rozličných formách. Nájdete medzi nimi projekty z oblasti vzdelávania a médií, občianskeho aktivizmu, literatúry, divadelnej a filmovej tvorby, ale aj počítačových hier či virtuálnej reality, ktoré sú dnešným mladým najbližšie.

„Úroveň a kvalita projektov bola skutočne vysoká. Sme radi, že neziskovým organizáciám a občianskym iniciatívam, ale aj značkám a jednotlivcom záleží na tom, aby sa na relatívne nedávne historické momenty nezabudlo a aby sme aj mladú generáciu naučili vážiť si hodnoty, ktoré sa jej zdajú už prirodzené a možno každodenné,“ hovorí Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia a predseda správnej rady Férovej nadácie O2.

„Túto potrebu si ako značka s názorom uvedomujeme už niekoľko rokov, a preto sa jej systematicky venujeme,“ dopĺňa.

Pozrite si prehľad podporených projektov v rámci grantu Sloboda nie je samozrejmosť:

Združenie priateľov Denníka N (30 rokov Novembra)

Podpora vydania vzdelávacích magazínov podľa požiadaviek učiteľov a ich distribúcia na spolupracujúce stredné a základné školy po celom Slovensku.

Výška podpory: 4 000 €

OZ TRAKT (Festival svetla a tieňa)

Ide o umelecké interaktívne dielo, ktoré pripomenie hodnotu slobody počas Festivalu svetla a tieňa v Banskej Bystrici a v Trnave.

Výška podpory: 3 500 €

Slovenská národná galéria (1989 – 2019)

Digitálny projekt SNG, ktorý priblíži udalosti roku 1989 vizuálnej stránky. Tému budú ilustrovať plagáty, letáky, audio-vizuálne materiály, ukážky z časopisov, novín a iných publikácií, ale aj umelecké diela (najmä fotografie) reflektujúce toto obdobie.

Výška podpory: 4 000 €

Ansámbel nepravidelného divadla, n. o. (AND, n. o.: INVENTÚRA REVOLÚCIE)

Ide o 5 originálnych multižánrových eventov na podporu vzťahu súčasnej generácie mladých k slobodnej občianskej spoločnosti v centre Banskej Štiavnice, ktoré sa uskutočnia počas 4. ročníka Festivalu AMPLIÓN.

Výška podpory: 1 500 €

Zmudri, o. z.

Videokurz o novodobých dejinách Slovenska a jeho časť o Nežnej revolúcii – o tom, čo priniesla, čo zmenila a aký je jej presah do súčasnosti. Kurz bude súčasťou online vzdelávacej platformy Zmudri.sk.

Výška podpory: 1 500 €

November89, o. z.

Vydanie interaktívnej publikácie, ktorá sprostredkuje emóciu obdobia Novembra 89 z pohľadu vtedajších študentských protagonistov, ktorí boli v danom období verejne aktívni.

Výška podpory: 4 000 €

OZ UNIVERZÁL

Festival Revolúcia bez konca s výstavou hesiel aj plagátov sprítomní študentom Filozofickej fakulty Univerzity Komenského praktiky totalitného režimu prostredníctvom dopredu známeho scenára. Súčasťou festivalu bude divadelné predstavenie aj verejné čítanie.

Výška podpory: 3 000 €

Post Bellum SK (’89)

Organizácia vytvorí 5 krátkych dokumentárnych filmov so svedectvami pamätníkov, ktoré budú doplnené o metodiky pre pedagógov.

Výška podpory: 3 000 €

Peter Bacilek (V_elvet R_evolution)

Projekt V_elvet R_evolution je náhľad do života ľudí v dňoch tesne pred revolúciou a krátko po nej prostredníctvom socialistického bytu, ktorý je realizovaný vo virtuálnej realite.

Výška podpory: 4 000 €

Asociácia Divadelná Nitra (Radosť z podôb slobody)

Férová nadácia O2 podporí 28. ročník festivalu Divadelná Nitra s podtitulom Podoby slobody / Faces of Freedom.

Výška podpory: 1 000 €

Force Majeure (Iná Nežná: Čo nebolo a/alebo mohlo byť)

Ide o antológiu poviedok rôznych žánrov – sci-fi, urbánna fantasy či alternatívna história, ktoré vychádzajú z udalostí 17. novembra 1989.

Výška podpory: 2 000 €

Film generácia, o. z. (Spýtaj sa vašich ’89)

Združenie vytvorí ilustrovaný záznam výpovedí tzv. oral history a spomienok obyčajných ľudí na 17. november 1989 vo filmovej podobe.

Výška podpory: 4 000 €

Roman Lipka (Vivat 89)

Počítačová hra, ktorá sa odohráva v taxíku v novembri 1989 a využíva príbehy hrdinov spod tribún z kampane Tváre slobody, prostredníctvom ktorej si spoločnosť O2 pripomenula November ’89 v roku 2018.

Výška podpory: 2 000 €

Viac informácií o aktivitách Férovej nadácie O2 nájdete na tomto mieste.


Čo všetko ovláda umelá inteligencia vo vašom smartfóne?

Čítaj viac

Férová nadácia O2 podporí projekty, ktoré mladým ľuďom pripomenú hodnoty slobody a demokracie

Čítaj viac

O2 vylepšilo balíky dát pre kartu O2 Voľnosť. 1 GB dát môže byť váš už za 1 €

Čítaj viac